Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Korn staat het weekend voor PKP in de UK.
Dat Korn waarschijnlijk naar Lokerse gaat weten we al, maar in de UK hebben ze Denzel Curry en Loathe als support, beide zijn interessant voor pkp.
Korn staat het weekend voor PKP in de UK.
Dat Korn waarschijnlijk naar Lokerse gaat weten we al, maar in de UK hebben ze Denzel Curry en Loathe als support, beide zijn interessant voor pkp.
Limp Bizkit speelde vorig jaar de week voor Pukkelpop in de Piece Hall. Waarschijnlijk de beste buitenlocatie in Groot-Brittannië in mijn ogen. De locatie heeft geweldige boekers, Idles zijn er dit jaar ook. Maar het is niet allemaal geweldig: Brian Adams speelt daar met een kaartje voor algemene toegang van £ 157!
Jammer van Big Thief als ze inderdaad worden uitgesloten.
Nochtans ook wel het type naam waarvoor die Club op PkP gemaakt is hoor. Was een magistrale headliner voor dat podium geweest. Kan me bijna geen geschiktere naam daarvoor inbeelden zelfs.
Nochtans ook wel het type naam waarvoor die Club op PkP gemaakt is hoor. Was een magistrale headliner voor dat podium geweest. Kan me bijna geen geschiktere naam daarvoor inbeelden zelfs.
Eens met mattman trouwens, ideale band als Club afsluiter. Maar goed er toert nog voldoende in die periode om die 3 plaatsen in te nemen. Ik hoop daarvoor vooral op Slowdive.
Zo rechtstreeks capaciteit vergelijken tussen losse concerten en festivals is altijd wat gevaarlijk. 2000 tickets verkopen voor een concert is indrukwekkender dan het dubbele aan nieuwsgierigen in een tent krijgen op een festival. Op Werchter zijn er ook AB bands die de Barn doen vollopen.
Eens met mattman trouwens, ideale band als Club afsluiter. Maar goed er toert nog voldoende in die periode om die 3 plaatsen in te nemen. Ik hoop daarvoor vooral op Slowdive.
Zou een zeer mooie naam zijn voor Rock Werchter, hopelijk in een tent deze keer.
Vanwaar 'los'? Want als ik het tourschema van Slowdive bekijk, stoppen ze momenteel in het weekend van 9 juni met touren en hervatten ze pas half augustus. Pukkelpop lijkt, op basis hiervan, logischer, zeker omdat dit dan mooi aansluit op Paredes de Coura/La Route du Rock (beiden van 14 t.e.m. 17 augustus).