Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gelukkig in de voorvoorverkoop al tickets kunnen kopen het lijkt nu echt drama. ik zag net wel toen ik via de duitse versie binnen kwam dat de staanplaatsen op zijn :O
Ik zit ondertussen met mijn GSM bijna einde wachtrij.
MAAR: ik log in op mijn collega haar computer en werkelijk, zonder wachtrij, meteen bij ticket selectie. WTF is dit zeg. Wat een belachelijk systeem is dat.
Denk dat de staanplaatsen goed geschoven zijn ondertussen, ik moest 10 keer refreshen voor ik uiteindelijk op 3 plaatsen kwam. Voortdurend de melding dat er geen 2 plaatsen in dezelfde blok naast elkaar konden gekozen worden (geen idee waar dat van komt gezien ik staanplaatsen kies, maar ik denk dat het systeem kijkt wat er nog vrij is).
Rotterdam. Ik heb ze nog even in mijn mandje. Wij hebben al zitplaatsen.
Mocht er hier iemand met belangstelling zijn voor beide kaarten, in 1 koop, laat het even weten, dan kunnen we dat via een privé linkje op de Swap doen. (komt dan wel Swap kosten bij maar voor de rest voor kostprijs uiteraard)
Zo niet dan gooi ik ze weer de Eventim verkoop in.
Ik ben een meelezer, geen poster, wel al even lid van het forum. Maar heb wel 3 staanplaatsen over voor KBS, omdat ik betere zitplekken heb gevonden. Interesse, PM me gerust.
Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)
Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)