Pukkelpop 2025

In de popcast deze week de stagemanager van pkp. Meerdere podia worden dit jaar helemaal herdacht! Benieuwd! Interessante kijk wel op de festivalwereld!
Als het niet kapot is, repareer het dan niet!

Afgezien van de Boiler.. daar moet echt over nagedacht worden.

Alle zaterdagtickets PKP zijn nu ook uitverkocht! Dus enkel voor zondag PKP nog tickets beschikbaar.

interessant artikel over opbouw pukkelpop

• Leuk
Waarderingen: Dietera.
we zitten vandaag precies in het midden van de maand juni dat wil zeggen dat ze nog 15 dagen hebben deze maand om namen bekend te maken. Ik zou het zeer vreemd vinden als ze deze maand weer geen nieuwe namen bekend maken maar Ik heb het gevoel dat volgende week de donderdag namen komen en we verlost zullen worden van het ellenlange wachten. Een conclusie voor mezelf is dat ik jaar na jaar minder en minder begrijp van de namen strategie. Wat verwachten jullie nog voor deze maand qua bekend makingen?
O ja en het is nog 👇 tot pkp25
IMG_4129.jpeg

Boeiend lang interview met Josh Homme QOSA oa over het feit dat hij in zijn leven vier keer nipt aan de dood is ontsnapt, dat zijn live plaat in de catacomben van Parijs werd gemaakt toen hij uit het ziekenhuis ontsnapte net voor de annulatie van PKP en wellicht een nieuw gewoon album van QOSA dat één van de volgende maanden op de wereld wordt losgelaten. Wellicht enkel voor lezers van de Morgen.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Ben wel benieuwd waar ze Kneecap gaan wegzetten. Staan volgens de site logica in de Backyard, maar die gaat veel te klein zijn als ik zag hoe vol de mainstage van Best Kept Secret stond.

• Leuk
Ben wel benieuwd waar ze Kneecap gaan wegzetten. Staan volgens de site logica in de Backyard, maar die gaat veel te klein zijn als ik zag hoe vol de mainstage van Best Kept Secret stond.
Main stage lijkt me het enige podium waar hun optreden op een verantwoorde manier kan doorgaan... Of ze moeten al heel sterk tegenprogrammeren.

Main stage lijkt me het enige podium waar hun optreden op een verantwoorde manier kan doorgaan... Of ze moeten al heel sterk tegenprogrammeren.
Ik kan me vergissen, maar denk niet dat het op Pukkelpop zo'n vaart zal lopen... En het omgekeerde van sterk tegenprogrammeren was op BKS ook waar natuurlijk.

Ik twijfel toch een beetje. Maar wie zien wel wat ze doen zodra er een podiumindeling bekend is.

Denk niet dat ze Kneecap al op een Mainstage gaan plaatsen. Marquee wel volgens mij.

Backyard heeft ook een groot veld natuurlijk. Maar zo'n act moet gewoon op main.
In de layout van vorig jaar vond ik dat veld helemaal niet zo groot meer eigenlijk. In die opstelling is het imo inderdaad echt onmogelijk om ze daar te plaatsen.

Op Pkp een jonger publiek, en Kneecap lijkt mij juist een jong publiek aan te spreken? Of zie ik dat verkeerd?
Zowat 70% komt naar Pukkelpop voor de camping + boiler + dancehall + eventueel een headliner op de mainstage, en heeft eigenlijk geen notie van wat er de rest van het weekend geprogrammeerd staat. Kneecap is volgens mij absoluut geen gekende naam bij het gros van de aanwezigen, en kan gerust in de Marquee ofzo gezet worden. Backyard is wel echt te klein.

• Leuk

Users who are viewing this thread

• BG