Pukkelpop 2024

Na dit te zien lijkt Korn op Pkp toch een erg logische
Valt te zien hoe ze het omkaderen dan. Weet eigenlijk niet of ze Slipknot als een geslaagd experiment zien, gezien de bescheiden opkomst.

Al zie ik veel liever deze band dan weer zo’n Offspring als ‘verplicht rocknummertje’. Toch weer wat anders.

Valt te zien hoe ze het omkaderen dan. Weet eigenlijk niet of ze Slipknot als een geslaagd experiment zien, gezien de bescheiden opkomst.

Al zie ik veel liever deze band dan weer zo’n Offspring als ‘verplicht rocknummertje’. Toch weer wat anders.
Een dag met QOTSA en Korn als een co headline constructie zou wel veel volk trekken lijkt me toch. Ik ben er in ieder geval bij dan

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en mattman
Een dag met QOTSA en Korn als een co headline constructie zou wel veel volk trekken lijkt me toch. Ik ben er in ieder geval bij dan
Zoiets zal in ieder geval geen kwaad doen nee. QOTSA is een geliefde naam maar het is ook alweer de derde keer in korte tijd dat ze in België zouden staan.

Die Louis Tomlinson en Justice gaan we ook stilaan mogen opschrijven.

Vraag me wel oprecht af op basis van wat Justice ineens headliner is overal... Sloten in 2018 gewoon de Marquee af. 🤷‍♂️

Net een show van aangekondigd in de AB, zullen dan wel niet ook Pukkelpop doen?
In 2018 was Arcade Fire headliner, die stonden toen nog in april in het Sportpaleis. Kendrick idem dat jaar, stond in februari in het sportpaleis.

Dit jaar stond ascendant vierge in mei in de AB, in augustus op PKP.

Hopelijk Brutalismus 3000 op de plek waar ascendant vierge stond dit jaar (afsluiter Lift).

Met de bevestiging van QOTSA voor Cabaret Vert weten we nu ook dat QOTSA speelt in het weekend van PKP. De viltstift waarmee we QOTSA kunnen opschrijven mag al een maatje dikker worden.

QOTSA - Korn zou ik een leuke combo vinden, maar Korn kan ook vervangen worden door Idles of Fontaines DC, maar die twee laatste zijn een maatje te klein voor sub. Idles zou eventueel om 19u 's avonds nog wel kunnen denk ik.

Met de bevestiging van QOTSA voor Cabaret Vert weten we nu ook dat QOTSA speelt in het weekend van PKP. De viltstift waarmee we QOTSA kunnen opschrijven mag al een maatje dikker worden.

QOTSA - Korn zou ik een leuke combo vinden, maar Korn kan ook vervangen worden door Idles of Fontaines DC, maar die twee laatste zijn een maatje te klein voor sub. Idles zou eventueel om 19u 's avonds nog wel kunnen denk ik.
QOTSA - Korn - IDLES lekker dagje

Vraag me wel oprecht af op basis van wat Justice ineens headliner is overal... Sloten in 2018 gewoon de Marquee af. 🤷‍♂️

Ik denk dat je dat in twee delen kan splitsen. Ze gaan erg slim om met hun album cyclus, waarbij ze niet vaak touren en nog minder vaak iets zoals een DJ set of one-off concert spelen, dus dat maakt een gevoel van exclusiviteit. Daarnaast is het bekend dat hun nieuwe album artiesten van buitenaf zal hebben, en gezien het feit dat artiesten zoals Gesaffelstein, Weeknd, Frank Ocean, en Dua Lipa recentelijk rondom hun DJ sets en feesten zijn gezien, denk ik dat het mogelijk via die route en groot album kan worden qua naamsbekendheid.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Die Louis Tomlinson en Justice gaan we ook stilaan mogen opschrijven.

We gaan echt niet alles kunnen opschrijven hoor.
😅
Lijstje opgeschreven namen is al goed voor 7 dagen festival.

Ja dat en Homme die heeft gezegd rond die periode in België te spelen. Die zat er wel een paar weken naast maar kan gewoon niet anders dan Pkp worden.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread