Pukkelpop 2024

poedel

Playlistbediener
4 jul 2018
22
27
Over hoe “onmogelijk” het is dat festivals refunds aanbieden bij annuleringen van headliners: vorig jaar miste Florence and the Machine een aantal optredens in augustus, waaronder Lowlands, Pukkelpop en Rock en Seine. Die laatste kwam met Cypress Hill als vervanger (over misplaatste vervangers gesproken..), had verder nog Yeah Yeah Yeahs, Charlotte de Witte en Chemical Brothers (co-headliner) als grote namen die dag maar bood toch refund aan voor iedereen met dagtickets (zie https://www.rockenseine.com/en/refu...cancellation-of-florence-the-machine-concert/)

Betekent zeker niet dat we dit van elk festival moeten verwachten (met alleen weekendcombo’s zoals LL sowieso niet inderdaad) maar het is dus wel mogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98 en festibob

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Natuurlijk is het jammer dat The Smile er niet bij is. Maar ik ga 4 dagen naar een festival om nieuwe acts te ontdekken, lekker te eten, de hele dag met vreemde ouwehoeren (natuurlijk niet tijdens een act) biertjes drinken met vrienden, toffe acts kijken enz… Als dan een act, in dit geval de smile, wat voor mij een absolute must see was, cancelt dan heb ik echt niet ineens minder zin in het festival.
En dagjes mensen zouden sowieso verboden moeten worden op festivals. Gewoon 4 dagen met zijn alle tot het gaatje! Is toch kut als mensen er nog helemaal fris uitzien op de zondag en ik al in volledige staat van ontbinding ben…
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.541
4.619
En dagjes mensen zouden sowieso verboden moeten worden op festivals. Gewoon 4 dagen met zijn alle tot het gaatje! Is toch kut als mensen er nog helemaal fris uitzien op de zondag en ik al in volledige staat van ontbinding ben…
Haha geniaal 😅
 
  • Geweldig
Waarderingen: roluf

Postmaster

Playlistbediener
26 jan 2023
5
5
Still Corners spelen 1 concert in Augustus in Europa. 17 Augustus in Portugal. Om van daar uit tijd in België te geraken zal we moeilijk zijn. Half Moon Run staat op 16/8 op Lowlands en dat is hun enige optreden in Europa. Zij zouden 18 augustus nog in Hasselt kunnen spelen. Niet de head liners maar wel goede muziek. Voor de rest is natuurlijk Lana Del Rey ook vrij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken