Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Maar er staat bijvoorbeeld ook niet dat ze precies om 16.00 uur met nieuws komen.
Dat programma begint om 16.00 uur.
Ik denk dat we gewoon een aankondiging krijgen om 16.00 uur van Werchter zelf.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Zou natuurlijk ook nog over een Club 69 optreden kunnen gaan... Maar een headline Pukkelpop lijkt mij het meest voor de hand liggend. Dat en het feit dat RW gisteren nog hun coverfoto op FB heeft veranderd naar de 9 namen die nu bekend zijn, doen mij vermoeden dat we deze week nog niks krijgen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Maar er staat bijvoorbeeld ook niet dat ze precies om 16.00 uur met nieuws komen.
Dat programma begint om 16.00 uur.
Ik denk dat we gewoon een aankondiging krijgen om 16.00 uur van Werchter zelf.
Dit is toch vrij duidelijk...

https://twitter.com/lindemerckpoel/status/819815994881212418
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Zou natuurlijk ook nog over een Club 69 optreden kunnen gaan… Maar een headline Pukkelpop lijkt mij het meest voor de hand liggend. Dat en het feit dat RW gisteren nog hun coverfoto op FB heeft veranderd naar de 9 namen die nu bekend zijn, doen mij vermoeden dat we deze week nog niks krijgen.

Pukkelpop...dat gaat em echt nie worden vandaag. Kondigen altijd op voorhand aan welke dag en om hoe laat er (nieuwe) namen komen. Zou toch wel vreemd als PKP nu ook op vrijdag om 16u hun namen begint bekend te maken.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Als het zo is dat the xx aangekondigd wordt, zouden we dan misshien dat we dan kans hebben op een rijtje namen of zouden ze dan alleen the XX aankondigen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Is er trouwens ooit al iemand oprecht enthousiast geweest voor een Club69 concert, behalve Studio Brussel zélf...? Irritante self promo altijd.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
visdave34 wrote:
Zou natuurlijk ook nog over een Club 69 optreden kunnen gaan… Maar een headline Pukkelpop lijkt mij het meest voor de hand liggend. Dat en het feit dat RW gisteren nog hun coverfoto op FB heeft veranderd naar de 9 namen die nu bekend zijn, doen mij vermoeden dat we deze week nog niks krijgen.


Pukkelpop…dat gaat em echt nie worden vandaag. Kondigen altijd op voorhand aan welke dag en om hoe laat er (nieuwe) namen komen. Zou toch wel vreemd als PKP nu ook op vrijdag om 16u hun namen begint bekend te maken.
Daar heb je gelijk in... Club 69 of toch stiekem Werchter denk ik dan...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Zou natuurlijk ook nog over een Club 69 optreden kunnen gaan… Maar een headline Pukkelpop lijkt mij het meest voor de hand liggend. Dat en het feit dat RW gisteren nog hun coverfoto op FB heeft veranderd naar de 9 namen die nu bekend zijn, doen mij vermoeden dat we deze week nog niks krijgen.
Nou, maar dat maakt toch niks uit? Die foto staat al weken online? Club 69 lijkt me het meest logische maar is dat dan zo wonderbaarlijk nieuws dat ze The xx hebben weten te strikken? De vermelding van het uur is wel verwarrend want er staat "vanavond" maar ook om "4u"? :p The XX - Radiohead zou wel een droom zijn hoor zo
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Zelfs als ze Admiral Freebee hebben zitten ze dat te hypen alsof Daft Punk naar hun Club 69 komt. Dus een band die Vorst tweemaal vult zal dan wel groot nieuws zijn ja.

Stubru heeft bij mijn weten trouwens nog nooit specifieke inhoud van een nog te komen Werchteraankondiging geteased. Mogen dat waarschijnlijk ook niet. Club 69 dus.
 

GJ101

Playlistbediener
18 nov 2016
6
0
The XX hebben in 2012 wel al in club 69 gestaan... Is het in het verleden al gebeurd dat bands er tweemaal staan?
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Dat ziet er niet zo heel goed uit voor een Werchter-aankondiging vandaag dan... Hoewel het nog altijd kan dat Werchter toch een naam lost, en dat StuBru een half uur later met hun nieuws over The XX komt natuurlijk. Wat mij betreft mag The XX ook ver wegblijven van Werchter (personal opinion, don't shoot me!).

ALS er vandaag nog een aankondiging komt, dan denk ik dat The Killers wordt toegevoegd. Mochten er meerdere namen zijn, dan denk ik aan een pakketje met naast TK:
- MØ
- Flogging Molly
- Gogol Bordello
- Prophets of Rage


Fingers crossed voor een aankondiging om 16u, whatever the names.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Vanavond hebben we groot nieuws over @The_xx. Zanger Oliver vertelt het je zelf, iets na 16 uur bij @DeRooEnByloo!

Dat klinkt meer als een Club69, als de zanger het zelf komt vertellen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Linde: "We hebben groot nieuws over The xx. Héél groot nieuws. Vanavond om 16 uur. Ik zeg niets. Krik krak op slot. Sleuteltje weg."
Twitteraar: "doe niet onnozel, zeg gewoon dat het @RockWerchter is! ;-) #RW17 #Wijzijnnietdomhé"
Linde: "Pompidom.... Ik zeg niets."

Toch?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Hoewel de kans dat The Xx aangekondigd wordt voor Werchter reëel is, zou ik niets zoeken achter die tweet van Linde. Ze kunnen moeilijk alle uitspraken die niet kloppen gaan ontkennen, dan blijven ze beter wat mysterieus doen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Maar als we dan toch over hints bezig zijn, dit staat bij de omschrijving van Alt-J:

Het Britse trio verzamelt de topmomenten van de afgelopen 60 jaar en zet die om in een eigen universum. Het is daarin even bedreven en vindingrijk als Sigur Rós of The xx.

Lijkt me wel dat ze zoiets zouden schrijven als ze ook effectief op Werchter staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
In die bio's worden wel vaker andere niet-passerende artiesten vermeld hoor.

En dat The XX zelf het grote nieuws komt aankondigen is voor mij de bevestiging dat het niet om een festival gaat. Dit is niet de stijl van RW of PKP.

Dan maar een weekje langer wachten op namen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Ik zag trouwens een aantal dagen geleden Xavier Rudd passeren, maar eigenlijk zou die kerel perfect staan op Couleur Café, niet? Overigens heb ik voor een Club 69 nog nooit zoveel hype geweten voor de aankondiging ervan, zelfs bij The Last Shadow Puppets, Underworld etc was dit niet zo.. Echt vreemd
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.473
4.801
Maar als we dan toch over hints bezig zijn, dit staat bij de omschrijving van Alt-J:

Het Britse trio verzamelt de topmomenten van de afgelopen 60 jaar en zet die om in een eigen universum. Het is daarin even bedreven en vindingrijk als Sigur Rós of The xx.

Lijkt me wel dat ze zoiets zouden schrijven als ze ook effectief op Werchter staan.

Dit staat er bij Linkin Park:
"Het Amerikaanse zestal is ook een van de drukst beluisterde artiesten op de streamingdiensten. Het heeft zelfs twee nummers in de Top 10 van de lijst met meest tijdloze songs van Spotify. ‘In The End’ (# 6) en ‘Numb’ (# 3) staan schouder aan schouder met evergreens als ‘Billie Jean’ en ‘Smells Like Teen Spirit’."

Ik kijk reikhalzend uit naar Nirvana en Michael Jackson op RW17! ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken