Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Laat maar komen zou ik zo zeggen! Neen oké, dan slaat mijn opmerking inderdaad nergens op :p Was misschien wat teveel wishful thinking... hoewel beide bands natuurlijk wel perfect op Werchter zouden kunnen staan :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Komen er dan echt wéér geen namen vandaag?
1f62e.svg

Er komt zo wel groot nieuws van The XX op Stubru, maar heeft gok ik niks met Rock Werchter te maken ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Tis 16u en niks..... Ben toch StuBru aan het luisteren, misschien dat the XX dan toch
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.648
1.968
the xx zal toch gewoon Pukkelpop worden gezien ze ook al op Lowlands staan? Zullen de headliners daar harder nodig hebben dan Werchter met wat er al staat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Het goede nieuws: nu weten we 100% zeker dat we volgende week verblijd worden met Werchter nieuws. :)

Absence makes the heart grow fonder. En misschien al een nieuwtje VOOR vrijdag.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Het is vooral vreemd dat ze zo sterk starten om dan gedurende anderhalve maand als laatste bericht Imagine Dragons bovenaan je website te hebben staan. Maar goed, daarmee stijgt de kans inderdaad wel aanzienlijk dat we volgende week wél namen krijgen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Het is vooral vreemd dat ze zo sterk starten om dan gedurende anderhalve maand als laatste bericht Imagine Dragons bovenaan je website te hebben staan. Maar goed, daarmee stijgt de kans inderdaad wel aanzienlijk dat we volgende week wél namen krijgen.

Ik heb het gevoel dat het heel vaak zo is. Rock Werchter begint supervroeg met namen te droppen om daarna rond de kerstvakantie niks meer te doen om eind januari weer eens te beginnen. Correct me if I'm wrong.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
944
936
Rock Torhout wrote:
Het is vooral vreemd dat ze zo sterk starten om dan gedurende anderhalve maand als laatste bericht Imagine Dragons bovenaan je website te hebben staan. Maar goed, daarmee stijgt de kans inderdaad wel aanzienlijk dat we volgende week wél namen krijgen.


Ik heb het gevoel dat het heel vaak zo is. Rock Werchter begint supervroeg met namen te droppen om daarna rond de kerstvakantie niks meer te doen om eind januari weer eens te beginnen. Correct me if I’m wrong.

2016 werden op 14 januari nieuwe namen bekend gemaakt, in 2015 de derde vrijdag van januari, Wel was het telkens elke vrijdag daarna raak en
soms een tussendoorjte
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Vanaf volgende week elke vrijdag een pakketje. Heerlijke tijd van het jaar.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Wel opvallend dat vrijdag 16u zo stilaan een goed tijdstip word voor het aankondigen van 'randanimatie'. Iedereen verwacht vrijdag 16u naman voor rock werchter zoals het de laatste jaren zo vaak gebeurde. maar is me nu al opgevallen dat ze dit tijdstip wanneer er veel luisteraars zijn ook gebruiken voor een extra showtje van the xx te promoten, of een aankondiging van graspop of iets dergelijks.

Dan zit je daar met je hoge verwachtingen en krijg je iets wat je eigenlijk niet interesseert (persoonlijk)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Wel opvallend dat vrijdag 16u zo stilaan een goed tijdstip word voor het aankondigen van ‘randanimatie’. Iedereen verwacht vrijdag 16u naman voor rock werchter zoals het de laatste jaren zo vaak gebeurde. maar is me nu al opgevallen dat ze dit tijdstip wanneer er veel luisteraars zijn ook gebruiken voor een extra showtje van the xx te promoten, of een aankondiging van graspop of iets dergelijks.

Dan zit je daar met je hoge verwachtingen en krijg je iets wat je eigenlijk niet interesseert (persoonlijk)

Denk dat je er ook iets te veel achter zoekt. 16u is nu eenmaal een uitstekend tijdstip om aankondigingen te doen (mensen die net gedaan hebben met werk/school en het verse nieuws oppikken in de wagen/op sociale media). Toen er nog geen sprake was van sociale media was het popnieuwsoverzicht op Stubru ook een vast moment voor festivalaankondigingen, en dat was steevast om 16u. En dat van The XX en Graspop was met een specifieke reden op een vrijdag.

Maandag 23 januari trouwens een pakket nieuwe namen voor Main Square, dus de komende dagen wordt het feest hoe dan ook weer op gang getrokken.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Nou vooruit, vast een gokje op het lijstje van as vrijdag;

Tool
NIN
Dropkick Murphys
Rancid
Prophets of Rage

lijkt me een prima begin en ben ik een heel eind tevreden voor RW2017 :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken