Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Dat doen ze ook opzettelijk juist, om de massa een beetje te verdelen.

En omdat grotere acts nu eenmaal eisen met zich meebrengen. Guy Garvey gaf aan dat Elbow in 2015 enkel in de Barn wilde spelen, Pixies komen enkel als ze een podium mogen headlinen, ...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Heeft iemand een idee of Gorillaz nog kans maakt? Die zou ik echt heel graag zien! Misschien als laatste act op zaterdag?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
En meerdere festivalorganisatoren (Primavera en Bestival) hebben al expliciet aangegeven dat Gorillaz geen festivals zal doen in 2017.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
bcmrmaybe wrote:
laat die overgehypte kutband alstublief wegblijven


Ik denk dat dat een zekere sub is. Past mooi voor Radiohead


eerder tussen soad & linkin park.
Voor Linkin Park zal er toch een menigte 16 jarige woo girls aanwezig zijn?

Zegt de Arcade Fire woo girl.

Langzaamaan een beetje genoeg van je getroll. Dat jij Arcade Fire en Sigur Rós goed vind is hartstikke leuk, maar voel je alsjeblieft niet beter dan fans van Green Day en Linkin Park. Wees een wijze woo girl.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.735
7.521
Dit jaar waren de subs: Ellie Goulding - The Offspring - Goose - Macklemore. Jaren ervoor bijv. Paolo Nutini. Volgens mij zijn Bastille en Imagine Dragons prima neer te zetten als sub. Al kan ID ook de spot van James Bay (3e naam Main) krijgen. Werchter is een beetje onvoorspelbaar qua dat betreft.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Arne wrote:
bcmrmaybe wrote:
laat die overgehypte kutband alstublief wegblijven


Ik denk dat dat een zekere sub is. Past mooi voor Radiohead


eerder tussen soad & linkin park.
Voor Linkin Park zal er toch een menigte 16 jarige woo girls aanwezig zijn?


Zegt de Arcade Fire woo girl.

Langzaamaan een beetje genoeg van je getroll. Dat jij Arcade Fire en Sigur Rós goed vind is hartstikke leuk, maar voel je alsjeblieft niet beter dan fans van Green Day en Linkin Park. Wees een wijze woo girl.

Damn jullie kunnen slecht tegen mopjes.

Onder de Radiohead fans staan ook een bende emo zielige kneusjes. /Care als iemand daar een opmerking over zou maken.

Voel u niet zo aangevallen. Dit is een forum. Het moet niet altijd serieus zijn.

Anyway offtopic.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Arne wrote:
bcmrmaybe wrote:
laat die overgehypte kutband alstublief wegblijven


Ik denk dat dat een zekere sub is. Past mooi voor Radiohead


eerder tussen soad & linkin park.
Voor Linkin Park zal er toch een menigte 16 jarige woo girls aanwezig zijn?


Zegt de Arcade Fire woo girl.

Langzaamaan een beetje genoeg van je getroll. Dat jij Arcade Fire en Sigur Rós goed vind is hartstikke leuk, maar voel je alsjeblieft niet beter dan fans van Green Day en Linkin Park. Wees een wijze woo girl.


Damn jullie kunnen slecht tegen mopjes.

Onder de Radiohead fans staan ook een bende emo zielige kneusjes. /Care als iemand daar een opmerking over zou maken.

Voel u niet zo aangevallen. Dit is een forum. Het moet niet altijd serieus zijn.

Anyway offtopic.

Ik kan best tegen een mopje hoor, graag zelfs. Waar het mij om gaat is dat dit al de zoveelste keer is dat Arne zo'n zogenaamd 'mopje' maakt waarmee hij fans van een ander soort band als onwetend bestempeld en zijn eigen muzieksmaak de hemel in prijst. Dit is inderdaad een forum, dus daar mag ook best wat van gezegd worden. Als het uberhaupt al grappig was is de lol er na al die keren nu toch wel vanaf.

Verder eens; terug naar Rock Werchter nu.
 

RollingStoner

Playlistbediener
7 dec 2016
6
0
Even iets anders dan geruchten over welke bands wel en niet...

Wie verwachten jullie als afsluiter op de zaterdag?
Linkin Park of SOAD.
Ik hoop namelijk zeer erg op SOAD
!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
802
Even iets anders dan geruchten over welke bands wel en niet…

Wie verwachten jullie als afsluiter op de zaterdag?
Linkin Park of SOAD.
Ik hoop namelijk zeer erg op SOAD
!
Ik zou er niet te hard op hopen! Wordt vrijwel zeker Linkin Park.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.524
4.854
Hoop ik ook, omdat SOAD qua impact wel over LP heen gaat. Maar kans is groot dat LP afsluit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
Ik hoop ook op SOAD als afsluiter. Is toch een stuk specialer dan Linkin Park. Maar ik vrees wat voor de zaak...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ben zelf wel voorstander van LP als afsluiter, lekker de zaterdag afsluiten met 'In the end'. Heeft er ook mee te maken dat ik vrij weinig heb met SOAD. Denk ook wel dat Linkin Park afsluit.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Iemand een idee wat we morgen om 4uur kunnen verwachten?
Ik hoop een lijstje met namen:
- Por
- Pixies
- Bastille (onvermijdelijk )
- Rancid / Sum 41/ Flogging molly
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik begrijp echt niet dat iedereen om te beginnen zo negatief doet over Bastille (oké, een overload, I get it, maar er zijn serieus ergere bands om live mee te maken). Bovendien ben ik er echt zo zeker niet van zoals de meesten hier, dat Bastille wel op Werchter staat komende editie. De organisatie heeft toch maar bewezen door bv. Green Day niet te boeken, dat ze wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen. En dan hebben we het nog niet gehad over festivals als Les Ardentes en Dour die toch steeds grotere namen gaan programmeren, waardoor het best kan dat zij met een Bastille gaan uitpakken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Bastille past echt niet op Les Ardentes of Dour. Heb je de reacties gelezen over Placebo bij Les Ardentes? "huh wat, geen rap?" "he, sinds wanneer is LA een rock festival" en andere meuk. LP zal gewoon die zaterdag afsluiten denk ik.

jefferke wrote:
Leuke clashfinder online, zullen er wel een groot deel van aanwezig zijn. http://clashfinder.com/s/rw2017/?


Blijkbaar een fan van school is cool (staat er 2x in).
Ik heb die gemaakt, was een foutje. Moest De Staat zijn ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken