Pukkelpop 2025

Als iedereen meerdere keren zijn gegevens moet invullen, dan gaat het zeker vandaag niet uitverkocht zijn. Wat een onzin ook dat je elke keer alle gegevens moet invullen. Ze kunnen je toch ook ergens een account aan laten maken? Maar goed, dat is de Pukkelpopmanier.

Als iedereen meerdere keren zijn gegevens moet invullen, dan gaat het zeker vandaag niet uitverkocht zijn. Wat een onzin ook dat je elke keer alle gegevens moet invullen. Ze kunnen je toch ook ergens een account aan laten maken? Maar goed, dat is de Pukkelpopmanier.
Wat bij mij hielp was via Incognito venster proberen. Heb het eerst 4 keer op ‘de normale’ manier geprobeerd maar dat werkte dus niet. Alsnog combi binnen nu!!

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Zit alleen nog te wachten op de bevestiging in de mail, maar dat zal nog wel komen. Heb in ieder geval het service id nummer goed opgeschreven voor het geval dat.

Kreeg onze combitickets geen probleem!

Vijf van ons uit mijn familie komen dit jaar uit Groot-Brittannië. Dit wordt mijn 16e PKP, mijn zoon de 4e (hij wordt pas in mei 19), zijn vriendin en de 2e van mijn nichtje en mijn neefje komt voor de eerste keer. Wordt een echte familieaangelegenheid deze zomer in Kiewit!

Het lijkt erop dat een paar mensen ook problemen hebben met de website volgens de FB-opmerkingen.

Krijgen jullie allemaal bevestigingsmail? Die van mij blijft hangen precies
45 min later tickets ontvangen in spam terwijl ik meer dan 500 euro met bankcontact betaald had. (Wat volgens de site niet zou gaan?) No stress dus, komt wel goed jongens!

Users who are viewing this thread