Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oostende blijkbaar uitverkocht.
Sorry! Er zijn momenteel geen tickets beschikbaar
Kom later nog eens terug in geval dat er meer tickets worden toegevoegd, of probeer een van de volgende opties:
In principe echt te gek voor woorden dat je vanaf 10:50 klaarzit, en nergens doorheen komt.. Maar pa wel, helaas geen voorvak, maar zijn er iig bij. Zin in, kwartiertje lopen vanaf de deur voor mij en we zijn er, ideaal.
Ik heb gisteren gewoon via ticketmaster nog staanplaatsen kunnen kopen voor het Koning Boudewijnstadion. Daar kan ik met de fiets heen, een geluk als ik zie dat Oostende ook in een uur uitverkocht is. Ongelooflijk eigenlijk... Die zien we niet meer weer op festivals als je dit op eigen houtje kan.
Goffert is nog niet volledig uitverkocht. Je kan nog gewoon tickets selecteren. Net twee in mijn mandje gedaan. Voor de volhouders: Blijven proberen dus!
Oostende blijkbaar uitverkocht.
Sorry! Er zijn momenteel geen tickets beschikbaar
Kom later nog eens terug in geval dat er meer tickets worden toegevoegd, of probeer een van de volgende opties:
Das geen Swap. Dat zijn eikels die ze op marktplaats gooien. 200 per kaartje wordt zo betaald. Rammstein in de Goffert is nog niet beschikbaar op Swap.
Jammer genoeg blijft dit volk niet met de kaarten zitten. Ook al zouden ze geen winst maken kaartjes voor Rammstein raak je altijd wel kwijt.
Ik heb voor meerdere mensen kaartjes gekocht via de de Presale. Ik vraag dan een 10 euro extra voor mijn LIFAD lidmaatschap per transactie. Is een win-win. Ik hoef geen winst te maken maar mijn LIFAD gratis is wel nice en zij hebben iets extra betaald maar geen stress voor de kaarten.
Voor de mensen hier op het forum heb ik dat niet gedaan. Had mijn LIFAD via collega's er al uit en goed....medeforumleden...muziekliefhebbers ftw.