Pukkelpop 2025

PKP is goed georganiseerd, heel relaxed, heeft bijna 200 shows voor elke smaak en is tenslotte niet zo veel in prijs gegroeid (282€ inclusief gratis trein, goedkoop kamperen voor het festival of gratis trein/bus naar het stadscentrum, goedkope vluchten van/naar Brussel, een lekker biertje voor 3,45€ - ik heb veel Lagunitas gedronken in 2024). Om al deze redenen en vanwege de hype rond Chappell Roan, durf ik te wedden dat het net als in 2024 heel snel uitverkocht zal zijn.
bij Fred Again had je heel de hype rond de 'aardbeving' van Werchter op de barn het jaar voordien, Chappell Roan is op dit moment nog wel iets minder bekend als live act, ze heeft nog nooit in Belgie opgetreden. Denk dat die stormloop wel zal meevallen. Maar gezien des sterkte van de breedte van de vrijdag wel veel kans dat deze dagtickets binnen de maand uitverkocht zijn

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en pop-lover
Ik kreeg via privé bericht de vraag om de Clashfinder publiek open te zetten voor bewerking.
Eerder was ik niet geneigd dit te doen omdat in principe dan iedereen in de wilde weg kan editen.
Steevast heb ik bij nieuwe namen binnen de 6 uur aanpassingen gedaan.

Vinden meerdere het nodig om openbaar te editen?

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
ik kom van luik, dat is niet te veer (30 minuten met de auto) ik wil een combi kopen maar niet kamperen. vorige jaar (voor enkel een dag) weren parking volzet. wat is de best optie voor een "bike + ride". is er een parking naast de E313 so ik kan met mijn fiest komen zonder verkeer?

ik kom van luik, dat is niet te veer (30 minuten met de auto) ik wil een combi kopen maar niet kamperen. vorige jaar (voor enkel een dag) weren parking volzet. wat is de best optie voor een "bike + ride". is er een parking naast de E313 so ik kan met mijn fiest komen zonder verkeer?
Geen ervaring mee, maar je kan gratis parkeren Parking IJzerweg-Oost. Dan op fiets naar station, pendelbus nemen en je bent er na nog iets lopen.

btw, site niet beschikbaar. Maar heb ergens anders via google 2 clashfinders gevonden. Daar staat bij één nog niks van de backyard en bij de andere staat backyard nog 100 % leeg.
Heb nog geen bron gevonden van dance hall die the wave wordt. Toen ik op die link klikte kwam ik bij inter uit. En ik weet niet of mensen in een rolstoel bij inter spontaan een wae gaan starten in de dance hall. haha
Ja, jullie hebben mijn respect want ben zelf bij inter.
Bij de inter info staat dat voor die personen een apart zitpodium is voorzien bij de main, marquee en de wave (vroegere dance hall).
Zo werd the wave dus bekend 😉

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
Vorig jaar elke dag hier geparkeerd en vervolgens het laatste stukje met de fiets gereden: https://maps.app.goo.gl/xUrTUNnmwXWAmtve9

Ik kreeg via privé bericht de vraag om de Clashfinder publiek open te zetten voor bewerking.
Eerder was ik niet geneigd dit te doen omdat in principe dan iedereen in de wilde weg kan editen.
Steevast heb ik bij nieuwe namen binnen de 6 uur aanpassingen gedaan.

Vinden meerdere het nodig om openbaar te editen?
Ze kunnen er ook zelf 1 maken. Gewoon doen wat je zelf wil.

• Leuk
Waarderingen: Joss, Tinus101 en Chiel
Eens zien hoe snel het hier gaat he. Ben er graag bij op vrijdag, maar wil nog even wachten met dat ticket.

Tickets geboekt om 9.57 uur

Ze deden ook afbetalingen voor Visa card (VK), denk niet dat ze dat vorig jaar hebben gedaan.

Users who are viewing this thread