Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik twijfel enorm tussen dagticket vrijdag of combi.
Zou donderdag ook zeer graag willen gaan.

De zaterdag is momenteel echt een kut dag voor mij. En de zondag zit ik op Main square.
Dus dure combi voor 2 dagen muziek en een dagje pintjes drinken.

Maar arcade fire in BE missen :/
Als je ticketswap goed int oog houd, kun je voor een appel en een ei 2x een dagticket kopen die zeer goedkoop zijn, alleszins dat zou ik toch doen.

Daruda wrote:

De zaterdag is momenteel echt een kut dag voor mij. En de zondag zit ik op Main square.

Als je ticketswap goed int oog houd, kun je voor een appel en een ei 2x een dagticket kopen die zeer goedkoop zijn, alleszins dat zou ik toch doen.

dus dagtickets vrijdag kopen en ticketswap checken voor donderdag?

Of voor beide dagen ticketswappen? Vind ik al meer risicovol :P

Daruda wrote:

Kan, maar de kans is ook best aanwezig dat je zaterdag in The Barn en Klub C een uitstekend alternatief krijgt voorgeschoteld tegenover het gitaargeweld op main...

Yannick wrote:
Daruda wrote:

Kan, maar de kans is ook best aanwezig dat je zaterdag in The Barn en Klub C een uitstekend alternatief krijgt voorgeschoteld tegenover het gitaargeweld op main…
Ook waar, ik zou gewoon beide Ticketswap doen. Waarom zou je meer betalen als het ook minder kan? ;) Geen idee wat er risicovol aan is, er zijn altijd mensen die van gedachten veranderen, opeens niet meer kunnen etc etc

visdave34 wrote:
mattman wrote:
Shaverion wrote:
Het zou me ook niet verbazen dat meer Radiohead fans een combi ticket hebben gekocht dan Linkin Park fans.

*steekt hand op*

De zaterdag heeft ook voor mij zowat de slechtste 'main' acts sinds het begin dat ik naar festivals ga (Alleen iets als Sum41 erbij zou de grap compleet maken)... maar ik hoop nog dat ze er toffe dingen naast zetten.

Stel je voor dat het hen lukt om pakweg Massive Attack in de Barn te zetten die dag... Dan doe je met Arcade Fire - Radiohead - Massive Attack - FF een mooi headlinerparcours.

/ dagdromen

Ed Sheeran lijkt me ook afgeschreven, net aangekondigd voor een concert in het Sportpaleis in Antwerpen. In theorie kan hij nog voor Werchter, maar kans lijkt me toch een stuk kleiner nu.

Ed Sheeran lijkt me ook afgeschreven, net aangekondigd voor een concert in het Sportpaleis in Antwerpen. In theorie kan hij nog voor Werchter, maar kans lijkt me toch een stuk kleiner nu.

Idem dito voor Slayer. Komen in juni naar de AB

Het klein sprankeltje hoop dat Slayer zou passeren op werchter is bij deze ook weg:
Slayer, dinsdag 13/6/2017 @ AB.
https://www.abconcerts.be/nl/agenda/evenementen/slayer/20148/

Grappig dat ik dan weer het meeste uitkijk naar de zaterdag en de donderdag mij het meest teleurstelt sinds de Werchter donderdag bestaat.

Die kans bestond volgens mij al niet meer. Als hij zou komen moest hij al aangekondigd geweest zijn als head toch?

Mijn predictie voor het lijstje van morgen: the killers, Royal Blood, Bazart, een DJ die niet op TML is aangekondigd en een kleine naam als tentopener!

Jammer van Slayer, had ze graag op Werchter of TW classic gehad.

Goed van den Ed.

Wouldn't it be nice als Brian Wilson (één van de) classic acts op RW wordt? Net aangekondigd voor BBK Blbao (evanals oa. Explosions in the Sky en Royal Blood).

Wouldn’t it be nice als Brian Wilson (één van de) classic acts op RW wordt? Net aangekondigd voor BBK Blbao (evanals oa. Explosions in the Sky en Royal Blood).

Would be nice indeed.

Zou het nieuwe album van Royal Blood al uit zijn tegen eind juni? Want om die nog een derde keer te boeken met diezelfde nummers...

Mijn predictie voor het lijstje van morgen: the killers, Royal Blood, Bazart, een DJ die niet op TML is aangekondigd en een kleine naam als tentopener!

Laat die tentopener dan maar Car Seat Headrest of Whitney ofzo zijn of schat ik die te klein in dan?

Grappig dat ik dan weer het meeste uitkijk naar de zaterdag en de donderdag mij het meest teleurstelt sinds de Werchter donderdag bestaat.

Dit dus. Ik vind de donderdag, op AF na, zeer matig. Minst favoriete dag voor mij dit jaar. De zaterdag zie ik wel zitten. System Of A Down nog nooit kunnen zien en opgegroeid met Blink en Linkin Park. Die drie op 1 dag blijft te gek voor woorden, gaat een mooie worden.

Ik blijf met verbazing naar de populariteit Linkin Park kijken. Heb het echt, écht een kans gegeven... maar blijft het de meest verschrikkelijke muziek die er is vinden.

Maar ik luisterde 'vroeger' ook niet naar die band. Misschien werkt het enkel als een soort nostalgie act. Hun sound klinkt enorm gedateerd als je er als nieuweling inspringt. Gedateerder dan muziek van acts die pakweg 20 jaar ouder zijn. Hebben ook geen greintje zelfrelativering. Met die stoere chinees en foute rapper. En dat scratchen!

Ik kan ook wel duizend keer naar bepaalde dance muziek luisteren, maar dan vind ik het nog steeds niet goed. Terwijl er kuddes mensen hiervoor warm lopen. Smaken verschillen nu eenmaal. Feit blijft dat Linkin Park razend populair is. Persoonlijk vind ik het ook niet heel bijzonder, op een paar klassiekers na. Dus om een keer te zien lijkt me wel mooi.

Users who are viewing this thread