sledgehammer wrote:
Joe wrote:
sledgehammer wrote:
EddieVerder wrote:
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is
Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo’n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.
Die Metallica shows waren toch al even snel of zelfs nog sneller uitverkocht? Op een paar van die enorm dure plaatsen na dan.
Die zijn natuurlijk nog een pak populairder.
Ik heb even gekeken op Ticketmaster, en kan voor het concert van Metallica in de Arena nog gewoon (veld)kaarten kopen hoor. Rammstein is bij mijn weten al jaren veel populairder in Nederland dan Metallica.
Alleen als 1 veldkaart koopt. Wil je meerdere tickets tegelijk kopen, dan alleen nog zitplaatsen. Maw zo goed als uitverkocht.