Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.611
Amai, Rock En Seine doesn't fuck around.

Het zou me verbazen als zelfs een Sziget met méér grote namen komt dan deze.

Heel benieuwd of Lana dan eindelijk nog eens een Benelux festival aandoet volgend jaar...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.611
Dus...

Lana Del Rey, Queens Of The Stone Age, Fred Again.., Sam Smith, The Smile, Massive Attack, Fontaines DC, Death Cab For Cutie +The Postal Service, Pulp, Jai Paul, Soulwax, Peggy Gou, Jorja Smith, IDLES, Nas, Pixies, Floating Points, Stormzy, Big Thief, Alvvays, The Kills, Overmono, Blonde Redhead, Denzel Curry, Catfish and the Bottlemen, Raye en vooruit... The Offspring en The Prodigy.

Dat is - nu al - serieus wat bouwmateriaal om een lineup mee te bouwen waartegen je U, V én W zegt.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Dus...

Lana Del Rey, Queens Of The Stone Age, Fred Again.., Sam Smith, The Smile, Massive Attack, Fontaines DC, Death Cab For Cutie +The Postal Service, Pulp, Jai Paul, Soulwax, Peggy Gou, Jorja Smith, IDLES, Nas, Pixies, Floating Points, Stormzy, Big Thief, Alvvays, The Kills, Overmono, Blonde Redhead, Denzel Curry, Catfish and the Bottlemen, Raye en vooruit... The Offspring en The Prodigy.

Dat is - nu al - serieus wat bouwmateriaal om een lineup mee te bouwen waartegen je U, V én W zegt.
Jai Paul zou EU exclusief op Primavera staan. Voor welke festivals zijn DCFC/TPS en Stormzy reeds aangekondigd? Zouden zeker toffe toevoegingen zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.611
Jai Paul zou EU exclusief op Primavera staan. Voor welke festivals zijn DCFC/TPS en Stormzy reeds aangekondigd? Zouden zeker toffe toevoegingen zijn.
Jai Paul staat ondertussen ook al op APE in augustus dus dat exclusief kan de vuilnisbak in.

DCFC/TPS staan ondertussen al op APE en Kalorama, beide ook in augustus.

Stormzy staat dan weer op Boardmasters en is een sterk gerucht voor Sziget (plus stond de vorige keer nog op RW dus echt wel een kanshebber).
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Jai Paul staat ondertussen ook al op APE in augustus dus dat exclusief kan de vuilnisbak in.

DCFC/TPS staan ondertussen al op APE en Kalorama, beide ook in augustus.

Stormzy staat dan weer op Boardmasters en is een sterk gerucht voor Sziget (plus stond de vorige keer nog op RW dus echt wel een kanshebber).
Primavera differentieerde tussen EU exclusive en EU+UK exclusive geloof ik, dus niet per se in dat geval.

Er liggen hele mooie bouwblokken, en ik hoop dat Chokri & co die gebruikt hebben.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
Ja inderdaad, er zijn er een paar zichzelf aan het gek maken waardoor je enkel maar ontgoocheld kan zijn als het zover is.
Lana is enorm kieskeurig op de shows die ze speelt. En zover ik weet hele zomer beschikbaar. Ik schat kans dat ze Pukkelpop niet speelt minstens even hoog in als omgekeerd.
Verder zitten er nog veel bands bij die gewoon hele zomer beschikbaar zijn. Die kunnen dus nog overal landen. Lokerse zal er een paar afsnoepen, maar ook nog andere festivals.
En dan weet je ook nog dat qotsa en Fred quasi zeker zijn. 20 headliners gaan ze niet hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Vooral hopen dat Lokerse er niet teveel hebben weggekaapt.
Het is dat. Een Pulp zie ik sowieso al niet op Pkp met hun eisen en Pkp anno 2024. Pixies en Massive Attack op Lokerse is waar ik sowieso een beetje voor vrees. Maar de rest van de namen lijken mij perfect op Pukkelpop te passen en ook in lijn met de visie.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
Ook Suikerrock is tegenwoordig een live nation festival. Ook die gaan 1 avond iets hebben wat anderen gaan missen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Gewoon vrij zeker van dat Lana niet op PKP komt. Geen idee waarom.

Ook al heel lange tijd geleden dat ze met zo’n gekke headliner kwamen aanzetten. Vroeger konden ze daar wel uithalen. Herinner me RHCP die exclusief voor het Europese vasteland een show kwam spelen in 95 en 99(?), Eminem die maar 5 shows deed, Jane’s Addiction en Guns n Roses in 2002, Radiohead in 96…

Maar goed, dat was het PKP pre 2011…
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en jimmywe

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Jai Paul zou EU exclusief op Primavera staan. Voor welke festivals zijn DCFC/TPS en Stormzy reeds aangekondigd? Zouden zeker toffe toevoegingen zijn.
Grappig eigenlijk die 'EU exclusief' bulsshit, want die doet gewoon All Points East lol.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Gokje;
Sam Smith + Fred Again
Lana Del Rey (plan B Stormzy)
Queens Of The Stone Age
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Grappig eigenlijk die 'EU exclusief' bulsshit, want die doet gewoon All Points East lol.
Zie mijn follow up post. Meest hilarische blijf ik echter Hurricane's EU exclusive Ed Sheeran vinden. We zien wel wat het wordt.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Zie mijn follow up post. Meest hilarische blijf ik echter Hurricane's EU exclusive Ed Sheeran vinden. We zien wel wat het wordt.
Hahaha dat was een 'exclusieve festivalshow'. Oftewel enige festivalshow(s) in Duitsland
 
  • Haha
Waarderingen: dann

Gebruikers die dit onderwerp bekijken