Pukkelpop 2024

Fontaines zou aan de hoofdlijn verspild worden. Ik heb ze gezien bij Primavera en ook als supporter van The Strokes op grote podia. Zou veel beter zijn in de Marquee. Idles draaien in de Turnstile-sleuf zou echter goed zijn.

Het album Norman Fucking Rockwell! was echt wel een kantelpunt voor haar.

Daarvoor, ook toen ze op TW Classic stond, was ze dat one-hit wonder dat blijkbaar nog steeds platen maakte. Met NFR! stond ze plots in allerlei eindejaarslijstjes en werd ze ineens au sérieux genomen. Daar komt nog bovenop dat ze haar hele Europese NFR! tournee heeft gecanceld om gezondheidsredenen en dan brak Covid uit.

Sinds ze met NFR! op de radar van veel mensen is gekomen heeft ze welgeteld drie keer op het Europese vasteland opgetreden.
Dat soort schaarste verklaart ook mee waarom ze bovenaan de wishlist van zoveel mensen blijft staan. En met de ocharme vier Europese shows die ondertussen aangekondigd zijn voor 2024, blijft ze die schaarste voorlopig helaas in stand houden...
Vind dat wel een beetje een misvatting. Lana Del Rey heeft niet niet circa tien jaar niéts gedaan hè? Platen als Born To Die, Ultraviolence etc. waren ook succesvol, alleen niet indie/muzieksnobkringen.. Beetje gevalletje zoals Taylor Swift waarbij muziekmagazines en masse zijn gevallen voor haar folkplaten en plots deden alsof ze het warm water hadden uitgevonden (looking at you P4K..).

Korn - QOTSA op 1 dag zou top zijn idd maar dan zal minstens 1 van die bands 2 opeenvolgende dagen moeten spelen, als ik het schema van Cabaret Vert bekijk. Nu ze moeten ze van mijn part op verschillende dagen zetten ook natuurlijk.

Vorig jaar februari heeft PKP bij mijn weten begin februari over een paar dagen verspreidt de headliners gedropt + grotere drop een paar dagen later. Als ze dat dit jaar weer zo gaan doen en er komen dan namen voorbij als QOTSA-Korn-Idles-Fontaines DC, dan weet ik niet hoe snel ik naar m'n betaalpas moet grijpen om het geld richting Hasselt te gooien.
Speeding Evan Peters GIF by 20th Century Studios

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Nelios
Voor een Korn-QOTSA combi ga ik wel overwegen om voor het eerst een dagje naar pukkelpop te gaan :)

Reload Festival. Ik kan echter niet zien op welke dag Korn speelt

Bijlagen

• FB_IMG_1702721530888.jpg
    FB_IMG_1702721530888.jpg
    281,2 KB · Weergaven: 33
Moet Jonathan Davis eigenlijk nog aan de zuurstoftank gaan hangen tijdens zijn shows?
Hebben er nu Reload opstaan, zondag Cabaret Vert en maandag nog een show elders. Lijkt wel veel te worden op een aantal dagen.

Moet Jonathan Davis eigenlijk nog aan de zuurstoftank gaan hangen tijdens zijn shows?
Hebben er nu Reload opstaan, zondag Cabaret Vert en maandag nog een show elders. Lijkt wel veel te worden op een aantal dagen.
Geen idee wat hij doet tussen shows in, maar weet wel dat hun festival run in 2022 ook redelijk vol zat qua planning en dat ze voor mij (en velen anderen afgaande op de recensies hier op het forum destijds) de beste show van de editie hebben neergezet.
had wel echt het gevoel dat ik naar een zanger keek die 100% gaf, en voor mij in hij wel mijn favoriete metal zanger geworden, vooral vanwege die live prestatie vorig jaar. wat die gast allemaal met zijn stem kan is niets anders dan indrukwekkend.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Geen idee wat hij doet tussen shows in, maar weet wel dat hun festival run in 2022 ook redelijk vol zat qua planning en dat ze voor mij (en velen anderen afgaande op de recensies hier op het forum destijds) de beste show van de editie hebben neergezet.
had wel echt het gevoel dat ik naar een zanger keek die 100% gaf, en voor mij in hij wel mijn favoriete metal zanger geworden, vooral vanwege die live prestatie vorig jaar. wat die gast allemaal met zijn stem kan is niets anders dan indrukwekkend.
Ah voila, lang geleden dat ik ze nog live had gezien. Daarom. Heb ook gemerkt dat die ondertussen al scherper staat.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread