Pukkelpop 2024

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
831
1.349

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
177
144
Line-up van Boulevard Bizar is bekend. Vorig jaar eigenlijk niks van mee gekregen dus dat wil ik dit jaar iig wel eens proberen!

Ik vond het leuker toen Petit Bazar en varianten er nog waren, nu lopen die acts wat verloren over het festivalterrein imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jonasky en Kilero

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Ik durf te wedden dat Pukkelpop en Lowlands de vervanger van The Smile zo snel mogelijk, één dezer dagen, bekend zullen maken.
Dan aanstaande woensdag de laatste artiesten en dienstregeling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietera. en DDave

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Weet iemand tot wanneer je de voedsel en drank bonnen vooraf kunt bestellen?
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
177
144
Weet iemand tot wanneer je de voedsel en drank bonnen vooraf kunt bestellen?
EET- & DRANKBONNEN
Vooraf betaal je €3,25 per eet- en drankbon, een voucher van 20 bonnen komt op €65.
Tijdens het festival kost een bon €3,50, per stuk verkrijgbaar.
Eet- & drankbonnen kan je tot en met 31 juli aan een goedkoper tarief verkrijgen via tickets.pukkelpop.be.

Aangekochte eet- & drankbonnen worden niet teruggenomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.847
5.221
Ik weet niet of mijn tips gaan helpen. Ik ben maar weinig bekend met de onbekende parels, maar juist enigszins bij toeval zijn nogal wat namen op de Main en de Backyard echt he-le-maal mijn ding. Van Rise Against ben ik bovendien idolaat.

Een spoorboekje zonder daadwerkelijk tijdschema is wat lastig, maar met inachtneming van de clashfinder zou het er ongeveer zo uit zien:

Ramkot - Future Utopia - Chalk - Fat Dog - Electric Callboy - Rise Against - The Offspring - Motionless in White - QOTSA

Daarbij is Ramkot wat minder exclusief (maar wel lekker) en vind ik Electric Callboy doable, maar niet fantastisch...

En dan mis ik nog MSpaint, Hot Milk en Lionheart omdat ze clashen, maar waar ik ook graag even was gaan kijken...
wij gaan waarschijnlijk heel de dag bij elkaar staan dan, met als verschil dat ik jesus piece in plaats van chalk heb staan.
 
  • On fire
Waarderingen: RickHuissen

Gebruikers die dit onderwerp bekijken