Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Imagine Dragons op donderdag ! Moeten ze daarvoor nu echt een aparte aankondiging maken? Ik hoop toch serieus niet dat zij nu net gaan subben
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Imagine Dragons op donderdag ! Moeten ze daarvoor nu echt een aparte aankondiging maken? Ik hoop toch serieus niet dat zij nu net gaan subben

Ik denk van wel
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.666
2.284
Begin gewoon te denken dat ze het spreiden houden tot aan de feestdagen, er dan een maand mee stoppen en daarna zullen de pakketjes wel komen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Imagine Dragons heb ik echt wel niets mee. Als ik de reacties hier zo bekijk, is het best mogelijk dat deze band sub wordt voor AF/KOL. Ik hoop echt van niet eigenlijk. Zouden ze als Barn headliner niet kunnen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
magine Dragons heb ik echt wel niets mee. Als ik de reacties hier zo bekijk, is het best mogelijk dat deze band sub wordt voor AF/KOL. Ik hoop echt van niet eigenlijk. Zouden ze als Barn headliner niet kunnen?

Lijkt me inderdaad dat het een van de 2 gaat worden.

Grote popnaam voor komende editie. Natuurlijk niet de favoriet voor velen maar volgensmij wel een bandje die er zin in heeft en veel energie brengt. Laatste album had zelfs nog 2 leuke liedjes (Gold/Friction). Zulke namen zitten er elk jaar bij, deze gaat nog wel.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.689
671
Ze staan gewoon op plek waar ze thuishoren. Ze spelen zeker te weten voor AF en KOL. Lager kun je ze ook niet zetten als je kijkt naar populariteit.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Er zijn veel ergere namen ( Y & Y) bijvoorbeeld. Ik heb ze live gezien, lekkere vibe en een extreem goede leadgitarist, kolere wat kan die spelen
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Fantastisch! Blijer hadden ze mij niet kunnen maken! Ik zie hier veel negatieve reacties, maar dit is (buiten dat ik fan ben) een fantastische boeking. Op andere festivals staan zij gewoon als headliner en hier als derde act van de dag, dit is gewoon opnieuw heel knap werk van de organisatie!
Het affiche begint voor mij echt fantastische vormen aan te nemen. Alleen Twenty One Pilots & The xx er nog bij en dan mogen ze van mij stoppen! ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
The fuck is dit.

Eerst Linkin Park, nu deze bagger. Hopelijk staan die in een tent.

 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
In 2014 stonden ze in the Barn als derde laatste act en in 2013 stonden ze op de Main Stage van Pukkelpop pal in de loop van de dag (derde/vierde act). Reviews op beide optredens waren niet zo positief. Zelf heb ik ze op Pukkelpop in 2013 gezien en dat was helemaal niet zo goed (naar mijn mening hé).
Daartussen heb ik van de band niks meer gehoord? Opvallend dat dit als zo'n grote naam wordt gezien. Blijkbaar heel populair bij een generatie jonger (16-20 jaar)...
Van mij mogen ze gerust sub-headliner zijn... in de Barn ofzo.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik weet niet hoe het zit in België, maar bij ons in Nederland is dit echt een hele grote naam, in de categorie 15-35 jarigen behoorlijk populair, verkopen de Ziggo Dome prima uit. Zie hier veel negatieve reacties, wat me dus wel verbaasd. Maar ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.689
671
Heb er ook niet veel mee, maar heb ze live nog nooit gezien. Dus als er dan toevallig niks anders speelt wil ik het best aanschouwen vanaf halverwege het veld.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Op andere festivals staan zij gewoon als headliner en hier als derde act van de dag

Natuurlijk heeft Rock Werchter tot nu toe een geweldige line-up, maar dit is toch wel erg overdreven. Of kun jij me vertellen op welk festival met 90.000 bezoekers Imagine Dragons headliner is geweest?
Met dit soort opmerkingen kun je elke naam wel verkopen. “Stonden hier en daar (random festival met 8.000 bezoekers) als headliner en op Werchter openen ze een dag!!!!”

Natuurlijk is Werchter een heel groot festival, maar op bv. Colours of Ostrava (30.000) en Orange Warsaw (60.000) zijn zij als ik me niet vergis gewoon als headliner aangekondigd hoor.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Ik zie die wel gewoon in The Barn staan tijdens KoL of Arcade Fire. Voor de main zullen ze nog wel met wat anders komen denk ik, anders verkoop je die dag niet zo makkelijk uit vermoed ik?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken