Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op dit forum is Vampire Weekend heel geliefd door velen; ik zag ze in 2013 in het koninklijk circus in Brussel en vond het live vrij matig. Weinig sfeer in het publiek en weinig bezieling van de band. Iemand er toen ook bij?
Op dit forum is Vampire Weekend heel geliefd door velen; ik zag ze in 2013 in het koninklijk circus in Brussel en vond het live vrij matig. Weinig sfeer in het publiek en weinig bezieling van de band. Iemand er toen ook bij?
Tijdens de laatste tour anders wel uitstekend. In Parijs waar ik ze zag, maar aan de vele reacties hier te zien in Amsterdam ook wel. Als liveband ook wel erg ontwikkeld nog.
Tijdens de laatste tour anders wel uitstekend. In Parijs waar ik ze zag, maar aan de vele reacties hier te zien in Amsterdam ook wel. Als liveband ook wel erg ontwikkeld nog.
Zo’n productie als tijdens die tour zullen ze in de Marquee niet bij hebben maar was een onwijs vette show. Enthousiasme spatte ook van de band af en dat heeft dan ook altijd wel een goede werking op het publiek. Een van de betere optredens die ik vorig jaar gezien heb, terwijl ik op de valreep nog een kaartje had. Gaat dat zien!
Wel een beetje jammer we nog niet weten wie er waar zal staan.
Vond het wel tof zoals voorgaande jaren dat de stage verdeling er direct bij stond.
Vraag me af waneer die verdeling er zou komen...
PKP is goed georganiseerd, heel relaxed, heeft bijna 200 shows voor elke smaak en is tenslotte niet zo veel in prijs gegroeid (282€ inclusief gratis trein, goedkoop kamperen voor het festival of gratis trein/bus naar het stadscentrum, goedkope vluchten van/naar Brussel, een lekker biertje voor 3,45€ - ik heb veel Lagunitas gedronken in 2024). Om al deze redenen en vanwege de hype rond Chappell Roan, durf ik te wedden dat het net als in 2024 heel snel uitverkocht zal zijn.