Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pak je kleren in in een vuilniszak, zodat ze in principe altijd droog blijven. Geldt ook voor andere spullen: bijv een klein plastic zakje waar je portemonnee, je bonnen en telefoon inzitten.
En ach, een spatje regen overleef je wel. Mooiste concerten zijn soms juist die in de regen.
Chaos op de parkings. Parking van de hive staat al vol. Dor regen 1500 ipv 5000 plekken. Overal rijden verdwaalde autos's
De chaos is begonnen. Ik heb er weer zin in!
Chaos op de parkings. Parking van de hive staat al vol. Dor regen 1500 ipv 5000 plekken. Overal rijden verdwaalde autos’s
Chaos op de parkings. Parking van de hive staat al vol. Dor regen 1500 ipv 5000 plekken. Overal rijden verdwaalde autos’s
Als parking The Hive nu al volzet is, waar gaat het merendeel van de kampeerders dan moeten parkeren? Wordt hierover nog iets meegedeeld of moet iedereen het zelf maar zien op te lossen?
Als parking The Hive nu al volzet is, waar gaat het merendeel van de kampeerders dan moeten parkeren? Wordt hierover nog iets meegedeeld of moet iedereen het zelf maar zien op te lossen?
"Festivalgangers kunnen ook gebruik maken van bestaande parkings in Leuven. Vandaar kan vanaf het station met de festivalbussen van De Lijn naar Werchter gereisd worden.
Er worden parkings in de diepte - verder weg van Werchter - voorzien. Festivalgangers komende van West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en het zuiden van het land worden verzocht te parkeren op Parking C aan de Heizel in Brussel. Wie van Limburg of Luik komt, kan de auto nabij afrit E40 Haasrode (bij Leuven) parkeren. Bussen brengen festivalgangers dan van de parking naar Werchter of naar Leuven Station vanwaar de festivalbus van De Lijn naar Werchter genomen kan worden. En vice versa na afloop van de festivaldag. Deze bussen rijden vanaf donderdag 30 juni tot zondag 3 juli tussen 10u00 en 03u00. De festivalorganisatie roept op om wel tijdig te vertrekken. Mogelijk zal het soms wachten worden op pendelbussen. Alles wordt ingezet om dit echter zo vlot als mogelijk te laten verlopen. Luister naar de verkeersinformatie op de radio, volg de signalisatie, installeer de Rock Werchter Mobile App. Alle communicatiemiddelen worden ingezet om festivalgangers op de hoogte te houden.: - http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/nat-in-werchter-het-actieplan-update
Ik vertrek morgenochtend richting Werchter. Zit er aan te denken om bij Haasrode te parkeren, of in Leuven zelf.
Zondag tussen 10 - 11 u wil ik weer vertrekken. Op de website van Werchter staat:
Er worden parkings in de diepte - verder weg van Werchter - voorzien. Festivalgangers komende van West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en het zuiden van het land worden verzocht te parkeren op Parking C aan de Heizel in Brussel. Wie van Limburg of Luik komt, kan de auto nabij afrit E40 Haasrode (bij Leuven) parkeren. Bussen brengen festivalgangers dan van de parking naar Werchter of naar Leuven Station vanwaar de festivalbus van De Lijn naar Werchter genomen kan worden. En vice versa na afloop van de festivaldag. Deze bussen rijden vanaf donderdag 30 juni tot zondag 3 juli permanent tussen 10u00 en 03u00.
Het lijkt er dus op dat het zondagochtend 11 u niet mogelijk is om in Leuven/Haasrode te komen?
Ik kan me herinneren dat die pendelbus van/naar station Leuven altijd reed tijdens het festival.
Edit: Volgens de Lijn rijden de bussen naar Leuven station altijd tussen 08.00uur en 02.00uur. Dan kom ik dus iig in Leuven aan, van Leuven naar Haasrode zien we dan wel weer
@Joris: Dat is een nieuwsupdate van 2 dagen geleden... Parkeren 'in de diepte' is goed als je één dag naar het festival gaat en niet te veel spullen moet meenemen. Dat noem ik geen regeling van de organisatie.
Morgenvroeg om 5u vertrekken en hopen op het beste.
Succes allemaal
Geen idee, ben nog nooit eerder geweest. Daarom vroeg ik het jou . Ik vind het prima, die kom ik in de eerste 2 dagen wel tegen.
Voor de rest, voel je vrij om aan te sluiten!
Veel plezier allemaal! Ik hoop dat jullie een zonnig en mooi Werchter hebben!
Weet er trouwens iemand of er een livestream zal zijn voor de thuisblijvers? Of is er een Belgische zender die iets uitzend?