Pukkelpop 2025

Ik heb het gisteravond gezien. Ze was echt heel erg goed. Een geweldige band achter haar.

Als de Clashfinder het bij het rechte eind heeft, denk ik dat dit wel eens het grootste publiek zou kunnen zijn dat ik ooit in de Main voor haar optreden heb gezien. Enorme menigte op Primavera

Verwachten jullie deze week (woensdag) nieuwe namen? het is inmiddels al bijna 6 weken geleden dus de pauze heeft lang genoeg geduurd. met het gerucht van Kaat Van Stralen wordt het wel eens tijd voor de donderdag namen.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Dit hebben ze 3 uur geleden gepost op Instagram wil dit iets zeggen over nieuwe namen deze week of is dit weer zo een tussendoor bericht?
Vind het wel bijzonder dat ze op een feestdag iets posten op sociale media denk om de mensen warm te maken Dus doet het me wel vermoeden dat er deze week Pukkelpop nieuws komt. Kan haast toch niet anders waarom zouden ze anders iets posten op een feestdag.

Vind het wel bijzonder dat ze op een feestdag iets posten op sociale media denk om de mensen warm te maken Dus doet het me wel vermoeden dat er deze week Pukkelpop nieuws komt. Kan haast toch niet anders waarom zouden ze anders iets posten op een feestdag.
Ik denk volgende week en dan StuBru betrekken met radar op de festivals

Gisteren een dagje Jazz Middelheim meegepikt. Glass Beams vond ik vorig jaar al geweldig op PKP, maar in het afgelopen jaar zijn ze duidelijk nog gegroeid als liveband. Meteen boeken als ze in de buurt zijn, jongens en meisjes!
Ook GoGo Penguin blijft goed, altijd welkom (Manchester is niet ver ;-) ).
En de verrassing van de dag was toch Vaague, een éénmansband (soloproject van Antoine Pierre, die drumt over beats gaande van drum&bass tot hiphop). Wat een sound, wat een show. Op de affiche van PKP, nu!

Users who are viewing this thread