Roadburn 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
OOR heeft het voor elkaar gekregen om én Have a Nice Life én Giles Corey te missen. Da's ook knap. Vind ze trouwens uitermate positief. https://oor.nl/concerten/roadburn-2023-vier-dagen-uitputtende-verheffing-in-tilburg/
Ach.. 3voor12 is over de leukste Koningsdag pauper technofeestjes aan het schrijven tijdens Roadburn… enkel een verplicht stukje geschreven over Walter. Maar verder hebben ze blijkbaar complete schijt.

Idem geld voor Festileaks frontpage overigens… onbegrijpelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.720
2.290
Ach.. 3voor12 is over de leukste Koningsdag pauper technofeestjes aan het schrijven tijdens Roadburn… enkel een verplicht stukje geschreven over Walter. Maar verder hebben ze blijkbaar complete schijt.

Idem geld voor Festileaks frontpage overigens… onbegrijpelijk

Ze hebben nu ook een verslagje: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2023/april/Roadburn-2023-toekomst.html
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.903

Ze hebben nu ook een verslagje: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2023/april/Roadburn-2023-toekomst.html
Ik krijg bij 3voor12 alleen het idee dat ze amper weten waar ze over schrijven.
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
490
1.197
Het pijnlijkste aan al deze stukjes is dat ik dan pas besef wat ik allemaal nog gemist heb afgelopen weekend. Ticket voor 2024 is in ieder geval binnen.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
196
173
Sorry voor de bump, maar had iemand hier toevallig nog Poison Ruïn gezien? Zo ja, hoe was het?

Zit te overwegen om er donderdag naar toe te gaan in De Onderbroek. Ben alleen ook nog nooit in die tent geweest en je kunt blijkbaar dus niet vooraf kaartjes kopen.. 🫠
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.720
2.290
Sorry voor de bump, maar had iemand hier toevallig nog Poison Ruïn gezien? Zo ja, hoe was het?

Zit te overwegen om er donderdag naar toe te gaan in De Onderbroek. Ben alleen ook nog nooit in die tent geweest en je kunt blijkbaar dus niet vooraf kaartjes kopen.. 🫠
Helaas net niet kunnen zien maar op plaat vind ik het een fantastische band. Iets in De Onderbroek zien is hoe dan ook al leuk en de bierprijzen daar zijn ook goede motivatie. Zeker aan de raden dus!
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.720
2.290
Er is nog geen Roadburn 2024 topic, dus bij deze hier een petitie om DJ Sacred een Dungeon Rap takeover te laten doen in de Hall of Fame op Roadburn.
Zowel die oorspronkelijke compilatie (op Bandcamp) als het vervolg zijn fantastisch.

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.903
Er is nog geen Roadburn 2024 topic, dus bij deze hier een petitie om DJ Sacred een Dungeon Rap takeover te laten doen in de Hall of Fame op Roadburn.
Als we hevig gaan speculeren, kan ie best aangemaakt worden, maar denk niet dat dat al gaat gebeuren? Misschien bij de eerste aankondiging opengooien?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.720
2.290
Als we hevig gaan speculeren, kan ie best aangemaakt worden, maar denk niet dat dat al gaat gebeuren? Misschien bij de eerste aankondiging opengooien?
Ja lijkt me beter inderdaad. Die zal weer ergens in de laatste maanden van het jaar komen verwacht ik. De laatste twee keer respectievelijk 30 oktober en 3 november.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.720
2.290
Sowieso heeft speculeren voor Roadburn zelden zin. Er zijn lange wensenlijstjes waarvan toevallig iets ingewisseld wordt en er zijn vrachtladingen aan namen om te ontdekken. Iets anders is er niet.

Oké nou eentje wil ik er wel opgooien: Agriculture moet er wel staan eigenlijk.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
196
173
Agriculture zie ik wel gebeuren ja. Vond ze op plaat prima, maar denk dat dat live veel beter tot zijn recht komt.

Als we dan toch opgooien: voor mij graag So Hideous. Die kwamen eind 2021 op de valreep met een van de beste albums dat jaar (in een ijzersterk jaar). Past wat mij betreft ook precies in het straatje van Roadburn. Maar ik acht de kans klein, dan was het eerder in 2022 of 2023 geweest.
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
490
1.197
Tijd om 2024 te openen lijkt mij. Morgen de eerste aankondiging.

Dear Roadburners,

For the first time ever, this year we started the ticket sales right after the festival, without any bands announced. So many of you have bought tickets already, and that continued support is really overwhelming. Once again, thank you dearly. The faith and trust you have put in us is truly heartwarming and encouraging, and it has been a constant inspiration for our work behind the scenes for next year’s edition.

As an extension of our gratitude, here’s a heads up: keep your eyes peeled tomorrow, as we will have a special standalone announcement of a band that makes us very proud, and that will mark the actual starting point of Roadburn 2024.

We want this edition to reflect our very own “underground futurism” approach, to be a showcase for the current underground, inspired by the past but firmly looking into the future as well. We will be pushing boundaries of what heavy is and can be. We expect this to be a hallmark edition, a sonic adventure we'll embark on together.

As you all know, booking is more complicated post-pandemic than it used to be, so please bear with us for future announcements and know we are grateful for your patience. We can’t wait to see you all in Tilburg on April 18th-21st.

Walter, on behalf of Roadburn
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Is er al een nieuw topic intussen?

378396954_870650167763702_7108866074751992959_n.jpg

Roadburn will host the long awaited live return of Khanate at the 2024 edition of the festival.

In the years since Khanate were last active there have been many heavy bands that followed in their footsteps. Some are able to emulate the abject bleakness, some capture the low-end rumble, a lot of them are undoubtedly extremely heavy. But none quite capture the grotesque combination of all three components quite like Khanate. We urge all worshippers of the low and the slow to brace for impact come April. This is going to be one for the history books.

"As a collective, Khanate has been silent during our dormancy, but now we will get loud; very loud. We’ll be returning to the stage, to explore tension and the elasticity of time - at Roadburn 2024. Get dead.” - Khanate
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.903
Nou, vooruit...
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken