Pukkelpop 2025

Op dit forum is Vampire Weekend heel geliefd door velen; ik zag ze in 2013 in het koninklijk circus in Brussel en vond het live vrij matig. Weinig sfeer in het publiek en weinig bezieling van de band. Iemand er toen ook bij?

Amelie niet op main?
Afsluiten zoals charlotte.

Chase & Status zie ik eerder in marquee staan zoals Skrillex(?) vorig jaar.

Of staat er al ergens podiumverdeling online?

Ik hoop alleszins op Amelie op main. Lekker dansend afsluiten aan de main en daarna een tent opzoeken.
Nee, er is zelfs nog geen podiumverdeling, laat staan timetable. Dat is allemaal puur speculatie.

• Leuk
Waarderingen: davadude en pop-lover
Amelie niet op main?

Ik hoop alleszins op Amelie op main. Lekker dansend afsluiten aan de main en daarna een tent opzoeken.
Amelie werd door iemand bevestigd voor de boiler.

Chase & Status werd bij de eerste drie namen aangekondigd, ben 99% zeker dat die op de main stage staan.

• Leuk
Waarderingen: jarne en Jaulez
Op dit forum is Vampire Weekend heel geliefd door velen; ik zag ze in 2013 in het koninklijk circus in Brussel en vond het live vrij matig. Weinig sfeer in het publiek en weinig bezieling van de band. Iemand er toen ook bij?
Tijdens de laatste tour anders wel uitstekend. In Parijs waar ik ze zag, maar aan de vele reacties hier te zien in Amsterdam ook wel. Als liveband ook wel erg ontwikkeld nog.

• Leuk
Waarderingen: jonveras en yannickd
Ja, ik vond ze vorig jaar op Primavera ook echt fantastisch. Maar kan me voorstellen dat ze zich ontwikkeld hebben als liveband.

Tijdens de laatste tour anders wel uitstekend. In Parijs waar ik ze zag, maar aan de vele reacties hier te zien in Amsterdam ook wel. Als liveband ook wel erg ontwikkeld nog.
Zo’n productie als tijdens die tour zullen ze in de Marquee niet bij hebben maar was een onwijs vette show. Enthousiasme spatte ook van de band af en dat heeft dan ook altijd wel een goede werking op het publiek. Een van de betere optredens die ik vorig jaar gezien heb, terwijl ik op de valreep nog een kaartje had. Gaat dat zien!

Amelie niet op main?

Amelie op main afsluiten zou idd beste tot zijn recht komen 🤞
Of afsluiten in Boiler, maar ik vrees dat die boiler dan veel te klein zal zijn.

Wel een beetje jammer we nog niet weten wie er waar zal staan.
Vond het wel tof zoals voorgaande jaren dat de stage verdeling er direct bij stond.
Vraag me af waneer die verdeling er zou komen...

• Leuk
Waarderingen: pop-lover
Excuus als de vraag al gesteld is, maar hoe snel gokken we dat de ticketverkoop (combi) gaat dit jaar?

Bezig met stage, dus zeer lastig om oog te houden op het forum. 😅
PKP is goed georganiseerd, heel relaxed, heeft bijna 200 shows voor elke smaak en is tenslotte niet zo veel in prijs gegroeid (282€ inclusief gratis trein, goedkoop kamperen voor het festival of gratis trein/bus naar het stadscentrum, goedkope vluchten van/naar Brussel, een lekker biertje voor 3,45€ - ik heb veel Lagunitas gedronken in 2024). Om al deze redenen en vanwege de hype rond Chappell Roan, durf ik te wedden dat het net als in 2024 heel snel uitverkocht zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: davadude en pop-lover

Users who are viewing this thread