Pukkelpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Precies, waarom zo negatief? Staan prima namen tussen en ik denk dat Fontaines, Big Thief, Aurora, Overmono, Grandson, Meute, Yard Act, Blondshell, Wednesday, Nova Twins, Pip Blom, Warhaus, Four Tet, Crystal Fighters en Ritchie Hawtin er gewoon gaan staan.
Mee eens! Ik was vooral negatief over de headliners voor dit kaliber festival.

Maar als Pukkelpop een Fred Again…en Queens of The Stone Age heeft en dan iets van deze namen. Wordt het toch wel mooi….
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en yannickd

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Punk Rock Holiday(aug) festival in Slovenië zie ik toch best wel leuke namen presenteren, iet wat uit de oude doos maar zou niet klagen om die te zien. Less than Jake, Mad Caddies. En als we toch bezig zijn mag Rise Against ook nog wel doorkomen.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.014
Precies, waarom zo negatief? Staan prima namen tussen en ik denk dat Fontaines, Big Thief, Aurora, Overmono, Grandson, Meute, Yard Act, Blondshell, Wednesday, Nova Twins, Pip Blom, Warhaus, Four Tet, Crystal Fighters en Ritchie Hawtin er gewoon gaan staan.
Qua grote namen is het wel een zwaktebod hoor. Vandaar de negativiteit wellicht. Voor de aug-festivals uitstekende namen in de breedte inderdaad.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Punk Rock Holiday(aug) festival in Slovenië zie ik toch best wel leuke namen presenteren, iet wat uit de oude doos maar zou niet klagen om die te zien. Less than Jake, Mad Caddies. En als we toch bezig zijn mag Rise Against ook nog wel doorkomen.
Gaan die niet op brakrock spelen?
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Punk Rock Holiday(aug) festival in Slovenië zie ik toch best wel leuke namen presenteren, iet wat uit de oude doos maar zou niet klagen om die te zien. Less than Jake, Mad Caddies. En als we toch bezig zijn mag Rise Against ook nog wel doorkomen.
Meeste van die namen staan op Brakrock

Behalve Rise Against en Flogging Molly, die zijn net iets te groot, maar zie ik op de Lokerse staan.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Meeste van die namen staan op Brakrock

Behalve Rise Against en Flogging Molly, die zijn net iets te groot, maar zie ik op de Lokerse staan.
Jaa meeste wel zie ik, maar de door mij genoemde zie ik daar nog niet bij staan. Ik mag nog hopen. Is er trouwens een samenwerking met Brakrock en PRH, of alleen maar vervoer gefaciliteerd?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.411
1.914
1) Een wishlist is dit hedentendage nog steeds nodig? Je kan ook op andere manieren een wedstrijd houden.
2) Pas in het nieuwe jaar beginnen aankondigen, ookal zit je in de periode augustus, is dat niet wat achterhaald als je nu al ziet hoeveel festivals in hun periode al aankondigingen doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
1) Een wishlist is dit hedentendage nog steeds nodig? Je kan ook op andere manieren een wedstrijd houden.
2) Pas in het nieuwe jaar beginnen aankondigen, ookal zit je in de periode augustus, is dat niet wat achterhaald als je nu al ziet hoeveel festivals in hun periode al aankondigingen doen?
Denk dat Pukkelpop traditie wil houden, ken buiten Werchter geen enkel ander festival dat een wishlist doet.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.411
1.914
Denk dat Pukkelpop traditie wil houden, ken buiten Werchter geen enkel ander festival dat een wishlist doet.
Ook daar lijkt me het een onnodig zoethoudertje, het enige wat je er echt van te weten komt is wanneer de eerste naam/namen zullen vallen.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Ik weet niet of de wishlist achterhaald is, maar om te teasen naar een wishlist... Dat is toch wel overdreven. :)

Maar goed, misschien krijgen we morgen een eerste naam + wishlist, wie weet.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
Eerlijk ik vind het nieuwe logo en huisstijl echt geslaagd is eens iets anders na 2 edities het zelfde. Wat ik niet anders had verwacht want t’is in het verleden al bijna altijd top geweest.
IMG_3349.jpegIMG_3338.jpeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken