Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Vrijdag een pakketje lijkt mij ook wel tot de mogelijkheden te horen intussen. Wat dagprogrammatie, een Barn-headliner en een dance-act. Dan kunnen we gelijk een tijdje verder :)

Zoiets als:

Justice - Elbow - Warpaint - Nothing But Thieves - Angel Olsen - Whitney

Indien niet, dan is Elbow inderdaad de te verwachten naam. Benieuwd of RW nog eens weet te verrassen ;-)

 

shadyme

Playlistbediener
21 jun 2016
12
0
Jimmy Eat world miss ook wel een kanshebber? hadden volgens mij aangekondigd dat ze Europese festivaltour gingen doen in 2017.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Ik verwacht ofwel één naam ofwel geen.. Netsky, Bastille, The XX en Bon Iver hebben allemaal nog concerten gepland. Justice zou een beetje te snel zijn na hun bezoek in de Fuse maar kan. Sigur Ros en Royal Blood zullen ze niet aankondigen tot het nieuwe album er is. Moest het een naam zijn dan gok ik op Prophets Of Rage, Pixies of Elbow
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Rockafeller wrote:
Banana-nas wrote:
neracroft wrote:
Worden er vrijdag 3 namen van dit rijtje bekend gemaakt koop ik direct mijn combi:
Rancid, Bon Iver, Whitney, Prophets Of Rage, Pixies


Ik verwacht wel dat we Bon Iver met een potlood kunnen opschrijven, voor Radiohead misschien?
Ben eigenlijk best benieuwd hoe ze die vrijdag willen gaan vullen, meer radiohead-like artiesten? Indie-Folk richting? Zou ik zeer content mee zijn.


– Het valt vaak enorm op dat ze pas een naam bekend maken nadat het soloconcert in het voorjaar uitverkocht is of geweest is. Ik verwacht dus idd ook wel dat Bon Iver op RW staat, maar ik verwacht wel pas de bekendmaking midden februari (begin februari nog in Vorst Nationaal).

– Slayer 2 jaar achter elkaar op Graspop kan perfect denk ik. Als ze op RW staan dan verwacht ik ze net niet op dezelfde dag als SOA en LP. Dan trek je die dag enkel het rock/metal publiek en RW probeert al jaren net elke dag een zo’n ruim mogelijk publiek te trekken. Het verwonderde me al dat ook Blink nog op die dag kwam. Als ze per se nog een band willen plakken tussen Blink en SOA/LP, dan verwacht ik daar eerder The National, Twenty One Pilots, Vampire Weekend, … zoiets… (kan er ook volledig naast zijn ze).

– mooie namen bij Hurricane!! :O


De Bon Iver show was binnen het een uur uitverkocht als ik me niet vergis, dus wachten tot na zijn show is echt voor geen enkele reden nodig.

"Zijn" show? :roll:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Oscar and the Wolf 2e maal Sportpaleis eind april, die verwacht ik niet meer

rare vraag misschien, maar is men in België inmiddels al zo moe van Oscar and the Wolf als wij in Nederland moe van Kensington...
Of is dat een andere weegschaal?
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
454
158
duyck wrote:
Oscar and the Wolf 2e maal Sportpaleis eind april, die verwacht ik niet meer


rare vraag misschien, maar is men in België inmiddels al zo moe van Oscar and the Wolf als wij in Nederland moe van Kensington…
Of is dat een andere weegschaal?

Persoonlijk had ik niets tegen die band, maar 't probleem is dat ie overal opgedrongen wordt... Je kan ze nog niet niet gezien hebben... :)

En Kensington ken ik niet. :-D
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.392
3.415
In vergelijking met de haat tegenover Kensington die ik hier merk, valt het in België denk ik wel mee ivm OATW. Natuurlijk hebben ze te veel opgetreden de laatste jaren, maar hun muziek is best wel oke en hun liveshow is meer dan prima! Wanneer het nieuwe album uitkomt, zal er wel genoeg interesse zijn voor opnieuw veel concerten.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
Vrijdag een pakketje lijkt mij ook wel tot de mogelijkheden te horen intussen. Wat dagprogrammatie, een Barn-headliner en een dance-act. Dan kunnen we gelijk een tijdje verder
1f642.svg


Zoiets als:

Justice – Elbow – Warpaint – Nothing But Thieves – Angel Olsen – Whitney

Indien niet, dan is Elbow inderdaad de te verwachten naam. Benieuwd of RW nog eens weet te verrassen
1f609.svg

Elbow eerder Pukkelpop
Jimmy eat world is gewoon een zekerheid.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
laat die overgehypte kutband alstublief wegblijven

Ik denk dat dat een zekere sub is. Past mooi voor Radiohead
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
laat die overgehypte kutband alstublief wegblijven

Ik denk dat dat een zekere sub is. Past mooi voor Radiohead

eerder tussen soad & linkin park.
Voor Linkin Park zal er toch een menigte 16 jarige woo girls aanwezig zijn?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
A perfect circle tourt in het voorjaar in de VS. Wil natuurlijk niet zeggen, maar vorig jaar stond Keenan ook met Puscifer op Pinkpop, dus misschien maakt hij met APC ook wel de oversteek dit jaar. Zou echt geniaal zijn mocht dit op Werchter belanden.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
A perfect circle tourt in het voorjaar in de VS. Wil natuurlijk niet zeggen, maar vorig jaar stond Keenan ook met Puscifer op Pinkpop, dus misschien maakt hij met APC ook wel de oversteek dit jaar. Zou echt geniaal zijn mocht dit op Werchter belanden.

Spelen die mannen nog ofwa? 1maal in Leuven gezien en was wel een toppertje (ondanks slechte zaal)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken