Rock Werchter 2016 - Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
969
291
Zal dan wel een grote naam zijn. Dinsdag spelen Foals in Brussel, miss dat het over Foals gaat en moesten ze wachten omdat het nog niet is uitverkocht. Miss Kendrick Lamar, Deftones, Biffy, The National,

In ieder geval iets groots
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Foals werd hier in Nederland ook aangekondigd voor Lowlands op de dag van het concert. Alleen is het maandag niet de 23e...
 

GraagGedaniel

Playlistbediener
23 feb 2015
11
0
Dit jaar mijn eerste Rock Werchter, heb vorige week m'n combiticket besteld. Vind het tot nu toe een erg sterke line up. Wanneer Foals en The Vaccines komen is het in mijn ogen wel zo'n beetje perfect.
The Vaccines hebben midden juli twee festivals staan in Europa. Ik weet niet of de kans heel groot is dat ze naar Werchter komen, maar lijkt me super tof.

Edit: The Maccabees staan trouwens ook op twee festivals gepland in Europa in de periode juni-juli. Misschien dat die nog door komen naar België?
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Dit jaar is het voor mij ook de eerste keer RW, vanwege de belabberde line-up van Pinkpop. Vanmorgen combi-tickets gekocht, hopelijk wordt Biffy Clyro nog aangekondigd.
 

bert1617899546

Playlistbediener
21 dec 2014
21
0
Maandag weer een naam/namen trouwens!

Twitter van Rock Werchter:

Rock WerchterVerified account
‏@RockWerchter
@DePanjaman We maken de komende weken en maandag meer namen bekend! Blijf ons volgen voor meer info.

Dat zal wel een grote naam(en) zijn om nog even een paar dagjesmensen af te pakken van pinkpop..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Everyknight wrote:
Maandag weer een naam/namen trouwens!

Twitter van Rock Werchter:

Rock WerchterVerified account
‏@RockWerchter
@DePanjaman We maken de komende weken en maandag meer namen bekend! Blijf ons volgen voor meer info.


Dat zal wel een grote naam(en) zijn om nog even een paar dagjesmensen af te pakken van pinkpop..

Stop maar met hopen, in de tweet staat niet 'maandag', maar 'maanden'.


https://twitter.com/rockwerchter/status/701064525487939584
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Voor de zondag op de main:

Iggy Pop
The Last Shadow Puppets
Macklemore and Ryan Lewis
FATM

Daar gaan alleen nog maar kleinere namen voor komen.


Ben wel bang dat FATM gaat clashen met Skunk Anansie.
 

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
Ik droomde vannacht dat ik naar Rock Werchter 2017 ging, waar een vijfde dag aan was toegevoegd, met de headliners Coldplay, Foo Fighters, U2, Radiohead en Pearl Jam.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Ik droomde vannacht dat ik naar Rock Werchter 2017 ging, waar een vijfde dag aan was toegevoegd, met de headliners Coldplay, Foo Fighters, U2, Radiohead en Pearl Jam.

Mooie droom daar! Maar hoeveel heb je daarvoor betaald??? :D
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Wat zijn de kansen voor Wolfmother, Tenacious D, Slaves, Stormzy en Kendrick Lamar?

Stormzy staat al op Dour en dat lijkt me ook helemaal geen naam dat Werchter zou boeken.
 

tosdekker

Nieuw lid
21 feb 2016
4
0
Ja ik zag bij de Clashfinder Skepta staan in de middag, dat is ongeveer hetzelfde als Stormzy en die wordt op dit moment overal gehyped dus was/ben benieuwd
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Wat zijn de kansen voor Wolfmother, Tenacious D, Slaves, Stormzy en Kendrick Lamar?

Tenacious D en Slaves lijken me de enige realistische namen. En dan vind ik Slaves nog beter passen op Dour of Les Ardentes.

Wolfmother heeft nog geen Europese festivaldata staan, dus de kans wordt steeds kleiner dat die eind juni/begin juli terug in Europa zouden zitten. Kendrick lijkt heel kieskeurig te zijn met zijn festivals en accepteert bovendien enkel headlineslots (die nu al ingevuld zijn). Stormzy zoals reeds gezegd al op Dour, dat geen internationale namen deelt met Werchter.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
De kaarten voor de zaterdag zijn uitverkocht neem ik aan?
frownie.png
Of ligt het aan mij?

Ook even gekeken, maar het lijkt er inderdaad op dat de zaterdagtickets uitverkocht zijn.
 

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
Wat denken we van de kansen van LCD Soundsystem op Werchter? Aan de ene kant staan ze die week op Roskilde maar aan de andere kant staan ze een maand later op Lowlands dus lijkt Pukkelpop weer logischer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken