Pukkelpop 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.098
3.013
Graag wat tips dan. Ik kom nu niet verder dan Bolis Pupul, Haunted Youth (maar goed, dat zijn twee Belgische namen dus nu ook weer niet zo bijzonder) en verder eventueel Sampa The Great en Yussef Dayes (maar al gezien op DTRH).
Ik zou me ook goed vermaken bij Fat dog(Punksensatie), Glass beams(Het nieuwste Psychrock ensemble uit Australie, mogelijk wel een Khruangbin 2.0 en was daar live absoluut niet van onder de indruk), Sugababes(Guilty pleasure) en Overmono.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMolenman

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
176
140
Graag wat tips dan. Ik kom nu niet verder dan Bolis Pupul, Haunted Youth (maar goed, dat zijn twee Belgische namen dus nu ook weer niet zo bijzonder) en verder eventueel Sampa The Great en Yussef Dayes (maar al gezien op DTRH).
Glass Beams voor mij dé act om naar uit te kijken (over het hele weekend bekeken zelfs) + de vele leuke gitaarbands op zondag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.630
9.501
Moet ik toch ook maar even één van mijn favoriete bands promoten, zou van MiW eens het laatste album opzetten. Dan weet je ook direct waar mijn avatar vandaan komt :) Qua metalcore wordt het ook niet veel toegankelijker dan dat. Werwolf, Masterpiece en Cyberhex zijn toch wel lekkere nummers.
Ik verwacht niet dat het je ding is @mattman en het zou me niet verbazen als je het verschrikkelijk vind, maar you never know.
Ik zet hem eens aan! Al is metalcore meer miss dan hit voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Daar heeft de koper van dat zondagticket toch niets aan
Ondanks het feit dat het grote deel van dit forum denkt dat Pukkelpop enkel zich op zondag afspeelt, is er wel meer te zien dan enkel GMM afkooksel op Pkp.

Marc Rebillet zou een perfecte Pukkelpop naam zijn, dat heeft zijn doorzocht in 2022 meer dan afdoende bewezen. Een rechtstreekse vervanging van The Smile (waar ik enorm naar uitkeek) is het zeker niet, maar dat hoeft ook niet.
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
72
119
Kan niet anders dan dat ze eens gaan doorbreken.
Ja, vorig jaar blijkbaar wat persoonlijke tegenslagen gehad (denk dat het sterk nummer July daarop gebaseerd is)
Een paar maand voor hun cancels gezien in het voorprogramma van Pixies - was echt bummed dat ze Pkp toen cancelden.
Nu heel dankbaar dat ik ze enkele keren ga zien, op Pkp en in het voorprogramma van de fonteintjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.308
2.610
Ondanks het feit dat het grote deel van dit forum denkt dat Pukkelpop enkel zich op zondag afspeelt, is er wel meer te zien dan enkel GMM afkooksel op Pkp.

Marc Rebillet zou een perfecte Pukkelpop naam zijn, dat heeft zijn doorzocht in 2022 meer dan afdoende bewezen. Een rechtstreekse vervanging van The Smile (waar ik enorm naar uitkeek) is het zeker niet, maar dat hoeft ook niet.
Snap niet wat Graspop hier mee te maken heeft?

Vraag aan 100 ticket kopers van die zondag wat ze van Little Simz vinden als eventuele vervanging en het antwoord zal heel vaak negatief, als men die act al kent.

Maar zoals reeds gezegd, voorlopig staan ze er nog dus laat ons hopen dat er helemaal niet gezocht hoeft te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.673
8.536
Ondanks het feit dat het grote deel van dit forum denkt dat Pukkelpop enkel zich op zondag afspeelt, is er wel meer te zien dan enkel GMM afkooksel op Pkp.
door die drie metal acts die er staan? pukkelpop heeft ieder jaar wel een paar metalbands op de line up staan toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
336
501
Als Qotsa dan toch nog bijkomend cancelt kunnen ze gewoon Metallica inhuren en is iedereen weer tevreden 😌
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken