Rock Werchter 2016 - Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.091
Misschien rare vraag van iemand die niet gaat...
Maar puur uit interesse???
Is er een RockWerchter-Festileaks-Meeting?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
hier nog mijn optredens die ik wil gaan zien:

Donderdag
Nathaniel Rateliff – Ryan Bingham? – Jake Bugg – Gutterdammerung – Sir Paul

Vrijdag
Gary Clark jr – BMTH ?? – Black Box Revelation – Robert Plant – the Offspring – Rammstein

Zaterdag
Kensington – Savages? – band of horses – Red hot Chili Peppers – Editors

Zondag
Vintage trouble – Elle King – Iggy Pop – Macklemore – Skunk Anansie (en laatste nummers Florence)

Belangrijkste vraagteken is nog BMTH. Is niet helemaal ons soort metal, aan de andere kant nog wel kans op een pit.

Gaan. Was een feestje op Pinkpop, en zo'n grote fan van BMTH ben ik niet. Pit gegarandeerd ;-)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Uit ervaringen van de laatste weken: ga vooral Beck, Last Shadow Puppets en Rammstein zien. PJ harvey wil ik zelf ook nog zien, maar nog niet gelukt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.337
Shaverion wrote:
Mensen nog goede tips om een regenachtig festival te overleven?

Leg nooit je spullen tegen het doek van je tent, leg desnoods een plastic zeiltje over je spullen als je tent lek is.

Pak je kleren in in een vuilniszak, zodat ze in principe altijd droog blijven. Geldt ook voor andere spullen: bijv een klein plastic zakje waar je portemonnee, je bonnen en telefoon inzitten.
En ach, een spatje regen overleef je wel. Mooiste concerten zijn soms juist die in de regen.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Chaos op de parkings. Parking van de hive staat al vol. Dor regen 1500 ipv 5000 plekken. Overal rijden verdwaalde autos's
De chaos is begonnen. Ik heb er weer zin in!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Chaos op de parkings. Parking van de hive staat al vol. Dor regen 1500 ipv 5000 plekken. Overal rijden verdwaalde autos’s
De chaos is begonnen. Ik heb er weer zin in!

Klinkt gezellig
 

Evelyn

Nieuw lid
29 jun 2016
1
0
Has anyone an idea when the bus start to drive tomorrow? You can enter the hive from 6 am, but at the site the bus only starts at 9 am?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Chaos op de parkings. Parking van de hive staat al vol. Dor regen 1500 ipv 5000 plekken. Overal rijden verdwaalde autos’s
De chaos is begonnen. Ik heb er weer zin in!

Ow fuck, dat wordt nog leuk. Ik ben nog niet eens onderweg... Verwacht er rond een uur of 8 te zijn. 1500 plekken is natuurlijk ook niks :\
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Misschien rare vraag van iemand die niet gaat…
Maar puur uit interesse???
Is er een RockWerchter-Festileaks-Meeting?

Als die op zaterdag is ben ik erbij ;). Planning is Savages - Band of Horses - BBNG - PJ Harvey - Tame Impala - Editors
 

Manu

Nieuw lid
29 jun 2016
2
0
Als parking The Hive nu al volzet is, waar gaat het merendeel van de kampeerders dan moeten parkeren? Wordt hierover nog iets meegedeeld of moet iedereen het zelf maar zien op te lossen?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Als parking The Hive nu al volzet is, waar gaat het merendeel van de kampeerders dan moeten parkeren? Wordt hierover nog iets meegedeeld of moet iedereen het zelf maar zien op te lossen?

"Festivalgangers kunnen ook gebruik maken van bestaande parkings in Leuven. Vandaar kan vanaf het station met de festivalbussen van De Lijn naar Werchter gereisd worden.
Er worden parkings in de diepte - verder weg van Werchter - voorzien. Festivalgangers komende van West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en het zuiden van het land worden verzocht te parkeren op Parking C aan de Heizel in Brussel. Wie van Limburg of Luik komt, kan de auto nabij afrit E40 Haasrode (bij Leuven) parkeren. Bussen brengen festivalgangers dan van de parking naar Werchter of naar Leuven Station vanwaar de festivalbus van De Lijn naar Werchter genomen kan worden. En vice versa na afloop van de festivaldag. Deze bussen rijden vanaf donderdag 30 juni tot zondag 3 juli tussen 10u00 en 03u00. De festivalorganisatie roept op om wel tijdig te vertrekken. Mogelijk zal het soms wachten worden op pendelbussen. Alles wordt ingezet om dit echter zo vlot als mogelijk te laten verlopen. Luister naar de verkeersinformatie op de radio, volg de signalisatie, installeer de Rock Werchter Mobile App. Alle communicatiemiddelen worden ingezet om festivalgangers op de hoogte te houden.:
- http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/nat-in-werchter-het-actieplan-update
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Ik vertrek morgenochtend richting Werchter. Zit er aan te denken om bij Haasrode te parkeren, of in Leuven zelf.

Zondag tussen 10 - 11 u wil ik weer vertrekken. Op de website van Werchter staat:
Er worden parkings in de diepte - verder weg van Werchter - voorzien. Festivalgangers komende van West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en het zuiden van het land worden verzocht te parkeren op Parking C aan de Heizel in Brussel. Wie van Limburg of Luik komt, kan de auto nabij afrit E40 Haasrode (bij Leuven) parkeren. Bussen brengen festivalgangers dan van de parking naar Werchter of naar Leuven Station vanwaar de festivalbus van De Lijn naar Werchter genomen kan worden. En vice versa na afloop van de festivaldag. Deze bussen rijden vanaf donderdag 30 juni tot zondag 3 juli permanent tussen 10u00 en 03u00.

Het lijkt er dus op dat het zondagochtend 11 u niet mogelijk is om in Leuven/Haasrode te komen?
Ik kan me herinneren dat die pendelbus van/naar station Leuven altijd reed tijdens het festival.
Edit: Volgens de Lijn rijden de bussen naar Leuven station altijd tussen 08.00uur en 02.00uur. Dan kom ik dus iig in Leuven aan, van Leuven naar Haasrode zien we dan wel weer :)



 

Manu

Nieuw lid
29 jun 2016
2
0
@Joris: Dat is een nieuwsupdate van 2 dagen geleden... Parkeren 'in de diepte' is goed als je één dag naar het festival gaat en niet te veel spullen moet meenemen. Dat noem ik geen regeling van de organisatie.
Morgenvroeg om 5u vertrekken en hopen op het beste.
Succes allemaal :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.513
DennisvdBr wrote:
Misschien rare vraag van iemand die niet gaat…
Maar puur uit interesse???
Is er een RockWerchter-Festileaks-Meeting?


Als die op zaterdag is ben ik erbij ;). Planning is Savages – Band of Horses – BBNG – PJ Harvey – Tame Impala – Editors

Tussen BBNG en PJ Harvey een idee? Ik twijfelde alleen om naar Beirut te gaan, dus om 19:15? Waar?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.513
Vind ik prima. Is dat plein met die vogel er weer?

Geen idee, ben nog nooit eerder geweest. Daarom vroeg ik het jou ;) . Ik vind het prima, die kom ik in de eerste 2 dagen wel tegen.
Voor de rest, voel je vrij om aan te sluiten!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Black Lies wrote:
Vind ik prima. Is dat plein met die vogel er weer?


Geen idee, ben nog nooit eerder geweest. Daarom vroeg ik het jou
1f609.png
. Ik vind het prima, die kom ik in de eerste 2 dagen wel tegen.
Voor de rest, voel je vrij om aan te sluiten!

Dan kom ik misschien ook even langs, zal wel pas na 2 door cinema club zijn en als mijn humeur het tegen dan nog toelaat :)
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Weet iemand of die bussen tussen leuven en de campings al vroeger rijden dan 8 uur?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Veel plezier allemaal! Ik hoop dat jullie een zonnig en mooi Werchter hebben!
Weet er trouwens iemand of er een livestream zal zijn voor de thuisblijvers? Of is er een Belgische zender die iets uitzend?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken