Pukkelpop 2024

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
370
298
voor het overzicht...

Wel op Lowlands, niet op Pukkelpop (tot nu toe):

Ama Lou, Backxwash, Barry Can't Swim, Big Thief, Blawan (live), Bob Vylan, CHO & The CHOSENS, Fat Dog, Flowdan, Froukje, grandson, Grove, HAEVN, Half Moon Run, Harry Mack, Hermanos Gutiérrez, Hudson Mohawke, IDLES, Jungle by Night, LA Priest, Lander & Adriaan, Maribou State, MSPAINT, Nas, Noord Nederlands Orkest, Pachyman, Peggy Gou, Ramkot, Sampha, Sleaford Mods, Spinvis, Spiritbox, Sticks, university, en Wargasm.

Wel op Pukkelpop, niet op Lowlands (tot nu toe):

Amenra, Charlotte de Witte, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Fontaines D.C., Hedex, Indira Paganotto, Merol, The Offspring, RAYE, Rise Against, Sam Smith, Sigma (dj set), Stormzy, The Haunted Youth, The Vaccines.

Op beide festivals:

Brutalismus 3000, Denzel Curry, Fred Again.., Goldband, Inhaler, J Hus, Jorja Smith, Overmono, Queens of the Stone Age, Romy, Skrillex, Soulwax, Sugababes, The Smile.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Wat is de kans dat sugababes niet gaat clashen met het afsluitende gitaarquatro op zondag op de main stage en in de marquee? Ik zie ze als voorlaatste staan in de dance hall? Zou daar nog een naam tussen komen? Anders wordt het misschien de koekdoos methode. Whoops: Ik zit niet op het graspop forum.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ja dit waarschijnlijk, hoe jammer dit ook is voor snobs als ons.

Heeft Inhaler de afgelopen jaren nog radiohits gehad? Ik weer zo veel mogelijk StuBru, dus ben totaal niet op de hoogte.
Heel veel stubru, verkopen al hun zalen uit. Spelen ook veel, dus hier veel aanhang.
Ik verwacht snel een Lotto show en hoge spot rw25.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Na verhuizing en de bijbehorende (dure)verbouwing de belofte aan mezelf gemaakt om maar 1 festival te doen dit jaar, keuze gevallen om Jera on Air eens te bezoeken.

Nu ik deze namen zie, en wie er nog allemaal de kanshebbers zijn, ben ik er toch wel heel "bang" voor dat ik de belofte aan mezelf niet ga houden. Wat een lekkere drop.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
307
236
Heel veel stubru, verkopen al hun zalen uit. Spelen ook veel, dus hier veel aanhang.
Ik verwacht snel een Lotto show en hoge spot rw25.
In de VS doen die nochtans helemaal niks toch, minder dan Fontaines, denk ik, of vergis ik me daarin?
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Wat is de kans dat sugababes niet gaat clashen met het afsluitende gitaarquatro op zondag op de main stage en in de marquee? Ik zie ze als voorlaatste staan in de dance hall? Zou daar nog een naam tussen komen? Anders wordt het misschien de koekdoos methode. Whoops: Ik zit niet op het graspop forum.
Laat in de middag, vroeg in de avond, denk ik.
 

CSM

Playlistbediener
17 mrt 2014
8
4
Iemand daar een theorie voor? Waarom zouden ze ervoor kiezen eerst meerdere batches met namen te droppen voordat de verkoop van start gaat? Ik zou toch verwachten dat ze zo snel mogelijk alles in gang willen zetten... of zou er deze week nog een paar naampjes bij komen?
Omdat de normale gang van zaken is dat je eerst namen bekend maakt, voor je tickets probeert te verkopen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
742
969
Die vrijdag is wel hot 🥵 Fontaines, Denzel, Stormzy, Fred en Jorja allemaal op 1 dag en best goed combineerbaar wss, wat een droom 😍 Ben geen voorstander voor dagtickets te kopen, maar nu twijfel ik hoor 🤯
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken