Rammstein

Joslittel wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/rammstein/page/4/#post-172267@marc wrote:
Niet te doen zo dit…… Tool 18-6, 23-6 Mark Knopfler en 25-6 Rammstein. Ook weer op een doordeweekse avond….. ze denken bij Mojo en GHT dat ik een geldboom in mijn tuin heb….
1f928.svg

Ja dat vind ik dus ook zo k*t. Waarom alles in juni? Heb al rock am ring, metallica en Graspop achter elkaar. De muziekpot is nnu wel leeg inmiddels..

Helemaal duur aangezien het bij jou om 2 festivals gaat. Metallica ook al laten schieten vanwege locatie en omdat ik ze de laatste keer in de Ziggo gezien heb. Succes met sparen voor de maand juni ???

Haha thanks. Ben voor Metallica ook uitgeweken naar Brussel. Laatste keer dat ik daar voor concert was, was het geluid prima

Tickets in de pocket voor Rotterdam in de presale. 4 vrienden ook nog aan kaarten kunnen helpen. LIFAD Registraties zijn stopgezet. Gelukkig was ik al LIFAD lid.

Die website van Eventim is bijkans nog kanslozer dan die van Ticketmaster.

Ticketmaster anders ook best kansloos hoor. Ik had om 9u30 al een wachtrij, die is nooit gereset en blijft al de ganse voorverkoop op hetzelfde plaatsje staan. Gelukkig nog wat andere browsers en GSM open waar het wel schuift, maar het slaat werkelijk nergens op.

Vooral frustrerend omdat 't niet eens voor mezelf is dat ik tickets bestel.

Bij Ticketmaster kun je iig nog ''best beschikbare plaatsen kiezen''. Hier moet je kiezen uit één van de categorieën en kun je niet twee tabbladen openen voor twee verschillende rangen.

Edit: Is dit voor Brussel? Ik heb het even geprobeerd en heb er meteen twee in mijn mandje op Chrome.

Ja, via Ticketmaster.nl. en dan doorverwezen worden naar .be. Via deze link kwam ik er zo in:
https://www.ticketmaster.be/event/rammstein-tickets/32869?_ga=2.36510504.92114048.1541669023-1651612604.1538991553

Als ik moet helpen roep je maar!

Damn, dit gaat echt nergens over.

Je hebt de keuze voor 1 van de rangen.
Je staat 3 a 4 minuten in de wachtrij.
Dan ververst de wachtrij maar je moet zelf op accepteren drukken anders verlies je je plaats.
Soms verlies je je plaats sowieso omdat de CAPTCHA bugged is.

Ondertussen staan de eerste eikeltjes alweer met hun tickets op Marktplaats en Ticketswap.

Lekker handig om ALLE Europese concerten tegelijkertijd in de verkoop te gooien Eventim. Petje af.

Ik zeur echt nooit meer over Ticketmaster. Iig kun je daar ALLE rangen selecteren.

En nog steeds geen flauw idee hoe deze wachtrij werkt.

Ik was er volgens mij doorheen maar toen buggde de CAPTCHA met brandkranen en toen werd ik weer de wachtrij in geplaatst.
Je kunt ondertussen ook niet ff checken of andere rangen nog tickets beschikbaar hebben.

Wat een treurnis.

Ik was er volgens mij doorheen maar toen buggde de CAPTCHA met brandkranen en toen werd ik weer de wachtrij in geplaatst.
Je kunt ondertussen ook niet ff checken of andere rangen nog tickets beschikbaar hebben.

Wat een treurnis.

had net hetzelfde met etalages hahaha

Volgens mij is de boel zo bugged dat er nog niemand een kaart heeft kunnen kopen. Ik las ook al verhalen van mensen die betalen en ineens een leeg winkelmandje hebben, geen tickets, en geen betaling. Gaat lekker zo.

Edit: DAMN. Ik was de wachtrij door, kwam in een kaart systeem/winkelmandje, kreeg de CAPTCHA lader in het nieuwe scherm en hij smeet me er weer uit!!!!

Volgens mij is de boel zo bugged dat er nog niemand een kaart heeft kunnen kopen. Ik las ook al verhalen van mensen die betalen en ineens een leeg winkelmandje hebben, geen tickets, en geen betaling. Gaat lekker zo.

vriendin van me heeft nu net staanplaatsen in de kuip weten te bemachtigen.

green house post net op facebook dat er nog wel gewoon nog tickets zijn en dat het idd gewoon een ramp is met eventim

Ik zit ondertussen met mijn GSM bijna einde wachtrij.

MAAR: ik log in op mijn collega haar computer en werkelijk, zonder wachtrij, meteen bij ticket selectie. WTF is dit zeg. Wat een belachelijk systeem is dat.

Duurde heel lang, maar lukt toen wel. 2 collegas hadden ook nog aparte bestellingen. Opnieuw kaarten aangeklokt, daarna binnen minuut door de wachtrij.

Mijn vriendin heeft net 2 zitplaatsen bemachtigd. Ik sta nog in de rij voor staanplaatsen. Mocht ik erdoorheen komen zijn daar dan nog belangstellenden voor? Misschien kunnen we elkaar een beetje helpen.

Users who are viewing this thread