Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds ze met NFR! op de radar van veel mensen is gekomen heeft ze welgeteld drie keer op het Europese vasteland opgetreden.
Dat soort schaarste verklaart ook mee waarom ze bovenaan de wishlist van zoveel mensen blijft staan. En met de ocharme vier Europese shows die ondertussen aangekondigd zijn voor 2024, blijft ze die schaarste voorlopig helaas in stand houden...
Mijn PkP wishlist:
- Lana del Rey
- Fontaines DC
- Aldous Harding
Met 2/3 zou ik heel hoog een gat in de lucht springen. Met 1/3 ben ik ook content, zolang Lana er bij is ;-) Lana is inderdaad een naam die al lang niet optrad in Belgiƫ.
Ik merk dat Lana bij mijn tienerdochters enorm populair is. Ik hoop dat ze ergens in Belgiƫ landt deze zomer, zou toch moeten !
Zeg ik niet. Zeg nooit nooit.
Ik denk dat de grootste kans een losse Boutique show voor haar zou zijn momenteel. Dat ze daar wel overstag mee zou gaan.
Sam Smith, Louis Tomlinson, Raye, Macklemore, Who made who, The Blaze, Mark Rebillet, Zoe Wees, Aurora, Lost Frequencies, Dennis Lloyd, Loyle Carner, James Arthur, RIN, Jorja Smith, Sido
Jorja smith en the Blaze lijken me zekerheidjes voor pkp.
Vooral benieuwd wie er uiteindelijk Pkp niet gaat halen, echt wel teveel opties die kunnen spelen en oneindig budget hebben ze ook niet.