Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoiets zal in ieder geval geen kwaad doen nee. QOTSA is een geliefde naam maar het is ook alweer de derde keer in korte tijd dat ze in België zouden staan.
Met de bevestiging van QOTSA voor Cabaret Vert weten we nu ook dat QOTSA speelt in het weekend van PKP. De viltstift waarmee we QOTSA kunnen opschrijven mag al een maatje dikker worden.
QOTSA - Korn zou ik een leuke combo vinden, maar Korn kan ook vervangen worden door Idles of Fontaines DC, maar die twee laatste zijn een maatje te klein voor sub. Idles zou eventueel om 19u 's avonds nog wel kunnen denk ik.
Met de bevestiging van QOTSA voor Cabaret Vert weten we nu ook dat QOTSA speelt in het weekend van PKP. De viltstift waarmee we QOTSA kunnen opschrijven mag al een maatje dikker worden.
QOTSA - Korn zou ik een leuke combo vinden, maar Korn kan ook vervangen worden door Idles of Fontaines DC, maar die twee laatste zijn een maatje te klein voor sub. Idles zou eventueel om 19u 's avonds nog wel kunnen denk ik.
Ik denk dat je dat in twee delen kan splitsen. Ze gaan erg slim om met hun album cyclus, waarbij ze niet vaak touren en nog minder vaak iets zoals een DJ set of one-off concert spelen, dus dat maakt een gevoel van exclusiviteit. Daarnaast is het bekend dat hun nieuwe album artiesten van buitenaf zal hebben, en gezien het feit dat artiesten zoals Gesaffelstein, Weeknd, Frank Ocean, en Dua Lipa recentelijk rondom hun DJ sets en feesten zijn gezien, denk ik dat het mogelijk via die route en groot album kan worden qua naamsbekendheid.
Wel grappig dat het wel weer 2 typische acts zijn waarbij de agent finaal niet thuis gaf, en daar de xxxxxxx staat. Terwijl met de bands zelf de andere affiche is gedeeld.
Zoiets zal in ieder geval geen kwaad doen nee. QOTSA is een geliefde naam maar het is ook alweer de derde keer in korte tijd dat ze in België zouden staan.