Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
?
https://twitter.com/WilliamFWells/status/818292362740760576

edit: Will Wells is on tour met Imagine Dragons als keyboardist, guitarist en background vocalist. Dus nevermind the ophef ;)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
?

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="818292362740760576"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

edit: Will Wells is on tour met Imagine Dragons als keyboardist, guitarist en background vocalist. Dus nevermind the ophef
1f609.svg

Volgens mij is hij touring member van Imagine Dragons
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik zat te kijken naar het tourschema van Sting en zie dat hij ook festivals doet in juni en juli.
Alle dagen van werchter is hij nog vrij.
Ik zou het wel vet vinden als hij een keer komt opdagen, maar weet niet wat de kansen zijn?
En waar hij dan uberhaupt kan staan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
Ik zat te kijken naar het tourschema van Sting en zie dat hij ook festivals doet in juni en juli.
Alle dagen van werchter is hij nog vrij.
Ik zou het wel vet vinden als hij een keer komt opdagen, maar weet niet wat de kansen zijn?
En waar hij dan uberhaupt kan staan.

Die kans is nul. Hij start in februari met zijn nieuwe tour en die heeft een heel strak schema. Die periode is gewoon nog even rust in het schema.
Daarbij is Sting denk ik niet een act die de organisatie snel zal boeken. Lijkt me meer iets voor Werchter Classic. Hij verkoopt in ieder geval nog goed want zijn show in april in Vorst was op een week uitverkocht....
 

KP

Nieuw lid
9 jan 2017
3
0
Ik zou Mark Knopfler (Dire Straits) wel nog eens graag op Werchter zien staan.
Hij laat elke paar jaar het Sportpaleis wel vollopen zonder problemen dus op een TW classic zou die zeker niet misstaan, maar ik vrees dat hij geen festivals meer doet.
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
U2 komt op 1 augustus naar het Koning Boudewijnstadion, dus denk niet dat die nog een losse dag op Werchter komen :)
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
The Lumineers spelen tot 28 juni in Amerika samen met U2, dus die lijken me ook uitgesloten dan?
Kunnen nog perfect op zondag 02/07 want spelen op zaterdag 01/07 op Roskilde
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
robin wrote:
The Lumineers spelen tot 28 juni in Amerika samen met U2, dus die lijken me ook uitgesloten dan?


Kunnen nog perfect op zondag 02/07 want spelen op zaterdag 01/07 op Roskilde

Sterker nog, ze staan op 29/6 alweer in Finland gepland, op Provinssirock.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.465
4.787
Lekker tourschema hebben die zeg. Die weten in juli echt niet meer of ze in Spanje of Italië zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.465
4.787
Dave wrote:
robin wrote:
The Lumineers spelen tot 28 juni in Amerika samen met U2, dus die lijken me ook uitgesloten dan?


Kunnen nog perfect op zondag 02/07 want spelen op zaterdag 01/07 op Roskilde


Sterker nog, ze staan op 29/6 alweer in Finland gepland, op Provinssirock.

En 3 juli in Zwitserland.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Massive Attack is een mooie nieuwe speler in festival land. Hopelijk vinden ze de weg weer eens naar RW, na het 'gekaap' van Les Ardentes en Cactus tijdens de laatste tours.

Blijft wel een moeilijke act om te plaatsen. Moet haast wel in de Barn...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
The Lumineers kunnen in principe een tussenstop maken in Werchter op weg naar Zwitserland, maar met zo'n hectisch schema..? Ik schat dat Massive Attack enkel buiten zal willen staan
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Vorig jaar zelfs in Gent gewoon op het Sint-Pietersplein, Massive Attack. Was toen wel vrij veel kritiek op na afloop qua organisatie als ik me niet vergis. Kans op RW lijkt me inderdaad klein door reeds aangehaalde redenen..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Ik schat dat Massive Attack enkel buiten zal willen staan

Doen ze ook niet op DTRH he. ? En in de Barn kunnen er zelfs nog een stuk meer mensen dat in de Hotot.

Maar ik begrijp wat je bedoelt: het blijft een zij podium. We zien wel.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.459
699
Vorig jaar zelfs in Gent gewoon op het Sint-Pietersplein, Massive Attack. Was toen wel vrij veel kritiek op na afloop qua organisatie als ik me niet vergis. Kans op RW lijkt me inderdaad klein door reeds aangehaalde redenen..

Toen wel gewoon 15000 kaartjes verkocht, ondanks pittige ticketprijzen (tegen de 60 euro) en een uitverkocht Paleis 12 eerder op het jaar. De Barn is enorm maar ik heb toch ook mijn twijfels of je ze daar kan wegzetten (en of ze dat willen).

Nu NIN alsnog gaat touren begin ik stiekem toch weer te hopen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Even een vraagje tussendoor: doen ze bij werchter moeilijk over de naam die op de ticket staat?? Kan me herinneren dat dit bij pkp nogal een issue was. Heb namelijk m'n roepnaam op ticket staan en op mn id staat een andere naam (officiële naam).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Even een vraagje tussendoor: doen ze bij werchter moeilijk over de naam die op de ticket staat?? Kan me herinneren dat dit bij pkp nogal een issue was. Heb namelijk m’n roepnaam op ticket staan en op mn id staat een andere naam (officiële naam).
Nope, zou nogal een probleem opleveren bij de mensen die het ticket overkopen van iemand anders (zelfs bij camping is dit geen probleem, waar er denk ik ook op naam wordt gewerkt)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.769
3.520
Even een vraagje tussendoor: doen ze bij werchter moeilijk over de naam die op de ticket staat?? Kan me herinneren dat dit bij pkp nogal een issue was. Heb namelijk m’n roepnaam op ticket staan en op mn id staat een andere naam (officiële naam).
Vorig jaar in het jaar van de terreurangst deed men opvallend makkelijk bij het geven van de tickets. Het duurde misschien 10 seconden ofzo als je eenmaal in de ruimte was waar je kaartje werd gescand en waar je de polsbandjes om moest doen om er weer uit te komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken