Pukkelpop 2025

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen dat ik hoop dat er morgen nieuwe namen bekend gemaakt worden dus komaan Pukkelpop you know what to do tomorrow, nee even serieus nu is het stilletjes aan wel tijd om nog eens nieuwe namen bekend te maken na een kleine pauze van bijna een maand.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jimmywe
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen dat ik hoop dat er morgen nieuwe namen bekend gemaakt worden dus komaan Pukkelpop you know what to do tomorrow, nee even serieus nu is het stilletjes aan wel tijd om nog eens nieuwe namen bekend te maken na een kleine pauze van bijna een maand.
Morgen komen de Lokerse Feesten al met 48 nieuwe namen, dus ik vrees ervoor.

• Leuk
Waarderingen: Nijntje en festibob
de zomer komt steeds dichterbij om precies te zijn over 3 weken en dat wil zeggen dat er veel (praktische) informatie bekend wordt gemaakt. maar wat moet er nog bekend gemaakt worden, even een overzicht:
1. de donderdag namen
2. de stage indeling (tenzij ze er dit jaar voor kiezen om dat niet apart aan te kondigen)
3. de timetable ⏰ misschien wel in juni zoals in 2019 dan kan puntje 2 zeker geschrapt worden hierbij moet ik wel vertellen dat ik dit erg hard hoop dat zou echt leuk zijn.
4. laatste namen voor de andere dagen (dat zijn er niet meer zo heel veel)
5. de plattegrond
6. praktische informatie over de parkings
7. eventueel de line-up poster want dat is niet zo heel belangrijk maar wel tof voor een overzicht van de line-up in een oogopslag.

als ik nog iets ben vergeten laat het gerust weten.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en jimmywe
Afgelopen week de Lokerse Feesten met hun bekendmaking van namen. Werchter onverwachts een momentje moeten pakken. Volgende week dan maar weer Pukkelpop aan de beurt?

Afgelopen week de Lokerse Feesten met hun bekendmaking van namen. Werchter onverwachts een momentje moeten pakken. Volgende week dan maar weer Pukkelpop aan de beurt?
Hopelijk, en hopelijk ook direct de Donderdag-namen

Ik hoop op iets tussen deze namen:

Warhaus, Eefje De Visser, Kids With Buns, Jean Valery, BLUAI, Alice Mae, J. Bernard, Bente, S10, Dotan, TEUN, WIES, Iskander Moon, Porcelain ID, Selah Sue, Maria Iskariot

Het is een aantal keer vermeld geweest dat de stage indeling eigenlijk al op de site staat. Voor mij is de volgorde op de site alleszins veelzeggend.

Wat mij meer interesseert is de nieuwe Dance Hall aka The Wave. Wat is daar de bedoeling van? Als ik zie wat er in The Wave speelt, lijkt het me dat ze dat 's avonds in een tweede boiler gaan veranderen.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Kachelle
Eerste naam donderdag bekend: Kaat Van Stralen

Ze zei gisteren "morgen grote aankondiging en later deze week nog een" dus deze woensdag donderdagnamen
Inderdaad denk ook 14 augustus TBA sowieso Pukkelpop, is ook een Ideale naam voor de donderdag had dit wel verwacht, het is nog niet officieel bekend door de organisatie maar alles wijst erop. Benieuwd naar de andere donderdag namen. Woensdag zullen we het weten zeker.

Laatst bewerkt:
Eerste naam donderdag bekend: Kaat Van Stralen

Ze zei gisteren "morgen grote aankondiging en later deze week nog een" dus deze woensdag donderdagnamen
Kaat van Stralen vind je op ongelooflijk veel festivals deze zomer (zie haar agenda). Ze kent het spreekwoord: het ijzer smeden als het heet is. Haar naam staat ook al op vrijdag 5/9 in Crammerock op haar site. Dit festival moet nog de eerste namen vrijgeven.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Mr. Y
Zijn er buiten de hint van Kaat van Stralen al nog andere hints gepasseerd die kunnen wijzen op een aankondiging morgen?

Zijn er buiten de hint van Kaat van Stralen al nog andere hints gepasseerd die kunnen wijzen op een aankondiging morgen?
Niet dat ik weet. Hopelijk krijgen we seffens weer een aftelklok teaser die Pukkelpop tot nu toe plaatsten op hun Instagram verhaal de avond voordat er nieuwe namen bekend werden gemaakt dan zijn we zeker.

• Leuk
Waarderingen: davadude en TNFke
Niet dat ik weet. Hopelijk krijgen we seffens weer een aftelklok teaser die Pukkelpop tot nu toe plaatsten op hun Instagram verhaal de avond voordat er nieuwe namen bekend werden gemaakt dan zijn we zeker.
Helaas tot nu toe nog geen aftelklok, misschien morgen vroeg deden ze bij de aankondiging van Doechii ook. anders zal het spijtig genoeg weer niets zijn vrees ik.

Helaas tot nu toe nog geen aftelklok, misschien morgen vroeg deden ze bij de aankondiging van Doechii ook. anders zal het spijtig genoeg weer niets zijn vrees ik.

Op Instagram is er een post dat je weekendkaarten kan winnen door deze week naar StuBru te luisteren. Zou dat iets kunnen zijn, dat er daartussen een aankondiging komt?

Users who are viewing this thread