Rammstein

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Maar wel spijtig.
Al hoewel, ze komen naar Zürich, toch? Dat is gewoon Friesland, zo uit mijn hoofd.

Tour stond overigens al een tijdje op z'n site.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Berichtje op de FB pagina van Rammstein: We are very pleased to announce that Duo Jatekok will once again be joining the Rammstein European Stadium Tour as a special guest!
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Vanochtend kaartje gescoord voor de Lindemann show in Parijs op 21 februari! Vanwege een venue upgrade kwamen er extra kaarten vrij.
Concert zelf nog best prijzig: € 55... Verder goedkoop gehouden met Flixbus € 38 retour en een eenvoudig hostel van € 25 p.p.p.n.
Voor een kleine € 150 een weekendje Parijs incl Lindemann concert, topdeal
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Vanochtend kaartje gescoord voor de Lindemann show in Parijs op 21 februari! Vanwege een venue upgrade kwamen er extra kaarten vrij.
Concert zelf nog best prijzig: € 55… Verder goedkoop gehouden met Flixbus € 38 retour en een eenvoudig hostel van € 25 p.p.p.n.
Voor een kleine € 150 een weekendje Parijs incl Lindemann concert, topdeal
Zo. Echt een grote fan dus. Wel een toffe nieuw album, dus die show moet helemaal goedkomen. Zag dat het nu in l'Olympia is. Toch tweeduizend man.
Kaarten zijn inderdaad best prijzig, maar ze weten ook wel dat ze dat kunnen vragen, aangezien er toch wel gekken, zoals jij, zijn die dat betalen. Ik vind het jammer dat ze niet naar Nederland kwamen, anders had ik het ook wel neergelegd.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.990
2.030
2000 man? Das best kleine zaal dan.

Is die solo dan niet populairder dan dat?
Zou dan niet misstaan in de AB in dat geval.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
2000 man? Das best kleine zaal dan.

Is die solo dan niet populairder dan dat?
Zou dan niet misstaan in de AB in dat geval.
In Leipzig spelen ze bijvoorbeeld voor 3600 (staande) bezoekers. Dat valt ook nog mee. Ik geloof dat Till er ook meer plezier uithaalt, als hij in zulke kleinere zaaltjes staat dan in arena's. Dat baseer ik dan op de video's van deze shows die ik heb gezien.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Jammer ja dat ze niet naar Nederland komen.
Ik denk dat ze inderdaad best in grotere zalen hadden kunnen staan, maar dat dit een bewuste keuze is geweest, wat Wenteldave zegt. Vrijwel alle shows à € 55 waren in een zucht en scheet uitverkocht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De Amerikaanse data komen er ook aan. Erg benieuwd wat er voor 2021 op de planning staat. Duimen voor Pinkpop
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
De Amerikaanse data komen er ook aan. Erg benieuwd wat er voor 2021 op de planning staat. Duimen voor Pinkpop
Toch apart dat ze maar zes staten (of iets dergelijks) aandoen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Toch apart dat ze maar zes staten (of iets dergelijks) aandoen.

Europa en Rusland is een grotere markt. Qua reizen etc lijkt het me ook best wel intensief. Kan zijn dat ze meerdere concerten doen per staat/venue. Die Amerikanen reizen gerust van Georgia/Florida naar Texas. En dat is best wel een takke-eind
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Toch apart dat ze maar zes staten (of iets dergelijks) aandoen.

Europa en Rusland is een grotere markt. Qua reizen etc lijkt het me ook best wel intensief. Kan zijn dat ze meerdere concerten doen per staat/venue. Die Amerikanen reizen gerust van Georgia/Florida naar Texas. En dat is best wel een takke-eind
Begrijp ik, maar die shows verkopen veelal uit, ook in de Verenigde Staten. Ik zou het persoonlijk raar vinden als ze meerdere shows in dezelfde staat doen, maar het kan natuurlijk altijd.
Dat takke-eind is nog bijzonder zacht uitgedrukt, maar vliegtuigen helpen al gauw om die afstand te overbruggen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Amerikaanse data zijn ook bekend, aan het eind van het festivalseizoen:
AUG 20 Montreal - Parc Jean-Drapeau
AUG 23 Philadelphia - Lincoln Financial Field
AUG 27 Washington, D.C. - Fedex Field
AUG 30 Minneapolis - U.S. Bank Stadium
SEP 03 Chicago - Soldier Field
SEP 06 Foxborough - Gillette Stadium
SEP 10 East Rutherford - Metlife Stadium
SEP 16 San Antonio - Alamodome
SEP 19 Los Angeles - L.A. Memorial Coliseum
SEP 27 Mexico City - Foro Sol
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Echt verrassend is dit natuurlijk niet, zeker na het vervelende nieuws dat Till Lindemann op de intensive care heeft gelegen (een voormalig Olympisch zwemmer nog wel?!), maar jammer is het natuurlijk wel. Van: https://www.podiuminfo.nl/news/48166/Burgemeester-Oostende-Tournee-Rammstein-verplaatst-naar-2021/
“De krant van West Vlaanderen bericht bij monde van de burgemeester van Oostende dat de tournee van Rammstein wordt verplaatst naar 2021.”
Ik las het, ja. Verdorie. Wordt mijn eerste keer uitgesteld naar volgend jaar. Begrijpelijk, maar ik baal er natuurlijk stevig van.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Jammer maar ik had er al niet echt meer op gerekend dat het dit jaar nog door zou gaan.
Fijn dat het dus weer beter gaat met Till.

En wat in het vat zit verzuurd niet, 2021 wordt een goed jaar!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het zou fijn zijn als ze daar officieel mee komen. Dan kan ik achter mijn ICE en hotel aan om die verzet te krijgen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Echt verrassend is dit natuurlijk niet, zeker na het vervelende nieuws dat Till Lindemann op de intensive care heeft gelegen (een voormalig Olympisch zwemmer nog wel?!), maar jammer is het natuurlijk wel. Van: https://www.podiuminfo.nl/news/48166/Burgemeester-Oostende-Tournee-Rammstein-verplaatst-naar-2021/
“De krant van West Vlaanderen bericht bij monde van de burgemeester van Oostende dat de tournee van Rammstein wordt verplaatst naar 2021.”

Hij is geen deelnemer aan de olympische spelen geweest hoor: “Hij was Europees jeugdkampioen op de 1500 meter zwemmen, en werd voor de Olympische zomerspelen van 1980 te Moskou genomineerd. Hij werd echter van deelname uitgesloten omdat hij tijdens het Europees jeugdkampioenschap te Rome zonder toestemming het hotel was uitgelopen om een Playboy-tijdschrift te kopen. Zijn zwemcarrière eindigde door een spierblessure.”

Daarnaast is hij nu wel 57 jaar. Niet echt de jongste meer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Juist wel. :)

Om dit soort redenen boek ik ook altijd met credit card. Leveren ze de dienst niet of wordt iets geannuleerd oid dan heb je vrijwel altijd je geld terug. Echt een aanrader. Veiliger dan Ideal imo.

Hotels lijken in deze tijden ook aardig coulant met verzetten heb ik ervaren. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken