Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Andy Wouters

Playlistbediener
5 dec 2016
7
0
Ik zie ze belgie niet links liggen en zie ze ook enkel op werchter staan en niet op pukkelpop.

En radiohead is toch meer een groep van vroeger dus waarom niet samen met green day op vrijdag?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Euhm misschien omdat Radiohead in zn eentje die dag gewoon al uitverkoopt en het dus echt totaal niet nodig is om nog eens ontzettend veel geld uit te geven aan een andere grote band. Green Day is trouwens net zo goed een groep van vroeger...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.031
8.674
Ik zie ze belgie niet links liggen en zie ze ook enkel op werchter staan en niet op pukkelpop.

En radiohead is toch meer een groep van vroeger dus waarom niet samen met green day op vrijdag?

Radiohead een groep van vroeger? Die zijn redelijk van nu hoor. Luister anders eens naar hun laatste album. Green Day is trouwens nog een stuk ouder dan RH. ;-)

Green Day komt niet meer. RH en FF zijn gewoonweg te groot om nog zo'n andere grote band voor te zetten.

Daarnaast zie ik zowel Radiohead als Foo Fighters een 2,5 uur krijgen. Green Day zal ook wel zoveel eisen. Dus zelfs als het financieel kan, zou het gewoon timewise niet passen.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
plus hoe een grote shock zou het zijn om van Greenday over te gaan naar Radiohead :eek:

Daar heb ik 25dagen voor nodig ipv 1 uur.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
maar wel een tactiek dat de organisatie gebruikt voor een gedeelde uitstroom....
(idem met de afsluitende dance acts)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Green Day gaat er echt niet meer bijkomen. Dat zou ik sowieso al niet verwachten maar nu ze al Kings of Leon/Arcade Fire, Radiohead, Blink-182/System of a Down/Linkin Park en Foo Fighters hebben gaat het sowieso al echt niet meer gebeuren. Vergis je niet hè, maar deze namen zijn allemaal headliners op andere festivals. Waarom in hemelsnaam verwacht je dan dat er nog 1 headliner bij komt? Nee, vergeet het nu maar gewoon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Zoals verwacht pakt Les Ardentes uit met z’n 2e grote naam, Mac Miller.. Hebben we die ook al niet haha
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
plus hoe een grote shock zou het zijn om van Greenday over te gaan naar Radiohead
1f62e.svg


Daar heb ik 25dagen voor nodig ipv 1 uur.

In het verleden heeft RW toch al laten zien, dat soort omschakelingen niet uit de weg te gaan.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Arne wrote:
plus hoe een grote shock zou het zijn om van Greenday over te gaan naar Radiohead
1f62e.svg


Daar heb ik 25dagen voor nodig ipv 1 uur.


In het verleden heeft RW toch al laten zien, dat soort omschakelingen niet uit de weg te gaan.

Mooi dan kan slayer mooi sub zijn voor arcade fire
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Paddy wrote:
Arne wrote:
plus hoe een grote shock zou het zijn om van Greenday over te gaan naar Radiohead
1f62e.svg


Daar heb ik 25dagen voor nodig ipv 1 uur.


In het verleden heeft RW toch al laten zien, dat soort omschakelingen niet uit de weg te gaan.


Mooi dan kan slayer mooi sub zijn voor arcade fire

Dat zou die donderdag wel een stuk verbeteren. \m/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Zou Slayer nog tussen Blink en SOAD staan, nu we er toch over bezig zitten.. PoR lijkt aannemelijker als sub, maar je weet nooit he..
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Zou Slayer nog tussen Blink en SOAD staan, nu we er toch over bezig zitten.. PoR lijkt aannemelijker als sub, maar je weet nooit he..

Ik verwacht niets meer tussen Blink 182 en System of a Down.
 

jesse453

Randprogramma
4 feb 2014
113
0
Ik verwacht niets meer tussen Blink 182 en System of a Down.

[/quote]

sum 41 zou daarvoor goed passen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Zou Slayer nog tussen Blink en SOAD staan, nu we er toch over bezig zitten.. PoR lijkt aannemelijker als sub, maar je weet nooit he..

Ik hoop op PoR voor de Foo Fighters. Lijkt mij wel een lekkere opwarmer en op de vierde Werchterdag kan ik altijd wel een energieke band gebruiken.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Zou Slayer nog tussen Blink en SOAD staan, nu we er toch over bezig zitten.. PoR lijkt aannemelijker als sub, maar je weet nooit he..

Slayer tourt wel, en stonden vorig jaar al op graspop.. Dus het zou best kunnen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Slayer is geen sub op Werchter. Stond in 2008 als 3e naam op de main (van de 8 die dag).
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Slayer zal wel op graspop staan zeker? Of een dagje op de Lokerse Feesten?
En Prophets Of Rage verwacht ik als affichevulling op TW Classic.


Ik hoop trouwens niet dat PoR als sub op Werchter staat maar eerder vroeg in de namiddag :)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Slayer zal wel op graspop staan zeker? Of een dagje op de Lokerse Feesten?
En Prophets Of Rage verwacht ik als affichevulling op TW Classic.

Ik hoop trouwens niet dat PoR als sub op Werchter staat maar eerder vroeg in de namiddag
1f642.svg

Vorig jaar stonden ze al op graspop en haar daarvoor lokerse feesten als ik me niet vergis. Zie ze dit jaar dan best wel eens naar rw komen om t cirkeltje rond te maken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken