Pukkelpop 2025

Als ze vandaag uitverkopen dan is het sneller dan vorig jaar en wie weet het snelste ooit? Weet iemand of er ooit een pukkelpop editie was die binnen de dag uitverkocht in combitickets? Sowieso is het voor een festival veel voordeliger om dagtickets te slijten dan combitickets.
Snelste ooit. Vorig jaar was al, met voorsprong, het snelste ooit. 🤷‍♂️ Waanzin toch...

Sneller dan vorig jaar? Dat zie ik wel écht niet gebeuren.
De hype rond Fred Again. leek mij groter dan alles mbt Chappell Roan.

Moest Charli XCX er gestaan hebben, denk ik dat het wel echt heel snel had kunnen gaan. Nu denk ik iets minder snel dan vorig jaar (48u na go-live vvk toen?)... Al zie ik het wel snel gaan.

Los daarvan: team Forum is niet echt representatief voor de grote menigte, is al gebleken. ;)
Nou, combi uitverkopen voor 12 uur is dan niet uitgekomen, maar snel ging het wel.

Ik besef mij nu pas dat Pukkelpop dus sneller is uitverkocht dan DTRH en Lowlands. Dat is best een prestatie en zorgwekkend dat dit dus ook vaker bij PKP gaat gebeuren.

Zullen nog kaarten vrijkomen vermoed ik van de mensen die dubbel besteld hadden ivm de problemen

Toch zot, 2 jaar geleden was pkp combi pas in juli uitverkocht, doordat het vorig jaar zo snel ging heeft iedereen schrik gekregen zeker?
Het komt omdat de line-up zoveel beter is dan die van 2023, zelfs zonder de namen van de rest van dit jaar te kennen.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Toch zot, 2 jaar geleden was pkp combi pas in juli uitverkocht, doordat het vorig jaar zo snel ging heeft iedereen schrik gekregen zeker?
Ja, het aanzuigeffect he. Vorig jaar was het begin van een nieuwe trend voor het festival.

En inderdaad opvallend, nog niet zo héél lang geleden waren ze echt aan het struggelen om die dagen vol te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en jarne
Het komt omdat de line-up zoveel beter is dan die van 2023, zelfs zonder de namen van de rest van dit jaar te kennen.
Mwa, voor een klein deeltje toch hoor. Zet nu eens Billie Eilish neer en zie eens hoe snel die dag nu zou uitverkopen, itt 2 jaar geleden...

Ja, die zetten hun eigen zotte record nog wat scherper zeg. De boel uitverkopen in een paar uur ipv een paar dagen.

confused laura dern GIF by EditingAndLayout

Users who are viewing this thread