Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sneller dan vorig jaar? Dat zie ik wel écht niet gebeuren.
De hype rond Fred Again. leek mij groter dan alles mbt Chappell Roan.
Moest Charli XCX er gestaan hebben, denk ik dat het wel echt heel snel had kunnen gaan. Nu denk ik iets minder snel dan vorig jaar (48u na go-live vvk toen?)... Al zie ik het wel snel gaan.
Los daarvan: team Forum is niet echt representatief voor de grote menigte, is al gebleken.
Vorig jaar hebben volgens mij toch veel mensen achter het net gevist omdat je normaliter genoeg tijd hebt om te beslissen of je wilt gaan. Die gaan nu natuurlijk snel hun ticket kopen, daarbij geteld de mensen die sowieso gaan en toch best een sterk programma (in mijn ogen). Ik ga in ieder geval het risico niet lopen, ik zit om 10 uur klaar op zaterdag.
Geen Fred Again effect dit jaar, maar door de snelle uitverkoop van vorig jaar zie ik meer mensen nu ook wel klaar zitten eigenlijk. Lineup zeker ook niet slecht dusver. Maar alles zaterdag al er door lijkt me wel heel snel
en er zijn toch een aantal mensen die pukkelpop als een prima alternatief voor Lowlands zien.
ik denk ook dat het za reeds uitverkocht zal zijn.
iig de weekendkaarten
btw, site niet beschikbaar. Maar heb ergens anders via google 2 clashfinders gevonden. Daar staat bij één nog niks van de backyard en bij de andere staat backyard nog 100 % leeg.
Heb nog geen bron gevonden van dance hall die the wave wordt. Toen ik op die link klikte kwam ik bij inter uit. En ik weet niet of mensen in een rolstoel bij inter spontaan een wae gaan starten in de dance hall. haha
Ja, jullie hebben mijn respect want ben zelf bij inter.