Rammstein

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Juist wel. ?

Om dit soort redenen boek ik ook altijd met credit card. Leveren ze de dienst niet of wordt iets geannuleerd oid dan heb je vrijwel altijd je geld terug. Echt een aanrader. Veiliger dan Ideal imo.

Hotels lijken in deze tijden ook aardig coulant met verzetten heb ik ervaren. ?

Het punt is hier natuurlijk dat de treinmaatschappij niks te maken heeft met een geannuleerd concert.
Dus zij leveren wél gewoon hun dienst op het moment dat de treinen rijden, het feit dat je er geen gebruik meer van wil maken doet daar niks aan af.
Ik heb vrij slechte ervaringen met Deutsche Bahn qua restitutie, is altijd een drama; wat dat betreft doet de NS het echt veel beter, mag ook eens gezegd ;)
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
De tour zou in mei al beginnen, over minder dan twee maanden... Dat gaat hem inderdaad nooit worden. Hopelijk wachten ze niet te lang met annuleren en wordt de tour in z'n geheel een jaar opgeschoven
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Shit, ik las ICS. Niks gezegd. ?

hahaha geeft niks. Is via IMO geboekt, wel via AMEX. Maar goed ik heb alles al doorgenomen en geinformeerd. Als Duitsland de maatregelen uitbreid t/m juli bijvoorbeeld dan is er geen probleem. IMO geeft een voucher, Kras vakanties ook. Dan gebruiken we dat volgend jaar. Hotel kan ook gewoon nog geannuleerd worden maar goed dat kan voor een klein bedrg voor 12 mei. Dan zou er meer duidelijkheid moeten zijn. Zo gauw Rammstein de tour verzet hoe sneller ik met alles aan de slag kan.

Ik denk dat dat er veel meer mensen hiermee zitten. Maar Captain Hindsight spelen heeft ook geen zin
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
244
Hij is geen deelnemer aan de olympische spelen geweest hoor: “Hij was Europees jeugdkampioen op de 1500 meter zwemmen, en werd voor de Olympische zomerspelen van 1980 te Moskou genomineerd. Hij werd echter van deelname uitgesloten omdat hij tijdens het Europees jeugdkampioenschap te Rome zonder toestemming het hotel was uitgelopen om een Playboy-tijdschrift te kopen. Zijn zwemcarrière eindigde door een spierblessure.”

Daarnaast is hij nu wel 57 jaar. Niet echt de jongste meer.[/quote]

@Paddy Met zo'n geweldige anekdote vind ik het helemaal niet erg om gecorrigeerd te worden. :)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Bericht op FB van Rammstein

Covid-19 // Rammstein Shows 2020
Recently, several international governments have extended their bans on large-scale events. Also affected, unfortunately, are some of the dates for the 2020 Rammstein Tour.
We are working on a solution for this difficult situation together with our partners in all the affected countries, and we hope for the understanding of those who have purchased tickets for the coming shows.
As soon as we have precise and definitive information, we will communicate this immediately.
Until then we ask for your understanding and patience, and we would also please request that you refrain for the time being from addressing further questions to the local event organizers, the band management, or the ticketsystems. An update will follow as soon as possible.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
https://www.rammstein.de/de/европейский-тур-rammstein-2020/
Rammstein Tourdaten Europa 2020

Aufgrund lokaler Veranstaltungsverbote im Zusammenhang mit COVID-19, die nunmehr fast alle geplanten Termine betreffen, kann die Stadion Tournee der Band 2020 in Europa leider nicht stattfinden.

Wir prüfen derzeit, ob es möglich sein wird, die Termine nachzuholen und kommunizieren dazu schnellstens!

Alle Tickets behalten bis dahin ihre Gültigkeit.

Wir bedanken uns erneut für das Verständnis und die Geduld.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.507
10.852
Dit is dus min of meer hetzelfde bericht van een maand geleden. Enige verschil is dat die nu volledig uitgesteld is. Verdorie. Zat al te hopen op een nieuwe datum.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.976
2.022
7 augustus in Oostende, plat in het weekend, mooi.
Ik voel een weekendje kust aankomen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vroeg in juni maar voor Pinkpop naar Berlijn. Geen probleem dat gaan we regelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Vroeg in juni maar voor Pinkpop naar Berlijn. Geen probleem dat gaan we regelen.
19 Juni 2021 Coventry (UK)
Lijkt Pinkpop wel een probleem hoor, dat is er middenin en ze spelen nergens 2 verschillende locaties direct een dag na elkaar

oh, wacht je bedoelt zeker dat je zelf na Berlijn gaat ;)
(wah, sorry, nevermind dan)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En we gaan weer de studio in..woohoo

https://www.rammsteinworld.com/en/news-1226-rammstein-are-back-in-studio
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Rammsteinworld blijft rare shit droppen

https://www.facebook.com/rammsteinworld/posts/3541286375903114 (25 jaar Herzeleid?)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
https://twitter.com/rammsteinworld/status/1313883690443956224?s=21
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.507
10.852
Neem aan dat dat niet de geremasterde versie van Herzeleid is, toch? Die komt in december uit en mag hopen dat ze die niet nu aan het opnemen zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken