Rock Werchter 2016 - Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
ik verwacht straks The Weekend, Skunk Anansie, Twin Atlantic, Nothing But Thieves, Batille, Deftones
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik verwacht wel een paar leuke namen.

ik hoop:
tenecious D
iggy pop
Deftones
Flogging molly
Foals

Denk ook wel:
Bastille
skunk anansie
james bay
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik hoop op een paar goede namen voor de donderdag. Wil wel wat te doen hebben tot sir Macca. Ook op de zondag mogen er nog een paar bij. Als de goede namen nu weer op de vrijdag en zaterdag worden gezet, ben ik bang dat er teveel clashes komen voor mij.
 

oliblan

Playlistbediener
16 feb 2014
12
0
Ik hoop op een mooi pakketje namen vandaag. Ik heb een combi maar hoe het er nu naar uit ziet zal ik donderdag veel aan de toog staan :)

ze hebben trouwens een update geplaatst op de site, je kan nu zien wie op welk podium zal staan
 

amboly

Playlistbediener
22 jan 2016
23
2
Ik denk dat we vanmiddag krijgen:

Radiohead (de doodsteek aan Pinkpop)
The National
Alizee
Iggy Pop
Tindersticks
Tenacious D
Flogging Molly
Bastille
Skunk Anansie

 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik denk dat we vanmiddag krijgen:
Radiohead (de doodsteek aan Pinkpop)
Haha, zou mooi zijn, maar ik heb zo het idee dat we alles wel gehad hebben wat betreft headliners. Ze mogen natuurlijk nog steeds verrassen, maar dat zal nu wel met subtoppers/kleinere namen gaan zijn.

Donderdag en zondag moeten nog wel aangevuld worden wat mij betreft, want voor een combi vind ik het nu nog niet genoeg soeps op die dagen. Ik ben nog steeds enorm in twijfel ... vandaar ook dat ik hoop dat de tickets toch nog enkele weken wachten om uit te verkopen.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Denk dat er een grote aankondiging zit aan te komen! Aangezien de podia plots beschikbaar waren en RW op twitter al aftelt
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Ik denk ook wel dat het vandaag wel eens een grote groep mooie namen zou kunnen worden een 10-15 tal misschien zelfs. Benieuwd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken