Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Yannick wrote:
Dour komt morgen om 4u met 5 namen, geen aankondiging deze week dan?


Die nieuwe namen zijn voor straks, binnen 3 kwartier.

Morgen zullen we zeker weer wat horen van RW hoor.

Een Cactusfestival is ook aan hun rebranding op Facebook begonnen (maar namen zal wel voor na het weekend zijn ten vroegste)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Off-topic: Niet dat dit een aanwijzing kan zijn maar wat staat Blaudzun te doen tussen de likes van Cactus :roll:
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Cactus wordt inderdaad wel uitkijken, meestal gaan die met enkele mooie namen lopen. Sigur Ros op cactus sluit ik bijvoorbeeld niet volledig uit.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.967
3.328
Sigur Ros maakt maandag misschien nieuwe tour bekend?

Ik zag het op facebook ja. Of een nieuw album, je weet t niet.

Ik hoop toch op een tour om mijn fout van Lowlands goed te maken. Al moet ik waarschijnlijk wel alleen in het geval van een concert.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
Aan de beelden te zien denk ik wel aan een tour. Als ze in België staan moet ik ze hoe dan ook zien. Hoog op mijn verlanglijstje.

Ik hoop echt op Rock Werchter. Mogelijk Cactusfestival, aangezien die nu hun Facebook profiel veranderd hebben. Maar als ik moet gokken dan denk ik toch RW, nadat ze hen vorig jaar aan een ander festival "gegund" hebben. Doen ze geen 2x na elkaar. Zeker nu er ook Radioheadfans te lokken zijn. ?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
802
Als ze komen zie ik ze echt wel als sub van Radiohead staan.
Lijkt mij juist de perfecte Barn headliner op de zaterdag. Die moet je niet bij daglicht / schemering neerzetten en als sub voor Radiohead wordt de vrijdag main wel heel alternatief.

Scenario van Cactus is overigens ook heel
plausibel. Komen die volgende week ook niet met namen? Als ze daar staan, wordt het duimen voor een zaalshow in het najaar...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.524
4.854
Die Radiohead fans hoef je niet meer te lokken, die hebben al een ticket. Dus ik verwacht Sigur ros juist niet als sub voor Radiohead. Veel logischer om die op een andere dag in the Barn te zetten. Bijvoorbeeld inderdaad de zaterdag.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Nuja zaterdag in de barn zou ik idd persoonlijk ook beter vinden.
Zolang ze maar komen!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.392
3.415
Dropkick Murphys komt vandaag met 'a big announcement'. Als ik de reacties lees is er blijkbaar eind 2017 een UK tour en iemand zegt ook dat ze 5 juli op een Spaans festival staan. Ze doen België ook niet aan in de tour in januari/februari. Als er vanmiddag een pakketje komt, kunnen ze er misschien bijzitten?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
Zitten van Wireless in Duitsland nog kanshebbers voor Rock Werchter?
Wireless is een week voor Rock Werchter.

The Weeknd misschien?

Ik weet niet goe groot die hier zou zijn en of er nog een plaats op de affiche is, maar dat is nu eens een vette pop act die wel de moeite kan zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.524
4.854
Dropkick Murphys komt vandaag met ‘a big announcement’. Als ik de reacties lees is er blijkbaar eind 2017 een UK tour en iemand zegt ook dat ze 5 juli op een Spaans festival staan. Ze doen België ook niet aan in de tour in januari/februari. Als er vanmiddag een pakketje komt, kunnen ze er misschien bijzitten?

Hun concerten rondom St. Patricks Day moeten ook nog worden aangekondigd. Best kans dat hun big announcement daar over gaat.

Een festivaltour zit er ook wel aan te komen imo.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.392
3.415
DennisvdBr wrote:
Zitten van Wireless in Duitsland nog kanshebbers voor Rock Werchter?
Wireless is een week voor Rock Werchter.

The Weeknd misschien?


Ik weet niet goe groot die hier zou zijn en of er nog een plaats op de affiche is, maar dat is nu eens een vette pop act die wel de moeite kan zijn.

Hij staat toch in het Sportpaleis in februari (denk dat het wel nog niet uitverkocht is) dus enige optie lijkt mij dan afsluiter voor donderdag? Past in de theorie om 3-4 heel populaire namen op die dag te zetten om de donderdag te doen uitverkopen. Natuurlijk kan een Netsky of Major Lazer daar ook gezet worden en dat is misschien ook de goedkopere optie... Ik zie The Weeknd ook niet meteen voor Radiohead staan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Uit die namen van Wireless zou een Sean Paul ook wel kunnen (stonden er in 2006 ook), maar volgens mij gaat een Les Ardentes of zo hier wel mee lopen. Wat ik persoonlijk geen gemis zou vinden :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
802
Zo, GnR kaarten in de pocket! Nu nog een mooie RW naam vanmiddag en het is een top vrijdag. Gaan we nog een gok wagen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken