Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Bastille gaan ze nog niet aankondigen want die staan nog int sportpaleis dacht ik..

Ik heb OATW nog nooit gezien (vanavond in AB dus 1e x) en ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ze aan overkill doen zoals Kensington dat doet.. 7x Ziggo.. Of hoeveel was het? Daarnaast echt festivalhoeren tot en met terwijl OATW zich echt beperkt tot RW en PKP dacht ik en een aantal zaalshows.. Maar misschien vergis ik me hé

Doe vrijdag maar The XX als sub voor Radiohead, zou volgens EFestivals ook de combi zijn op Glastonbury
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
laat die overgehypte kutband alstublief wegblijven

Ik denk dat dat een zekere sub is. Past mooi voor Radiohead

Een zekere sub, dat zeker. Maar je gaat er Radiohead dagticket kopers niet blij mee maken /overtuigen. En Bastille kan op zichzelf ook geen dagtickets verschuiven. Dus die voor RH zetten gaat geen effect hebben.

Ik zie ze meer passen als sub voor Kings Of Leon. Is min of meer een overlap qua doelpubliek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Yep, vond ik ook.. Maakt die dag ook nog wat sterker hé. Heb je Bastille - KoL - AF - dance act wat 4 grote namen zijn, terwijl je voor andere dagen 2 grote namen hebt (sub / headliner dan)

Ik zie trouwens mensen al uren van op voorhand al queuen voor een goede plaats. Dus een passende sub is dan wel op z'n plaats. James Blake - Radiohead was in Berlijn dit jaar echt een vette combinatie
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
Inderdaad, de donderdag zal wel zeker nog een grote main naam kunnen gebruiken. En Bastille zou wel werken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Inderdaad, de donderdag zal wel zeker nog een grote main naam kunnen gebruiken. En Bastille zou wel werken.

Justin Bieber of Imagine Dragons ?

Ik maak geen grap, lijken mij 2 serieuze opties.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.689
671
Verwacht toch zeker Elbow op Radiohead dag, weet alleen niet zeker of die dan sub zullen zijn.
 

GJ101

Playlistbediener
18 nov 2016
6
0
Wordt Bastille tegenwoordig echt zo hoog ingeschat dat ze kunnen sub staan op Werchter?
En wat met Kasabian?
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Ben er ook bang voor, maar wat zou dan mooi voor Radiohead passen?
The xx, the National, Franz Ferdinand, weer Editors, Elbow, of komt er nog een verrassing aan als Qotsa of Smashing Pumpkins ofzo? Ik hoop zelf op het laatste...
Verder kan bij de elektronische afsluiters ook the Prodigy aan het geruchtenlijstje worden toegevoegd, al verwacht ik dat ze die dit keer linkse laten liggen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
mattman wrote:
Inderdaad, de donderdag zal wel zeker nog een grote main naam kunnen gebruiken. En Bastille zou wel werken.


Justin Bieber of Imagine Dragons ?

Ik maak geen grap, lijken mij 2 serieuze opties.
RW heeft wel een beetje een naam hoog te houden hé.. Voor KoL en AF gaat Bieber dan een 35" show zoals Macklemore zeker? Is dat het plan ??
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
ik verwacht één naam als sub voor radiohead: sigur ros

Sigur Ros is groot geworden dankzij Radiohead (sinds ze het voorprogramma in 2000 voor hen deden).
Zou voor Radiohead publiek ook de perfecte sub zijn.

Damn, kan enkel dromen van die combinatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
DennisvdBr wrote:
mattman wrote:
Inderdaad, de donderdag zal wel zeker nog een grote main naam kunnen gebruiken. En Bastille zou wel werken.


Justin Bieber of Imagine Dragons ?

Ik maak geen grap, lijken mij 2 serieuze opties.


RW heeft wel een beetje een naam hoog te houden hé.. Radiohead, Foo Fighters en net voor KoL en AF voor een 35″ show zoals Macklemore zeker
1f602.svg
1f602.svg
Imagine Dragons lijkt me niet verkeerd voor Rock Werchter, dat zullen meer eens zijn.
Justin Bieber komt met de data 2 juli op BST Londen wel heel dicht in de buurt van Rock Werchter, kan me niet veel festivals voorstellen waar hij in België kan staan anders.
Dus, hoop voor jullie dat hij RW overslaat ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Staat gewoon in het Koning Boudewijn Stadion dan joh haha. Alsof er niet genoeg grote namen zijn die in die periode touren dat ze die knaap moeten gaan halen, nee bedankt.

Ik ben het eens met je @daruda zou echt een geweldige sub zijn! Al weet ik nu niet of ze gigantisch veel aanhang hebben hier? Ze spelen ook zeer specifieke muziek maar leveren altijd gigantisch geweldige shows af.
Langs de andere kant kunnen ze Elbow toch ook niet in de Barn blijven steken..?
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ga alsjeblieft weer terug naar het pinkpopforum met je bieber.
Zie ik van zn lang zal ze leven niet op werchter komen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Donderdag: Bastille - Kings of Leon - Arcade Fire - ??? (ik ga er namelijk toch ergens vanuit dat AF gewoon de main afsluit)
Vrijdag: Sigur Ros - The Xx - Radiohead
Zaterdag: Blink 182 - Prophets of Rage - System of a Down - Linkin Park
Zondag: Alt-J - Elbow - Foo Fighters

Als dit het hem wordt, ga ik gewoon alleen naar Werchter, dan boeit het me niet dat er niemand mee wil :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Alt-J is wel degelijk sub zenne, net zoals Elbow. Sigur Ros heeft echt wel een donkere setting nodig, en dat gaat echt niet pakken rond 8.
Daarnaast zie ik de dance act wel als gewoon een zekerheid, Netsky op nummertje 1 denk ik.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
mattman wrote:
Inderdaad, de donderdag zal wel zeker nog een grote main naam kunnen gebruiken. En Bastille zou wel werken.


Justin Bieber of Imagine Dragons ?

Ik maak geen grap, lijken mij 2 serieuze opties.

Imagine Dragons lijkt me zeker een serieuze optie, misschien wel als sub voor Radiohead. Bieber daarin tegen zie ik echt niet op RW staan, zo iets zullen ze waarschijnlijk eerst op Pukkelpop uitproberen. Daarnaast verwacht ik niet dat hij voor een spot in de namiddag komt en dan is voor Radiohead de enige optie, dat gaat echt nooit gebeuren xD
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.853
Imagine Dragons is geen sub op Werchter, man. Ergens in de middag op de main of wat later in de KlubC. Bastille misschien wel.

Aan Bieber gaat RW zich gelukkig niet vuilmaken. ;-)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.524
4.854
Yep, vond ik ook.. Maakt die dag ook nog wat sterker hé. Heb je Bastille – KoL – AF – dance act wat 4 grote namen zijn, terwijl je voor andere dagen 2 grote namen hebt (sub / headliner dan)
....

Ik hoop niet dat hem gaat worden, want dan kom ik die donderdag helemaal niet meer op het festivalterrein. Nou vooruit tijdens KOL een biertje pakken en AF kijken tot het gaat vervelen. Doe anders Flogging Molly er nog voor, dan heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken