Pukkelpop 2024

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
550
LCD soundsystem dus lastig voor pkp, any educated guesses of en waar zij dan wel zullen landen in BE?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.244
3.108
Als LCD een headline spot eist, dan zie ik enkel Lokerse of Dour als mogelijkheid, en die laatste geef ik ook maar een waterkans.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Voor de zoveelste CDW op een Belgisch festival, terwijl die spot echt wel kan gebruikt worden voor nuttiger headliners. Goedkoopste oplossing wel.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
733
674
Goedkoopste oplossing wel.
Dat betwijfel ik wel. Denk dat die toppers uit de Belgische industrie niet minder vragen dan gelijkaardige namen wereldwijd.
Bovendien is CDW gewoon de top in techno momenteel, dan ga je daar ook navenant betalen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Voor de zoveelste CDW op een Belgisch festival, terwijl die spot echt wel kan gebruikt worden voor nuttiger headliners. Goedkoopste oplossing wel.
Ja nu goedkoop is CDW niet echt. Ma soit... Terechte headliner wel voor een festival als Pkp, en deze keer zonder technische problemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Ik denk dat 2024 niet echt een jaar wordt waarin je moet teruggrijpen naar iets als CDW, zo snel na de vorige keer. Headliners genoeg.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
321
579
Nee eerder op basis van geen flauw idee wie daar te zetten. <instert grote DJ die heel vele tickets verkoopt>

Ik gok op Justice, hebben nog geen BE datum in hun tour zitten en kwamen de afgelopen keren ook op PKP. Anders ben ik bang dat we iets als Reinier Zonneveld gaan krijgen op die slot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
569
348
Zou Noah Kahan volgend jaar in de Joji/Steve Lacy Marquee-slot kunnen zitten of zelfs een sub? Lijkt iemand te zijn die is opgeblazen door tiktok

Eerlijk gezegd had ik tot vandaag nog nooit van hem gehoord, maar het zijn een aantal grote arena's om te vullen, de nieuwe in Manchester heeft een capaciteit van 23.500 mensen. Hij zou niet op Lowlands staan vanwege de Ziggo Dome-date maar perfect gap voor Pukkelpop of Electric Picnic.


Bewerking -

Eigenlijk waarschijnlijk geen Belgische date, aangezien het de enige op de huidige Europese tour is die niet uitverkocht is lol Hij heeft momenteel het nummer 1-album in Ierland, dus ik denk dat dit misschien mijn eigen vraag over waar hij gaat zijn heeft beantwoord.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1702080520808.jpg
    FB_IMG_1702080520808.jpg
    195,8 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Eigenlijk waarschijnlijk geen Belgische date, aangezien het de enige op de huidige Europese tour is die niet uitverkocht is lol Hij heeft momenteel het nummer 1-album in Ierland, dus ik denk dat dit misschien mijn eigen vraag over waar hij gaat zijn heeft beantwoord.
Ik zie niet in waarom die niet op PKP kan staan. De man is huge bij zoomers momenteel, bovendien Vorst (8.000) is wel nog een stukje groter dan AFAS (5.000).
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken