Rammstein

https://www.standaard.be/cnt/dmf20190708_04500452?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Dit is toch weer typisch he, "luide duitse muziek? moeten nazi sympathizanten zijn!"

Alvast mijn excuses namens alle Belgen die wel degelijk weten dat dit niet het geval is!

Mooi om te zien dat toch een aantal forumleden hier kaartjes hebben kunnen fixen. Ik heb het zelf voor vrienden tevergeefs geprobeerd afgelopen vrijdag...
Gelukkig had ik zelf als LIFAD member op woensdag al kaarten gekocht voor Nijmegen en Berlijn!! Tot over een jaar dus.. ;)

@Popijn Kaarten voor Berlijn heb ik ook. We maken er een weeknd van. Hebben een chill hotelletje met een goed cocktailbar er vlakbij

@xydroh Er zijn altijd van die mensen die geen ironie etcetcetc herkennen. Een hele diepe zucht. Ik lees het al lang niet meer.

Gisteren 1 (één) iemand gezien, die afwisselde tussen \m/ met zijn hand en een Hitlergroet. Ik voelde plaatsvervangende schaamte voor die mens.
Er zijn dus wel zeker enkelen die denken dat Rammstein een extreem rechtse groep is..

Gisteren 1 (één) iemand gezien, die afwisselde tussen \m/ met zijn hand en een Hitlergroet. Ik voelde plaatsvervangende schaamte voor die mens.
Er zijn dus wel zeker enkelen die denken dat Rammstein een extreem rechtse groep is..

Zeker kaartje bij StuBru gewonnen...

4 kaarten binnen gekregen in de bus voor Oostende :) bedankt @bcmrmaybe

Helaas heb ik nog 2 kaarten te kort voor deze show, indien iemand kaarten over heeft kan die mij altijd contacteren.

Voor de Rammstein fans. Er zijn sterke geruchten dat Till Lindemann met zijn soloproject Lindemann een kleine Europese tour gaat doen in januari. Album verschijnt in november.

Voor de Rammstein fans. Er zijn sterke geruchten dat Till Lindemann met zijn soloproject Lindemann een kleine Europese tour gaat doen in januari. Album verschijnt in november.

Groot fan van Rammstein, maar de soloprojecten kunnen me echt een heel stuk minder bekoren. Misschien ga ik wel even kijken, hoor, als de ticketprijs gunstig is, en als ie Nederland überhaupt aandoet.

Groot fan van Rammstein, maar de soloprojecten kunnen me echt een heel stuk minder bekoren. Misschien ga ik wel even kijken, hoor, als de ticketprijs gunstig is, en als ie Nederland überhaupt aandoet.

De nieuwe single van Lindemann klinkt wel goed maar idd het ligt mij ook minder dan Rammstein. Tour zal waarschijnlijk Duitsland en Oostblok worden. Ziggo is te groot, Afas is te klein. Locatie wordt lastig.

Popijn wrote:

Tsja kunnen ze die kwijt in een venue ala 013? Dan zou het me wel wat lijken.Al hoewel dat laatste album solo van hem echt tenenkrommend slecht was.

Ik kan zijn populariteit als solo-artiest niet goed inschatten. Weet niet in wat voor zaal ik 'm neer zou zetten. Misschien Tivoli Vredenburg of inderdaad Poppodium 013.

Is inderdaad lang niet zo goed als Rammstein, maar het heeft wel wat leuks imo. Zolang je het maar niet té serieus neemt.
Ik ben eigenlijk bang dat het een relatief kleine zaal wordt (Melkweg of Tivoli, misschien 013) en dat de ticketprijs daardoor vrij hoog zal liggen.
Vorig jaar hebben ze ook een kleine tour gedaan door Rusland, Kazachstan en Oekraïne, dat waren ook zalen à la Melkweg..

Iemand die z'n best voor deze arme jongen wil doen? Totaal niet in de gelegenheid om te luisteren, jammer genoeg.
https://kink.nl/rammstein

Het net nieuwe "Knebel" van het soloproject van Lindemann is wel een ontzettend goed nummer, naar mijn mening. Ook prachtig hoe hij die aal, of wat het ook mag zijn, opeet. Zou me niks verbazen als hij dat echt heeft gedaan.

Users who are viewing this thread