Rock Werchter 2016 - Geruchten

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Brrrrr Kensington….boek dan de Staat

De Staat is echt bij lange na nog niet groot genoeg in België om op Werchter te spelen. Kensington daarintegen wel, die staan volgend jaar gewoon in de Lotto Arena.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
bcmrmaybe wrote:
Brrrrr Kensington….boek dan de Staat


De Staat is echt bij lange na nog niet groot genoeg in België om op Werchter te spelen. Kensington daarintegen wel, die staan volgend jaar gewoon in de Lotto Arena.

Zet je ze niet op de main, maar in een tent.
Imo een gemiste kans van Werchter.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
RM wrote:
Pascal wrote:
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.


Ik ben al in de buurt om a1 op te bouwen. Zal morgen eens even langs a6 rijden en wat rondvragen. Zover nu bekend gaat a6 open!


Beste Rm,

Enig idee waar de a1 gangers kunnen parkeren? A8 lijkt op de kaart verplaatst en veel kleiner dan normaal. Zou er voldoende capaciteit zijn op a8 of gaat het een zeer lange wandeling worden?

Op the Hive parking. A8 zal wel snel volzitten.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
mj222 wrote:
RM wrote:
Pascal wrote:
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.


Ik ben al in de buurt om a1 op te bouwen. Zal morgen eens even langs a6 rijden en wat rondvragen. Zover nu bekend gaat a6 open!


Beste Rm,

Enig idee waar de a1 gangers kunnen parkeren? A8 lijkt op de kaart verplaatst en veel kleiner dan normaal. Zou er voldoende capaciteit zijn op a8 of gaat het een zeer lange wandeling worden?


Op the Hive parking. A8 zal wel snel volzitten.

A8 is inderdaad kleiner en iets verplaatst. de andere parkings ( van the hive) zullen als alternatief geboden worden denk ik.
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
B wrote:
Iemand die nog iets weet over b0?


Is open.
http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/nat-in-werchter-het-actieplan-update

Camping B0 gegarandeerd open!

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://www.campingb0rw.be/?p=742&embed=true#?secret=XASvRdpnMH" data-secret="XASvRdpnMH" title="Embedded WordPress Post" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="200" width="600"></iframe>

Heb net op het nieuws gezien dat de camping van 7500 naar 2500 plaatsen is gereduceerd...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Mijn parcours ook eens meegeven:

donderdag (hoop er rond 18.30u à 19.00u te zijn)
Gutterdämmerung - New Order (enkel eerste nummers) - Paul McCartney - Disclosure

vrijdag:
Frightened Rabbit - Gary Clark Jr. - Daughter - Richard Hawley - Trixie Whitley - Robert Plant & the Sensational Space Shifters - The Offspring - Rammstein

zaterdag:
The Struts - Bazart - Courtney Barnett - Savages - Band of Horses - Beirut - PJ Harvey - Red Hot Chili Peppers - Editors (misschien nog wat Paul Kalkbrenner meepikken)

zondag:
The Strypes - Elle King - Iggy Pop - Foals - Unknown Mortal Orchestra - Beck - SX - Jamie XX - Skunk Anansie

En maandag op 't gemak opkramen en naar huis!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
bcmrmaybe wrote:
Brrrrr Kensington….boek dan de Staat


De Staat is echt bij lange na nog niet groot genoeg in België om op Werchter te spelen. Kensington daarintegen wel, die staan volgend jaar gewoon in de Lotto Arena.
Ik luister af en toe, vooral overdag in het weekend, naar Stu Bru maar van Kensington ken ik niets. Puur qua naam vanop de NL affiches zegt dat Kensington mij iets . De Staat daarentegen zegt me veel meer.

Kan en zal wellicht aan mij liggen maar toch.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
110 euro op ticketswap voor een ticket, het is dat ik verdomme toetsweek heb anders was ik al onderweg.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Van vanavond tot morgenochtend passeert er een stevige regenzone over Werchter. Hopelijk vanaf de middag droog. Als er een ding is wat me deprimeert, dan is het regen op een festival...
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Van vanavond tot morgenochtend passeert er een stevige regenzone over Werchter. Hopelijk vanaf de middag droog. Als er een ding is wat me deprimeert, dan is het regen op een festival…

Ik hoop dat het droog is wanneer ik vanavond op de camping aan kom, niks kutter dan je tent in de regen moeten opzetten...

Nog geen afzeggingen trouwens, dat gaat al een stuk beter dan vorig jaar xD
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
mattman wrote:
Van vanavond tot morgenochtend passeert er een stevige regenzone over Werchter. Hopelijk vanaf de middag droog. Als er een ding is wat me deprimeert, dan is het regen op een festival…


Ik hoop dat het droog is wanneer ik vanavond op de camping aan kom, niks kutter dan je tent in de regen moeten opzetten…

Nog geen afzeggingen trouwens, dat gaat al een stuk beter dan vorig jaar xD
Ik ben wel redelijk tevreden over de regenverwachting die buienradar aangeeft. Vannacht 3 mm en zaterdagochtend nog 2 mm. Dat moeten we wel overleven.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Heb net nog maar even voor de zekerheid een paar laarzen gekocht. Zometeen met de auto richting Werchter, chaos gegarandeerd.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
hier nog mijn optredens die ik wil gaan zien:


Donderdag
Nathaniel Rateliff - Ryan Bingham? - Jake Bugg - Gutterdammerung - Sir Paul

Vrijdag
Gary Clark jr - BMTH ?? - Black Box Revelation - Robert Plant - the Offspring - Rammstein

Zaterdag
Kensington - Savages? - band of horses - Red hot Chili Peppers - Editors

Zondag
Vintage trouble - Elle King - Iggy Pop - Macklemore - Skunk Anansie (en laatste nummers Florence)


Belangrijkste vraagteken is nog BMTH. Is niet helemaal ons soort metal, aan de andere kant nog wel kans op een pit.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Vandaag nog even werken en dan morgen rond 6.00 uur richting werchter!
Ongeveer 9 uur op de camping hoop ik.
Ben benieuwd hoe A6 erbij ligt...
Als het het weer wordt wat buienradar aangeeft, ben ik redelijk blij, de meeste regen is dan snachts
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Voor de zekerheid toch maar rubber laarzen aangeschaft, niet ideaal om een ganse dag in rond te lopen, maar liever dat dan een ganse dag natte voeten. Vanavond alles inpakken en morgen de grote dag. Morgen iets mindere dag voor mij, maar Ellie Goulding en Paul McCartney vind ik wel leuk, de resterende dagen weet ik niet wat eerst gezien, dus dat zit helemaal goed.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
A6 is gedeeltelijk nog erg nat. Pompen staan overal weer op volle toeren. Gaat wel open en er zitten ook zeker goede stukken tussen

Al met al wordt het waarschijnlijk op elke camping ondanks de nattigheid erg gezellig. Op a1 hebben we er iig erg veel zin in!
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Heb maar ff een schepje ingepakt om een geultje te kunnen graven, mocht het echt hopeloos worden stroomt het water dan tenminste niet zo m'n tent in xD

Mensen nog goede tips om een regenachtig festival te overleven?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken