Pukkelpop 2025

Uurtje geleden combi gekocht op gsm. Nog geen mail, maar geld wel van de rekening & heb een 'support ID' dus komt wel goed. Ik heb er camping chill bijgenomen omdat die veel dichter en dus interessanter lijkt. Waarom verkoopt de camping relax eerder uit? Heb ik iets over het hoofd gezien? :)

Uurtje geleden combi gekocht op gsm. Nog geen mail, maar geld wel van de rekening & heb een 'support ID' dus komt wel goed. Ik heb er camping chill bijgenomen omdat die veel dichter en dus interessanter lijkt. Waarom verkoopt de camping relax eerder uit? Heb ik iets over het hoofd gezien? :)
Check ook vooral ff je spamfolder, daar zaten ze bij mij in. Weekend erbij ☝️

Die is kleiner, en rustiger 😅 wil er niet te veel reclame voor maken. Gemiddelde leeftijd ligt er ook iets hoger, minder spouwende tieners die hun eerste keer alcohol drinken (amai ik klink oud)

Camping Relax is ietsje verder lopen, maar een stuk kleiner van opzet. Chill is wel heel erg groot, massaal en druk. Maar ook eigenlijk wel gezellig.

MJ Lenderman in augustus in Europa, wel nog maar twee data, dat schenkt de burger moed!

Mijn combi is ook binnen, was een beetje een avontuur, zoals bij velen hier merk ik.

Wat heerlijk om niet in een randomized queue te moeten wachten en dat het niet direct uitverkoopt. Wel de vraag: normaal deelt Pukkelpop op social media het als minimaal een dag dreigt uit te verkopen. Doen ze dat vanaf 80% oid?

Bij de inter info staat dat voor die personen een apart zitpodium is voorzien bij de main, marquee en de wave (vroegere dance hall).
Zo werd the wave dus bekend 😉
Goed speurwerk! Had gekeken op die pagina net voor ik het bericht postte. Maar daar staat nu gewoon weer dance hall. En wave is verwijderd zeker sinds ik dat bericht stuurde. Dus waarschijnlijk hebben ze het aangepast.
Wie van pukkelpop leest mee? haha

Nadat ik in 2019 een dagje ben gegaan ben ik dit jaar de vrijdag ook weer aanwezig bij Pukkelpop!

Flink wat concerten en festivals op de planning maar de Pukkelpop vrijdag is nu al de beste festivaldag van het jaar volgens mij…

• Leuk
Waarderingen: DDave en festibob
Combi’s gaan dus binnen paar uur uitverkopen!
Als ze vandaag uitverkopen dan is het sneller dan vorig jaar en wie weet het snelste ooit? Weet iemand of er ooit een pukkelpop editie was die binnen de dag uitverkocht in combitickets? Sowieso is het voor een festival veel voordeliger om dagtickets te slijten dan combitickets.

Ben benieuwd of de jongeren nu dat Les Ardentes geen grote rappers heeft geprogrammeerd nu massaal gaan afzakken naar ASAP Rocky. Als dat zo zou zijn dan kan die dag nog eerder uitverkopen dan de kwalitatief schitterende vrijdag.

Ben benieuwd of de jongeren nu dat Les Ardentes geen grote rappers heeft geprogrammeerd nu massaal gaan afzakken naar ASAP Rocky. Als dat zo zou zijn dan kan die dag nog eerder uitverkopen dan de kwalitatief schitterende vrijdag.
Nee joh, de vrijdag staat nu al op 80% zie ik net. Denk dat dit weekend het grootste gedeelte van alles weg zal zijn.

Gaat echt geen verschil maken

Users who are viewing this thread