Rockafeller wrote:
Banana-nas wrote:
neracroft wrote:
Worden er vrijdag 3 namen van dit rijtje bekend gemaakt koop ik direct mijn combi:
Rancid, Bon Iver, Whitney, Prophets Of Rage, Pixies
Ik verwacht wel dat we Bon Iver met een potlood kunnen opschrijven, voor Radiohead misschien?
Ben eigenlijk best benieuwd hoe ze die vrijdag willen gaan vullen, meer radiohead-like artiesten? Indie-Folk richting? Zou ik zeer content mee zijn.
– Het valt vaak enorm op dat ze pas een naam bekend maken nadat het soloconcert in het voorjaar uitverkocht is of geweest is. Ik verwacht dus idd ook wel dat Bon Iver op RW staat, maar ik verwacht wel pas de bekendmaking midden februari (begin februari nog in Vorst Nationaal).
– Slayer 2 jaar achter elkaar op Graspop kan perfect denk ik. Als ze op RW staan dan verwacht ik ze net niet op dezelfde dag als SOA en LP. Dan trek je die dag enkel het rock/metal publiek en RW probeert al jaren net elke dag een zo’n ruim mogelijk publiek te trekken. Het verwonderde me al dat ook Blink nog op die dag kwam. Als ze per se nog een band willen plakken tussen Blink en SOA/LP, dan verwacht ik daar eerder The National, Twenty One Pilots, Vampire Weekend, … zoiets… (kan er ook volledig naast zijn ze).
– mooie namen bij Hurricane!! :O
De Bon Iver show was binnen het een uur uitverkocht als ik me niet vergis, dus wachten tot na zijn show is echt voor geen enkele reden nodig.