Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.243
Best major festival award gewonnen. En goed op weg om dat dit jaar opnieuw te worden. Zeer benieuwd naar vrijdag.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Kereltje wrote:
Het geval Liam Gallagher doet me trouwens benieuwen welke acts op onze wishlist nog op andere festivals terecht gaan komen. Dour heeft nog (minstens) 4 headliners aan te kondigen, Les Ardentes (minstens) 3, en ook op Cactus is er nog een dag zonder hoofdact.


Dan denk ik enerzijds aan acts die recent op Rock Werchter stonden, en nu terug touren (zonder nieuw werk), zoals Iggy Pop, Macklemore & Ryan Lewis, The Prodigy, Goose, Editors, The Offspring, Ellie Goulding, New Order… (zoals met Die Antwoord nu al gebeurd is).
En anderzijds aan acts die op Werchter geen headliner kunnen zijn, maar op kleinere festivals wel, zoals Massive Attack, Live, Pet Shop Boys, Kasabian, Pixies…

Waarom kan een Kasabian, Massive Attack geen (sub)headliner zijn op RW.

Persoonlijk zou ik ze liever gaan zien als een SOAD of LP.
En ik denk dat er meerdere personen zo denken en dat ze zeker populair genoeg zijn als sub te zijn bij bvb Radiohead.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Waarom kan een Kasabian, Massive Attack geen (sub)headliner zijn op RW.

Volgens mij zijn alle headliner spots al verdeelt ;) Sub-headliner kan natuurlijk wel en dat is ook de spot die Kasabian al eens heeft gekregen maar op andere festivals zijn ze headliner.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat ze morgen (of een andere vrijdag) The Killers als sub aankondigen en tour technisch kan het allemaal prima uiteraard..

Maar wordt dat niet een beetje veel van het goeie? :p
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Tool samen met oa Bon Iver, The XX, Mumford and Sons en Sigur Rós bevestigd trouwens eind mei in Boston. Best wel een mooie affiche daar!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Tool samen met oa Bon Iver, The XX, Mumford and Sons en Sigur Rós bevestigd trouwens eind mei in Boston. Best wel een mooie affiche daar!
Mitski, The Hotelier, Kevin Morby, Francis + The Lights, Car Seat Headrest en Whitney zijn vette acts daar aan de onderkant.. Ik hoop echt dat The XX, Bon Iver & Sigur Ros op RW staan pff
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.692
Of Tool als sub voor FF, zou ook mooi zijn
1f642.svg
Zou zalig zijn.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Hopelijk Morgen namen!
Mijn hoop ligt bij:
The Killers
The XX
Live
Prophets Of Rage
Rise Against
Nathaniel Rateliff
The Prodigy
Freaky Age
Kungs
Rag 'n Bone Man
Sum 41
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Biffy Clyro ook weer opgepikt door Studio Brussel! 8x op 4 dagen (5x black chandelier en 3x Wolves of Winter) zit hier ook wat achter? Kan me niet herinneren wanneer ik het laatst biffy zag verschijnen op de playlist van stubru (buiten toen ik het zelf aanvroeg)
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
The XX komt om 16u met nieuws op StuBru, BINNEEEE!

Zou er niet te veel op rekenen…
1f611.svg
"2017 wordt zonder twijfel het jaar van The xx. Vandaag ligt het gloednieuwe album 'I See You' in de winkels en die geweldige plaat stellen we een hele dag lang aan je voor. Een exemplaar van de plaat winnen? Dat kan. Check onze Instagram Story.
The xx heeft trouwens groot nieuws voor de luisteraars van Studio Brussel. Benieuwd? Luister om 16 uurnaar De Roo & Byloo"

Dus, ofwel wordt XX vadaag aangekondigd voor RW, ofwel wordt er niks aangekondigd voor RW. Kan me niet voorstellen dat Stubru dat bovenaan op hun site zet: "groot nieuws over XX vandaag om 16u", en dan nog een andere aankondiging voor RW er achteraan gooien. Toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
duyck wrote:
The XX komt om 16u met nieuws op StuBru, BINNEEEE!


mattman wrote:
Zou er niet te veel op rekenen…
1f611.svg



“2017 wordt zonder twijfel het jaar van The xx. Vandaag ligt het gloednieuwe album ‘I See You’ in de winkels en die geweldige plaat stellen we een hele dag lang aan je voor. Een exemplaar van de plaat winnen? Dat kan. Check onze Instagram Story.
The xx heeft trouwens groot nieuws voor de luisteraars van Studio Brussel. Benieuwd? Luister om 16 uurnaar De Roo & Byloo”

Dus, ofwel wordt XX vadaag aangekondigd voor RW, ofwel wordt er niks aangekondigd voor RW. Kan me niet voorstellen dat Stubru dat bovenaan op hun site zet: “groot nieuws over XX vandaag om 16u”, en dan nog een andere aankondiging voor RW er achteraan gooien. Toch?

Precies...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Het zal toch niet zo zijn dat er vandaag niks aangekondigd wordt? Verwacht vandaag toch zeker een (pakketje) naam/namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken