Rock Werchter 2016 - Geruchten

Mijn hoop is gesteld op Tenacious D, Skunk Anansie en The National, maar ik hoop maar niet te hard, zou wel eens een teleurstelling kunnen worden. Vooral van die eerste twee heb ik het gevoel dat ze er toch niet zullen staan...

EDIT: Nevermind, Skunk Anansie erbij, yes! :) En ook nog een keer Iggy Pop, mooie aankondiging :D

Iggy Pop, Kaiser Chiefs, Skunk Anansie, Jake Bugg, Trixie Whitley, Glen Hansard, SX, Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, BADBADNOTGOOD en Jagwar Ma.

Nieuw zijn: Iggy Pop, Kaiser Chiefs, Skunk Anansie, Jake Bugg, Trixie Whitley, Glen Hansard, SX, Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, BADBADNOTGOOD en Jagwar Ma.

Iggy Pop: Mooi! Kaiser Chiefs, komaan ... die zijn echt wel afgeschreven en afgezaagd.

Trouwens: PJ Harvey én Tame Impala in The Barn ... dat wordt weer lekker clashen met RHCP en Editors :-/

Edit: Dubbele WTF, Skunk Anansie in KluB C, wat?

FUCKING NICE. Dit zijn echt weer kwalitatieve namen. Zelfs Kaiser Chiefs vind ik tof. Echt goed bezeg daar in Werchter dit jaar. Iggy Pop, wat een baas.

Het gaat vanaf nu niet lang meer duren voordat het uitverkocht raakt :)

Ik dacht 2 dagen geleden nog dat ik voor BKS zou gaan, maar begin toch een beetje te twijfelen om hier ook toch nog heen te willen.

Superblij met Iggy Pop, Skunk Anansie en Jake Bugg (de eerste en derde nog nooit gezien).

Maar idd, Skunk Anansie in Klub C?

En zowel Tame Impala als PJ Harvey in The Barn, dat wil zeggen dat ze nog een grote mainstagenaam hebben voor zaterdag!

Kaiser Chiefs, haha, wie had die nog verwacht?

Yes, mooi pakketje namen. Ontzettend blij met Iggy Pop en Skunk Anansie. Ook nog eens beide op de zondag, die nu bij mij heel erg is gestegen hierdoor. Verder Kaiser chiefs en Jake Bugg ook een goede toevoeging. Rest ken ik vooral van naam, een nummer of niet. dus daar wacht ik nog even mee om een oordeel over te geven.

Maar Yes, mooi dit

Zeer blij met deze namen: Skunk Anansie, Jake Bugg, Kaiser Chiefs, BADBADNOTGOOD, Nathaniel Ratelif, maar vooral IGGY POP op zondag!!!! Dan word zondag toch nog top ;-)
Thank you Werchter!

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread