Pukkelpop 2024

jarne

Support act
14 feb 2013
1.066
411
Grootste geruchten even op een rijtje en mogelijke stages..

Main:
Queen Of The Stone Age
Fred Again
Lana Del Rey
Stormzy
Liam Gallagher
Skrillex
The Offspring
Jungle
IDLES
Inhaler
Catfish & The Bottlemen

Marquee
The Smile
PJ Harvey
Soulwax
RAYE
Jorja Smith
The Kills
Jessie Ware (op herhaling)
Big Thief
Bakar
Olivia Dean

Dancehall
The Prodigy
21 Savage
Loyle Carner (op herhaling)
Denzel Curry
Kenya Grace

Boiler
Chase & Status (op herhaling)
Herrensauna
Andy C
Marlon Hoffstadt
Eliza Rose
Friction
AMC

Club
Yussef Dayes
Yard Act
Blonde Redhead
Tirzah
Hammok
Yaya Bey
Wednesday
Blondshell

Booth
Avalon Emerson
Body & Soul
Rise against kan ook in dit lijstje! Al een paar Europese data midden augustus
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Leaked Victorious poster
 

Bijlagen

  • IMG_2400.thumb.jpeg.01e910639beaeb41e951389489c75f28.jpeg
    IMG_2400.thumb.jpeg.01e910639beaeb41e951389489c75f28.jpeg
    59,3 KB · Weergaven: 89
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
QOTSA - Rise Against/Biffy Clyro, zou wel een hele mooie dag zijn imo. Geen idee op dat realistisch is voor pkp standaarden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Ik denk dat dit jaar de wishlist na de headliner pas komt…

Pukkelpop kondigt meestal pas zijn namen rond eind januari/februari aan! Ze gaan echt niet zo’n filmpje plaatsen puur en alleen voor de wishlist! Ik denk dat er gewoon een headliner achterzit die graag zijn tour nu bekend wilt maken!

Het kan ook zijn dat pukkelpop weerstand wilt bieden tegen line-ups van OYA, Rock en Seine en R&L maar dat denk ik niet

Ik denk dat binnen een week minimaal een headliner word aangekondigd en misschien wel allemaal! Daarna komt er pas een wishlist gok ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en DDave

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Onzin, dat gaan ze nooit doen eerst de headliners aankondigen en dan de wishlist. dan kunnen ze even goed geen wishlist meer doen. Dat is het doel van de wishlist om je 3 favoriete artiesten in te vullen als er nog geen namen bekend zijn.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Onzin, dat gaan ze nooit doen eerst de headliners aankondigen en dan de wishlist. dan kunnen ze even goed geen wishlist meer doen. Dat is het doel van de wishlist om je 3 favoriete artiesten in te vullen als er nog geen namen bekend zijn.
De headliners zijn waarschijnlijk al maanden geboekt. Normaal gesproken geven ze de verlanglijst 3 weken voor de eerste namen vrij. Dat is rond Kerstmis, dus dat gaat niet gebeuren. Ik ben het met hem eens, waarschijnlijk morgen 1 grote naam en dan verlanglijstje in januari.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
De headliners zijn waarschijnlijk al maanden geboekt. Normaal gesproken geven ze de verlanglijst 3 weken voor de eerste namen vrij. Dat is rond Kerstmis, dus dat gaat niet gebeuren. Ik ben het met hem eens, waarschijnlijk morgen 1 grote naam en dan wishlist in januari.

Bewerken - vorig jaar was het verlanglijstje eigenlijk 8 december. Denk nog steeds dat het eerst een naam is vóór de wishlist
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Onzin, dat gaan ze nooit doen eerst de headliners aankondigen en dan de wishlist. dan kunnen ze even goed geen wishlist meer doen. Dat is het doel van de wishlist om je 3 favoriete artiesten in te vullen als er nog geen namen bekend zijn.
De wishlist heeft niets met de boekingen van de headliners van “deze editie” te maken. Er word vaak gebruik van gemaakt de wishlist voor de namen uit de BeNeLuxe en niet al te grote namen maar vaak gebruiken ze vooral de namen uit de wishlist voor de editie die daarna plaatsvind!
De headliners worden vaak net na het festivalseizoen of zelfs daarvoor al geboekt! Zo ben ik er op dit moment vrij zeker van dat Pukkelpop al meer dan 40% van het programma rond heeft… maar we zullen zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Wie weet? Als het iemand is die een tour aankondigt, kunnen we op hen of op andere festivals wachten. Of... Het is niets vandaag.
Ik denk dat het gewoon niets gaat worden.
December zou uitzonderlijk vroeg zijn.

Maar ik laat me graag verrassen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken