Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
569
348
Eerste date voor London Grammar. Grote kans dat ze op Pukkelpop staan
 

Bijlagen

  • Latitude24_Web_Header_First-Anno_01-1200x675.png
    Latitude24_Web_Header_First-Anno_01-1200x675.png
    587,6 KB · Weergaven: 34

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Saaiste band ooit ofzo.

Zou classic PKP om die uit al die interessante bands die toeren als headliner neer te zetten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Hear! Hear!-headliner zie ik wel in ze, maar op Pukkelpop.. Geen idee.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.244
3.108
Zou Noah Kahan volgend jaar in de Joji/Steve Lacy Marquee-slot kunnen zitten of zelfs een sub? Lijkt iemand te zijn die is opgeblazen door tiktok

Eerlijk gezegd had ik tot vandaag nog nooit van hem gehoord, maar het zijn een aantal grote arena's om te vullen, de nieuwe in Manchester heeft een capaciteit van 23.500 mensen. Hij zou niet op Lowlands staan vanwege de Ziggo Dome-date maar perfect gap voor Pukkelpop of Electric Picnic.


Bewerking -

Eigenlijk waarschijnlijk geen Belgische date, aangezien het de enige op de huidige Europese tour is die niet uitverkocht is lol Hij heeft momenteel het nummer 1-album in Ierland, dus ik denk dat dit misschien mijn eigen vraag over waar hij gaat zijn heeft beantwoord.
Maar dat zou betekenen dat hij van de UK naar België gaat om daarna terug naar de UK te gaan.

Ik heb de indruk dat sinds de Brexit artiesten niet zomaar op en af tussen UK en het vasteland gaan.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
189
156
Als QOTSA geboekt wordt, haal ik wel mooi een dagticket. Zou m'n eerste keer Pukkelpop worden.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
499
423
Vraag me niet waarom maar ik heb het voorgevoel dat er over 10 minuten Pukkelpop nieuws komt maar het blijft een voorgevoel met zekerheid kan ik het niet zeggen.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
228
150
Ze willen graag vasthouden aan het voorjaar inderdaad. Zelfs vorig jaar toen Billie graag vroeger wou aankondigen hebben ze dat kunnen uitstellen.
Maar waarom? Ik zie niet meteen het voordeel voor hun, zeker omdat andere festivals in dezelfde periode wel al de line-up bekendmaken en met kaartverkoop beginnen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Maar waarom? Ik zie niet meteen het voordeel voor hun, zeker omdat andere festivals in dezelfde periode wel al de line-up bekendmaken en met kaartverkoop beginnen.
Dat is hun moment, en als Live Nation festival moeten ze ook rekening houden met hun collega's.
Op zich is het voor een festival niet slecht om zolang mogelijk te wachten met je verkoop.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
499
423
Mensen eerst moet de wishlist nog komen, laatste jaren is het vaak in december maar er zijn ook jaren geweest dat het in januari was en hoe langer het duurt des te meer ik denk dat het die laatste maand gaat worden. Namen komen daarna pas in februari of maart of te wel is het helemaal anders en laat ik mij verrassen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken