Rammstein

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
gelukkig in de voorvoorverkoop al tickets kunnen kopen het lijkt nu echt drama. ik zag net wel toen ik via de duitse versie binnen kwam dat de staanplaatsen op zijn :O
 

markvv

Playlistbediener
23 okt 2018
37
0
Ik zit ondertussen met mijn GSM bijna einde wachtrij.

MAAR: ik log in op mijn collega haar computer en werkelijk, zonder wachtrij, meteen bij ticket selectie. WTF is dit zeg. Wat een belachelijk systeem is dat.

Dit dus, eerste bestelling duurde half uur. Nadat ik die had geplaatst wilde collegas ook. Gewoon meteen er door en betalen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.357
7.341
Mijn vriendin heeft 2 kaarten gekocht en kwam weer op de ticketpagina. Daar staat nu bij staanplaatsen ''niet beschikbaar''.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.357
7.341
En waar er bij mijn vriendin bij staanplaatsen nu ''niet beschikbaar'' staat, sta ik nog steeds in de wachtrij voor staanplaatsen.
Weirdddd.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Denk dat de staanplaatsen goed geschoven zijn ondertussen, ik moest 10 keer refreshen voor ik uiteindelijk op 3 plaatsen kwam. Voortdurend de melding dat er geen 2 plaatsen in dezelfde blok naast elkaar konden gekozen worden (geen idee waar dat van komt gezien ik staanplaatsen kies, maar ik denk dat het systeem kijkt wat er nog vrij is).
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ja ja ja! Als er nog staanplaatsen zijn heel graag. Kom er niet doorheen.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ah zonde :(. Maar er zijn dus nog wel staanplaatsen begrijp ik? Heb je voor Rotterdam of Brussel gekocht?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.357
7.341
Rotterdam. Ik heb ze nog even in mijn mandje. Wij hebben al zitplaatsen.

Mocht er hier iemand met belangstelling zijn voor beide kaarten, in 1 koop, laat het even weten, dan kunnen we dat via een privé linkje op de Swap doen. (komt dan wel Swap kosten bij maar voor de rest voor kostprijs uiteraard)

Zo niet dan gooi ik ze weer de Eventim verkoop in.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.357
7.341
De timer is op zijn eind. Ze zijn weer Eventim sale in. Hopelijk vangt één van jullie ze zo op!

De mensen op Ticketswap die nu voor 20 euro meer verkopen zijn iig echte droeftoeters.

Maar voor ons is het iig gelukt en mijn schoonzus is erbij. :D
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Ik ben een meelezer, geen poster, wel al even lid van het forum. Maar heb wel 3 staanplaatsen over voor KBS, omdat ik betere zitplekken heb gevonden. Interesse, PM me gerust.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet :p Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.357
7.341
Na Eventim vandaag nodig te hebben gehad zeur ik nooit meer op Ticketmaster. Ticketmaster is slecht maar Eventim is WAARDELOOS
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet :p Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)

Niet zonder horten of stoten? Je moet de sociale meda eens raadplegen. Wat een afgang was dit.
Gelukig maandag al kaartjes gescoord.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken