Ik kan niet begrijpen dat je er nog maar aan denkt om geld terug te eisen van een organisator wanneer één act niet komt opdagen tijdens een festival waar tientallen acts op het programma staan. Met zo'n mentaliteit blijf je maar beter weg van PKP, wat mij betreft. "Gedupeerden" zeg. Alsof PKP er iets aan kan doen dat Josh Homme en Jonny Greenwood naar het ziekenhuis moeten. Relax and enjoy the rest of the festival, zou ik zeggen.Bij Gent Jazz kreeg ik direct een voorstel van onmiddellijke terugbetaling van het ganse bedrag voor 13 juli toen Laufey haar Europese tournee incl Gent Jazz afzegde als een van de headliners naast Birdy. Dat is voor mij de juiste reactie van een concertorganisator bij annulatie van een headliner. En ze zullen mij hier in de toekomst zeker nog terugzien als klant bij Gent Jazz
Ik stel voor dat je in het geval dat QOSA einde juli bv echt de rest van zijn tournee incl PKP zou annuleren je met de andere gedupeerden je verenigt en je geld terugeist van de organisator Chokri of Live Nation. En indien zij weigerachtig staan (wellicht hun eerste reactie) op een creatieve manier met een marketeer acties onderneemt om dit in de pers te brengen. Desnoods betogen bij het festival Pukkelpop zelf. Enkel maar zeuren op dit forum brengt geen zoden aan de dijk. Je moet durven opkomen voor een faire behandeling door de concertorganisator. Desnoods wettelijke maatregelen vragen bij onze politici zodat organisatoren verplicht zijn om terug te betalen bij annulatie van een headliner indien de klant dit wenst.