Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

superginger wrote:
Even een vraagje tussendoor: doen ze bij werchter moeilijk over de naam die op de ticket staat?? Kan me herinneren dat dit bij pkp nogal een issue was. Heb namelijk m’n roepnaam op ticket staan en op mn id staat een andere naam (officiële naam).

Vorig jaar in het jaar van de terreurangst deed men opvallend makkelijk bij het geven van de tickets. Het duurde misschien 10 seconden ofzo als je eenmaal in de ruimte was waar je kaartje werd gescand en waar je de polsbandjes om moest doen om er weer uit te komen.

Hoe was dat überhaupt afgelopen jaar, de controles ivm terreurdreigingen? Was het strenger dan de jaren ervoor? En dus ook langere wachttijden? Ik ben zelf in '13, '14 en '15 geweest en toev viel het wel mee. Random werd er iemand uitgepikt om gefouilleerd te worden.

Was wel strenger, maar wachtrijen vielen wel mee. Je werd vaker gefouilleerd en door de metaaldetector heen. Maar die detector stond erg laag afgesteld. Piepte bij mij nooit (op de luchthaven altijd wel).

Massive Attack zou mijns inziens de perfecte Barn headliner zijn. Ze realiseren zich heus wel dat ze met de huidige lineup geen plek op main stage kunnen eisen, zeker niet in het donker. En dat hebben ze met hun visuals echt wel nodig. Dus mooie plek in een hele grote tent zou perfect zijn.

Bovendien hebben ze zelfs op Lowlands al een keer een 'zijpodium' afgesloten (Grolsch 2010), nota bene nadat ze in 2006 nog Alpha headliner waren. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze met een headline slot in the Barn geen genoegen nemen. Die willen daar echt wel staan.

Massive Attack zou anders wel de doorslag kunnen geven om die donderdag uit te verkopen.
Arcade Fire - Kings of Leon - Massive Attack

/dreaming

Ik denk niet dat Massive voor Kings Of Leon zal willen staan. Die moeten echt in de donker staan.

Hallo allemaal,

Rock Werchter/ Torhout ganger sinds 1995...

First time poster hier op het festileaks board.

En gelijk start ik met een vraag.

Wie weet wanneer de Regular Camping tickets in de VVK gaan? En waarom deze nog niet aangeboden worden?

Zelf heb ik het nog niet eerder meegemaakt, dat ik moest wachten met het kopen van een camping kaart. Als oud gediende (lees: iemand die niet op een HIVE camping wil staan) ga ik toch graag voor een "gewone" camping.

Misschien is dit topic al lang behandeld in dit forum, zo ja, excuses daarvoor.

Ik doelde inderdaad op Massive Attack als afsluiter en Arcade Fire dan als coheadliner voor Kings of Leon :-)

@No Code: Ik vermoed dat de regular camping tickets nog niet beschikbaar zijn omdat er bepaalde campings niet meer open konden gaan en ze ofwel nog onderhandelen met bepaalde campings ofwel alternatieven aan het zoeken zijn. Het is geweten dat Werchter uiteindelijk het volledige camping gebeuren ook in eigen handen wil nemen, dus wellicht zijn ze dit geleidelijk aan aan het voorbereiden.

@rocktorhout

Dank voor je reactie.

Dat idee had ik zelf inderdaad ook al. Ik weet dat het onvermijdelijk is, maar jammer vind ik het enorm dat de oude campings van weleer aan het verdwijnen zijn en dat er campings als The Hive voor in de plaats komen.

Misschien zijn er mensen met betere ervaringen, maar bij zo'n Hive camping werden we behandeld als vee. Dat haalde voor mij echt de charme eraf.

Ik hoop echt dat ze wat kunnen regelen want mij lijkt the hive ook niks.
Wij staan al jaren op A6, maar die gaat helaas weg.....

A6

Dat waren nog eens tijden. Wij hebben er ook jaren gestaan. Top camping. Simpel en gemoedelijk

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-rotselaar/zal-er-wel-plaats-zijn-voor-alle-tentjes-a3042147/

Deze zag ik laatst op graz voorbij komen. Benieuwd hoe het gaat lopen.

RW ontkent overigens dat reguliere camping tickets niet verkocht gaan worden.

Rock Werchter ‏@RockWerchter 36m36 minutes ago
@Rock_and_Poker Die info klopt niet, ze komen wel degelijk in de verkoop :) / @TicketmasterBeN

Ik zat vorig jaar op de The Hive en ik vond 't niet slecht maar ook geen meerwaarde hebben. Die Hive feestjes vormen niet echt een meerwaarde, ik heb geen idee hoe 't zit met andere campings maar de voornaamste reden was omdat we niet zover zouden moeten wandelen naar het terrein. Vertel is wat over andere zones? :)

Kings Of Leon - Arcade Fire - Massive Attack zou idd echt een droom zijn (wissel ze liever om hehe) maar denk je ook niet dat de goedkopere en nationale 'trots' Netsky aannemelijker lijkt? Qua Belgische grote namen denk ik dat we anders niet veel hoeven te verwachten (of krijgen we echt nu alweer O&TW?) en dat is toch ook iets waar RW graag aan meedoet? Tsar B, Warhola, The Sore Losers, Coely, Woodie Smalls, Pomrad.. Allemaal naampjes voor de onderkant van de affiche..

Wat ik dan niet snap, is dat ze niet al een deel van de campingtickets in de verkoop gooien. Een aantal campings staan al wel vast, dus tot die aantallen kun je al wel verkopen.

Wat ik dan niet snap, is dat ze niet al een deel van de campingtickets in de verkoop gooien. Een aantal campings staan al wel vast, dus tot die aantallen kun je al wel verkopen.

Om zo meeer volk op The Hive te krijgen natuurlijk.
Vorig jaar verre van goede verkoop gehad !

Users who are viewing this thread