Rock Werchter 2016 - Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
https://www.youtube.com/watch?v=ZAaakzGdNUE

Ik weet niet hoe al die ton zand modder gaat tegenhouden. Hebben jullie een idee wat daarvan de bedoeling zou zijn?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nu al een baggerzooi op bepaalde plekken op de camping. Gelukkig hebben ze de looppaden goed bestrooid met hout, en veel mensen halen daar ook tassen hout vandaan voor bij hun tent.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Veel plezier allemaal! Ik hoop dat jullie een zonnig en mooi Werchter hebben!
Weet er trouwens iemand of er een livestream zal zijn voor de thuisblijvers? Of is er een Belgische zender die iets uitzend?
Canvas en 2be zenden uit
Streams op website van werchter ook normaal
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Tassen ingepakt, broodjes ei gemaakt. Ik ga er zo ook vandoor. Iedereen veel plezier en misschien tot op het terrein!
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Iemand een idee hoe het er nu voor staat qua parkeren? Heeft het nog zin om te proberen in de buurt te komen of beter direct naar Leuven?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Iemand een idee hoe het er nu voor staat qua parkeren? Heeft het nog zin om te proberen in de buurt te komen of beter direct naar Leuven?

https://twitter.com/RockWerchter/status/748433884799459328
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Wij zijn net toegekomen op de weide. Die ligt er heel behoorlijk bij, goed dat er zoveel zand werd gestrooid. Het weer valt wat tegen, maar dat bederft de pret niet :)

Wij staan op enkele kilometer van Werchter en hebben het laatste stukje met de fiets afgelegd, allemaal heel vlot verlopen. Wij slapen gelukkig niet op de camping, dat scheelt al :)
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Thnx @visdave34

Wij hebben zoals aangegeven braaf bij de brabanthal geparkeerd vanmorgen en de shuttle genomen. We zijn van b0 naar c3 naar a1 en naar de hive verwezen, maar telkens werden we weer weggestuurd en uiteindelijk werd gezegd dat alles vol was.
Een steward vertelde ons dat we het beste terug naar de brabanthal konden, dat die net open was gegaan en dat daar dus plek genoeg was.
Wij weer terug in die bus met al onze zooi, maar helaas bleek niet waar te zijn :-x
We twijfelen nu om maar toch op en neer te rijden of in de auto te slapen... niet echt een best begin dit haha.

Hopelijk heeft de rest meer geluk gehad, veel plezier iig!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Thnx @visdave34

Wij hebben zoals aangegeven braaf bij de brabanthal geparkeerd vanmorgen en de shuttle genomen. We zijn van b0 naar c3 naar a1 en naar de hive verwezen, maar telkens werden we weer weggestuurd en uiteindelijk werd gezegd dat alles vol was.
Een steward vertelde ons dat we het beste terug naar de brabanthal konden, dat die net open was gegaan en dat daar dus plek genoeg was.
Wij weer terug in die bus met al onze zooi, maar helaas bleek niet waar te zijn ?
We twijfelen nu om maar toch op en neer te rijden of in de auto te slapen… niet echt een best begin dit haha.

Hopelijk heeft de rest meer geluk gehad, veel plezier iig!
Je bedoelt dat de campings allemaal vol waren?! Dat moet ik even aan een paar vrienden van me doorgeven, die gaan morgen pas weg...
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Ja dat zeiden ze in elk geval vanmiddag. Ik las later op twitter dat er nog enkele plekjes op a1 zouden zijn, maar ik weet niet of dat dan morgen nog zo is.

Thnx @thooomash. Morgen beginnen we vol goede moed opnieuw, komt vast goed :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Geslaagde eerste dag werchter. Zal bij thuiskomst een verslag je schrijven.

Maar, wat een zooitje gisteren met parkeren en alles. Ondanks dat wij er om 6 uur s'ochtends al waren, was de auto pas om 10u geparkeerd. Eerder al vooruit gegaan om de tenten op te zetten. Goede, droge plek op a1. Auto uiteindelijk op een nieuwe niet aangegeven parkeerplaats kunnen zetten. Wel gewoon voor 15 euro. Ik heb van mensen hier gehoord dat zij nog meer moeite hadden met parkeren of dat ze op een slecht gedeelte van de camping staan. Vrijwilligers waren slecht geïnformeerd en spraken elkaar tegen. Slechte communicatie tussen organisatie en hun. Ondanks dit, probeert iedereen het beste ervan te maken, sfeer is goed.

Het festivalterrein werd met het uur erger. Grond, of het nu zand, steentjes of gras is, is helemaal verzadigd met water en daardoor een modderpoel. Ik hoop dat het aankomende dagen weg trekt, maar ben er bang voor.

Vermaak me trouwens wel prima verder. Zoals gezegd, sfeer blijft goed.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Vind ik prima. Is dat plein met die vogel er weer?

Nee, is er niet meer. Op die plek staan nu houten bakken met quotes. Op de een van ellie goulding en de andere van Iggy pop. Zullen we bij die laatste afspreken?

Dus Iggy pop houten bak, zaterdag 19:15 rock werchter festileaks meeting 2016. Hoe meer mensen hoe meer vreugde!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Dus Iggy pop houten bak, zaterdag 19:15 rock werchter festileaks meeting 2016. Hoe meer mensen hoe meer vreugde!

18:45 ook goed? Ik ben er in elk geval bij (19:15 ook maar dan wat korter). Wie komen er verder nog langs?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Even bekomen van dag 1. Ik moet zeggen dat de modder en regen de sfeer niet kon verpesten, tegen alle verwachtingen in. Het zeezand dat ze overal gedropt hebben doet goed zijn werk. Het is het soort zand dat moeilijk in echte modder veranderd. Zoals aan de zee dus. Goede zet van de organisatie. Rond het zand, waar er normaal dus gras is/was, sta je wel in de blubber. Maar het heeft ook zijn charme.

Qua optredens stak Paul McCartney met kop en schouders boven iedereen uit. Die show was af en zal moeilijk te overtreffen zijn. Wat een absolute klassebak is die man (en die muzikanten rond hem).

Ik geeft uiteraard een volledig verslag als ik 4 dagen Werchter achter m'n kiezen heb.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
(...) Qua optredens stak Paul McCartney met kop en schouders boven iedereen uit. Die show was af en zal moeilijk te overtreffen zijn. Wat een absolute klassebak is die man (en die muzikanten rond hem). (...)

Mooi!!!
Goed dat je hem bent gaan zien! Ondanks de ( 'negatieve' ) reacties over zijn Pinkpop optreden.
Ik durf wel te beweren, uitgaande van enkele reacties die ik tot nu toe heb zien langskomen, hij was op RW beter bij stem dan op PP.
Maar ik had toch al geen twijfels over zijn show ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Brian wrote:
Dus Iggy pop houten bak, zaterdag 19:15 rock werchter festileaks meeting 2016. Hoe meer mensen hoe meer vreugde!


18:45 ook goed? Ik ben er in elk geval bij (19:15 ook maar dan wat korter). Wie komen er verder nog langs?

Prima. Misschien loop ik wel met je mee naar pj Harvey want die wilt de rest van mijn groep niet zien.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Nu vooraan in the barn aan het wachten op daughter. Beste optreden van de dag denk ik al gezien. Wat was Blackberry smoke ontzettend goed!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ja, toch duidelijk kalmer op de weide. Maar geeft zeker niet, is wat aangenamer om je van het ene naar het andere te verplaatsen. Ook in de tenten valt de drukte heel goed mee. Straks Richard Hawley! :) Daughter was schitterend en ook Oh Wonder klinkt heel goed.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Is inderdaad te merken, l weet ik niet hoe dat andere jaren was. Ik vind het wel fijn want kan veel acts van een goede plek bekijken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken