Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ik vind het wel mooi dat geen van de kenners hier de Kaiser Chiefs heeft zien aankomen.

Ik vind het opvallend dat de liefhebbers van kwalitatieve muziek blij zijn met Kaiser Chiefs.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
amboly wrote:
Ik vind het wel mooi dat geen van de kenners hier de Kaiser Chiefs heeft zien aankomen.


Ik vind het opvallend dat de liefhebbers van kwalitatieve muziek blij zijn met Kaiser Chiefs.

Op album niet bijster boeiend, live nog best vermakelijk.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Hele mooie namen! Jake bugg, Iggy Pop, Glan Hansard, Nathaniel, BBNG wil ik allemaal wel zien!

Ik zal bijna niet gaan klagen over Skunk Anansie en Kaicer Chiefs :wink:
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
We kunnen nu ook wel opmaken dat we nog missen:

Donderdag: Klub C afsluiter
Vrijdag; KluB C afsluiter en een grote mainstage naam tussen ATDI - The Offspring of tussen The Offspring - Rammstein
Zaterdag: minimaal een naam voor RHCP
Zondag: KluB C afsluiter, mooie Barn naam voor Jamie XX
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
97
71
Ik hoop echt nog op Moderat, evt. als Klub C afsluiter donderdag of zondag. En ik hoop nog steeds op Santigold en Grimes. Wellicht Foals.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Kunnen we hieruit ook opmaken dat Florence & the Machine Rock Werchter gaat afsluiten? Of gaan ze hier nog iemand achter zetten? Zoja, wie denken/hopen jullie?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ook opvallend: Florence sluit het festival af en Macklemore speelt ervoor.

En Editors dus na RHCP. Bizar. Maar Editors zal wel weer vuurwerk meenemen dus ergens niet zo heel vreemd.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Paddy wrote:
amboly wrote:
Ik vind het wel mooi dat geen van de kenners hier de Kaiser Chiefs heeft zien aankomen.


Ik vind het opvallend dat de liefhebbers van kwalitatieve muziek blij zijn met Kaiser Chiefs.


Op album niet bijster boeiend, live nog best vermakelijk.

Vind je? Tja, ik heb ze live altijd maar gemaakt gevonden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Zoals het er nu naar uitziet speelt New Order tegenover Paul McCartney, dat zou echt jammer zijn. Years and Years staan blijkbaar nog achter New Order in The Barn.

Kaiser Chiefs zal vroeg op mainstage staan :)

Nu staat Two Door Cinema Club nog voor Red Hot Chili Peppers, dus daar moet nog wat groots tussen.

Band of Horses weer niet in Barn, weer op mainstage, toch wel spijtig.

Op zaterdag achtereenvolgens Beirut, PJ Harvey en Tame Impala in The Barn, wauw!

Macklemore & Ryan Lewis spelen voor Florence + the Machine, die dus festivalafsluiter wordt

En Skunk Anansie zal in Klub C spelen (hopelijk tijdens Macklemore & Ryan Lewis).
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
97
71
Misschien een gelijkaardige constructie als in 2011 met een nog te aankondigen (sub)headliner - Macklemore als 'bruggenbouwer' en daarna Florence als afsluitende act.

The National of Beck?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Zeer Blij met de namen tot nu toe al hoop ik wel dat ze Skunk Anansie nog verplaatsen naar de Main Stage (ze krijgen makkelijk een hele wei mee!)

Nog één naam waar ik echt nog op hoop: Vintage Trouble
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Toffe namen! Ook leuk dat we nu de indeling kunnen zien, minder leuk dat ik nu alweer allemaal clashes zie xD

New Order tegelijk met Paul McCartney? En Gutterdämmerung of een goed plekje bij Paul McCartney? Rammstein tegelijk met Robbert Plant?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ook opvallend: Florence sluit het festival af en Macklemore speelt ervoor.

En Editors dus na RHCP. Bizar. Maar Editors zal wel weer vuurwerk meenemen dus ergens niet zo heel vreemd.

Staan nog geen tijden bij toch? Alleen dat FATM een grotere naam is dan Macklemore.
Dat Editors afsluit na RHCP heb ik altijd logisch gevonden, dus daar sta ik niet van te kijken.
 

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
mattman wrote:
Ook opvallend: Florence sluit het festival af en Macklemore speelt ervoor.

En Editors dus na RHCP. Bizar. Maar Editors zal wel weer vuurwerk meenemen dus ergens niet zo heel vreemd.


Staan nog geen tijden bij toch? Alleen dat FATM een grotere naam is dan Macklemore.
Dat Editors afsluit na RHCP heb ik altijd logisch gevonden, dus daar sta ik niet van te kijken.

Als je bij de dag op "Overzicht" klikt komt er een lijstje van de line-up, voor elke stage. Zo staat het lijstje op donderdag bij Main zo:
Kaisers Chief - Jake Bugg - Ellie Goulding - Paul McCartney - Disclosure

Zo weet je wel wie welke tijd ongeveer gaat spelen en wie tegenover elkaar staan. De Main zal op donderdag nog aangevuld worden met 2 namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken